Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ vapaa vaimomatsku. Missä te olette silloin kun haluaisitte löytää sen oikean?

Vierailija
13.09.2017 |

Iso osa on tietenkin ison osan ajastaan töissä, salilla ja lenkillä mutta näissähän harva haluaa tulla lähestytyksi. Niin että missä olette haku päällä ja milloin?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tinderissä olen minäkin. En sitten tiedä, olenko mielestäsi vaimomatskua. Jos se tarkoittaa, ettei saa olla yhtään irtosuhdetta historiassa, niin en sitten ole. Muuten kyllä pidän itseäni ihan vaimomatskuna. Olen uskollinen, itsenäinen ja järki päässä. 

Vierailija
42/96 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Tosin harva nainen on oikeasti "vaimomatskua".

Itse olen tinderissä ja ei yhtään irtosuhteita takana ja muutenkin fiksu sekä nätti:)

Ei irtosuhteita takana? Mikää hiton kriteeri se on? Oletko sisäistänyt tämän neitsyeidenpalvojien misogynian, jonka mukaan "helppo" nainen ei elpaa vaimoksi?

Nainen jolla ei ole irtosuhteita voi vielä hankkia niitä tai olla hankkimatta. Nainen jolla on irtosuhteita ei voi millään tehdä niitä tekemättömäksi. Ei ihme jos kadehdituttaa. :)

Nehän ovat jokaisen oma pieni salaisuus. ;) Mutta parempi kaikille jos et epäile vähemmän rehellisiäkään.

ky-ky-kyllä kaikilla muillakin on ns. iso numero kun kerta mullakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
44/96 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Tosin harva nainen on oikeasti "vaimomatskua".

Ai Tinderissä vai yleensä?

Vierailija
45/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa ;) Mutta mun mies löysi mut sieltä jo. Mut vinkkinä: tunnustuksellisissa seurakunnissa on paljon naisia, tosin suurin osa vapaina n.25-vuotiaina, kolmekymppiset on yleensä jo naimisissa.

Vierailija
47/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkossa ;) Mutta mun mies löysi mut sieltä jo. Mut vinkkinä: tunnustuksellisissa seurakunnissa on paljon naisia, tosin suurin osa vapaina n.25-vuotiaina, kolmekymppiset on yleensä jo naimisissa.

Mitä kirkkoja nämä on ja pitääkö miehen olla samaa hihhuliporukkaa??

Vierailija
48/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kotona, mutta en uskalla enää päästää mihin lähelleni. Nuorempana uskalsin, mutta ne halusivat vain leikkiä minulla :(

Vierailija
49/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen kotona, mutta en uskalla enää päästää mihin lähelleni. Nuorempana uskalsin, mutta ne halusivat vain leikkiä minulla :(

Siis päästää miehiä lähelleni.

Vierailija
50/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kokeilla ihan kansankirkkoakin, sen lisäksi tietty hellarit aj vaparit, ja uudemmat pienemmät konservatiivisemmat luterilaiset. Hyvä pointti sulla:  harvapa kirkossakävijä haluaa ottaa eri tavalla ajattelevaa puolisokseen, eli toki sitä halutaan että mieskin jakaa saman arvo-usko- ja ajatusmaailman. Mut hei, pelastusvarmuus kaupanpäälle niin ei huono vaan maailman paras kauppa <3 

Vierailija
51/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähallilla. :) Saa tulla juttelemaan.

Vierailija
52/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kokeilla ihan kansankirkkoakin, sen lisäksi tietty hellarit aj vaparit, ja uudemmat pienemmät konservatiivisemmat luterilaiset. Hyvä pointti sulla:  harvapa kirkossakävijä haluaa ottaa eri tavalla ajattelevaa puolisokseen, eli toki sitä halutaan että mieskin jakaa saman arvo-usko- ja ajatusmaailman. Mut hei, pelastusvarmuus kaupanpäälle niin ei huono vaan maailman paras kauppa <3 

OStaa sika säkissä? (Seksiähän/yhdessäoloahan ei saa olla ennen aamenta?)

Vierailija
53/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa fiksuista yli kolmekymppisistä naisista jotka ovat vielä sinkkuja, on kokonaan lopettanut miehen etsimisen. Niin selväksi on tullut se miesten asenne, että yli kolmekymppinen nainen kelpaa enää lähinnä kaatopaikalle ja että niin vanhan ja ruman akan pitäisikin tyytyä mihin tahansa epäsiistiin juoppomoukkaan ja olla siitä vielä ihan hirveän kiitollinen. Ne miehet, joilla on mitään varaa valita kuulemma haluavat ja saavat sen kaksikymppisen.

Joten miksi kukaan itseään kunnioittava aikuinen nainen viitsisi nöyryyttää itseään yrittämällä lähestyä miehiä? Lapsiakin kun voi hankkia adoptoimalla tai keinohedelmöityksellä.

Vierailija
54/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hyvä kysymys. Näin sinkkumiehenä asia on hankala koska.

Naisia ei

1. Näy lenkillä

2. Näy Juurikaan salilla

3. Näy Junassa ja julkisilla mennessä katseet on kännykässä.

4. Näy Ruokakaupassa.

Terv, pääkaupunkiseudun pikku kaupungissa asuva mies

Vaihda harrastuksia :)

Mua näkyy kaikissa näissä Mutta keskityn omaan suorittamiseen enkä paljon vilkuile muita. Olen tavis eikä mua miehet ole koskaan lähestyneet eikä nyt sinkkuna aina edes muista tsekata paikallaolijoita.

Sama. Olen varmaan monellakin tavalla "vaimomatskua" koska olen luonteeltani uskollinen ja perhekeskeinen, kotityöt sujuu, en viihdy baareissa hillumassa enkä käytä paljoakaan alkoholia, olen mielestäni aika mukava ja huumorintajuinen, mutta kas, en taida kelvata kenellekään koska ulkoisesti en ole riittävän kaunis, seksikäs, näyttävä, whatever. Usein lukee palstalla itkua siitä missä ne kunnon naiset ovat. No ne ovat niitä naisia joita ette koskaan vilkaisekaan. 

Vierailija
55/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän se haaste onkin kun ennole basrissa enkä netissä. Ja nuo muut paikat ei kuhise miehiä ja ei vaan ole suomalainen tapa iskeä ketään esim. Ruokakaupasta...Ja toisaalta osaisinko suhtautua iskuyritykseen oikeint.N35

Vierailija
56/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä tarkoittaa vaimomatsku?

Hoikka (bmi alle 24), mukava, hyvännäköinen, ei uusavuton,...

Vierailija
57/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa seksiä tältäkään ateistilta ennen naimisiin menoa.

Vierailija
58/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimomatskut on kaikki lujasti naimisissa alta kolmenkympin. Loput on viallisia jämäpaloja.

Ne samat naiset on sitten kolmekymppisenä yksinhuoltajia, liekö vielä vaimomatskua....

Vierailija
59/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä tarkoittaa vaimomatsku?

Hoikka (bmi alle 24), mukava, hyvännäköinen, ei uusavuton,...

Mä olisin muuten, mutta en ole mukava.

Vierailija
60/96 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höps sua :D Joo mutta seksiä ei kannata kiirehtiä, vaan nimen omaan tutustua ihmisen ajatuksiin. Selvittää, kuka tämä tyyppi oikein on, voisinko elää hänen kanssaan loppuelämäni. Jos tuntee vetoa ihmiseen niin ajatuksen kuin fyysiselläkin tasolla, niin miksi vitkuttaa? Nimenomaan, vaimo- ja miesmatskut selviää tutustumalla. Ja sit kun yhteinen sävel löytyy niin ei kun naimisiin, sänkypuuhia voi hyvin opetella koko loppuikänsä. ps. totuus on että monilla lipsahtaa ennen papin aamenta, meilläkin pari kuukautta ennen.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä