Oletko upea myös ilman meikkiä? Siis oikeasti veret seisauttava suuren luokan kaunotar?
Enkä tarkoita meikittömyydellä sitä, että on huulitäytettä ja fillereitä naama täynnä. Jos itselläsi ei ole, niin tunnetko ketään, jonka geenit ovat hyvin jalostuneet?
Kommentit (64)
Veret seisäuttavalla suuren luokan kaunottarella on myös aina märkä pillu. ;)
M47
Mun mies sanoi nähdessään mut ekaa kertaa ilman meikkejä, että "putosiko sulta ripset ja kulmakarvat pesussa" :D Olen blondi punatukkaisen ihopigmentillä, ja kaikki mun ihokarvat on niin vaaleita, että niitä ei juuri erota ilman ehostusta. Eli ei, en ole. :D
Wallah. kirjoitti:
Mun mies sanoi nähdessään mut ekaa kertaa ilman meikkejä, että "putosiko sulta ripset ja kulmakarvat pesussa" :D Olen blondi punatukkaisen ihopigmentillä, ja kaikki mun ihokarvat on niin vaaleita, että niitä ei juuri erota ilman ehostusta. Eli ei, en ole. :D
Niin ja siis miehellä ruskeat silmät ja niin pitkät mustat ripset että kateeksi käy...
Vaaleat naiset on aika zombinnäkösiä ilman ehostusta onneksi saa käyttää.
En ole. Ihan ruma olen luomuna, valitettavasti. Siksi olen teinistä saakka meikannut.
Meikittä mutta vaatteilla olen kaunis. Minulla on ihan mustat mantelisilmät, tummat kulmat, pitkäy tuuheat ripset ja siro nenä, hymykuopat, tasainen oliviin värinen iho. Kropaltani olen kuitenkin mallia lyhyt laihaläski, joten kokovartalokuvissa en pärjää suuren maailman kaunottarille. Kasvokuvissa voisin pärjätä varsin pitkälle.
Wallah. kirjoitti:
Vaaleat ripset ja kulmakarvat ovat todella kauniita ja ainutlaatuisia
Ilman meikkiä en ole. Mutta meikit naamassa olisin vasrmasti jotain ennennäkemätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Wallah. kirjoitti:
Vaaleat ripset ja kulmakarvat ovat todella kauniita ja ainutlaatuisia
Minäkin tykkään. Varsinkin jos ne vaaleat ripset ovat tuuheat, se näyttää aika söpöltä sekä miehillä että naisilla.
En todellakaan. Suurin osa naisista on melko rumia mitättömyyksiä ilman meikkiä, myös minä.
Hah, en ole "Upea!" edes meikattuna. Pitäisikö olla? Mulla on ihan säännölliset piirteet, mutta sen verran lapsekkaat että tavallaan joo näytän paremmalta meikittömänä tai siis huomaamattomalla meikillä. Pieni suu ja isot posket, tummat silmänaluset ja rasvainen ohut iho.
Oon pikkutytön näköinen niin meikillä kuin ilman, ei maksa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oliskin jotenkin luonnonkaunis. Mulla on hyvät meikit enkä häpeä sanoa että kyllä mun minäkuva ja itsetunto on niistä kiinni. En menisi minnekään jos ei voisi meikata.
Mun naama on ihan kirjava, kun on rasvoittuva sekä herkkä iho. Aina punottaa jostain ja näyttää rasvaiselta puhtaanakin.
Kulmakarvat kasvavat "täplikkäästi" miten sattuu, toinen puolet ohuempi ja ihan eri malliset.
Silmäripsiä ei näy, pienet silmät. Nenä leveä. Huulet ohuet ja suupielet alaspäin. Hiukset laittamattomana aivan kamalat, epäsiisti luonnonkihara jota ei ole edes kaikkialla. Välillä mietin mistä tämmöiset geenit edes tulee? Kuka sika pani ja ketä koiraa millä vuosisadalla?Meikeillä varusteltuna taas olen perusmassaa ja Instakaunis.
Sielunsisko! :'D mulla tosin on paksut huulet, mutta muuten kuulostat ihan minulta. Voi meitä.
Mitä hyötyä tästä keskustelusta oikeastaan on? Ihminen syntyy tietynlaisena ja on kaunis tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meikittä mutta vaatteilla olen kaunis. Minulla on ihan mustat mantelisilmät, tummat kulmat, pitkäy tuuheat ripset ja siro nenä, hymykuopat, tasainen oliviin värinen iho. Kropaltani olen kuitenkin mallia lyhyt laihaläski, joten kokovartalokuvissa en pärjää suuren maailman kaunottarille. Kasvokuvissa voisin pärjätä varsin pitkälle.
Minä olen kuin sinä, mutta en laihaläski; harrastan liikuntaa ja käyn kuntosalilla, joten olen hoikka ja timmi, suosittelen sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuulemma todella kaunis ilman meikkiä. Isot tummanvihreät silmät, paksuhkot huulet, suora nenä, vaaleat kulmat ja vaaleat ripset. Toisaalta olen kuullut olevani myös ruma, joten mun ulkonäkö jakaa mielipiteitä ihan kunnolla.
Saimi! Mitä kuuluu :)
En kyl oo saimi :D tiiä ees kestä puhutaan. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun oliskin jotenkin luonnonkaunis. Mulla on hyvät meikit enkä häpeä sanoa että kyllä mun minäkuva ja itsetunto on niistä kiinni. En menisi minnekään jos ei voisi meikata.
Mun naama on ihan kirjava, kun on rasvoittuva sekä herkkä iho. Aina punottaa jostain ja näyttää rasvaiselta puhtaanakin.
Kulmakarvat kasvavat "täplikkäästi" miten sattuu, toinen puolet ohuempi ja ihan eri malliset.
Silmäripsiä ei näy, pienet silmät. Nenä leveä. Huulet ohuet ja suupielet alaspäin. Hiukset laittamattomana aivan kamalat, epäsiisti luonnonkihara jota ei ole edes kaikkialla. Välillä mietin mistä tämmöiset geenit edes tulee? Kuka sika pani ja ketä koiraa millä vuosisadalla?Meikeillä varusteltuna taas olen perusmassaa ja Instakaunis.
Sielunsisko! :'D mulla tosin on paksut huulet, mutta muuten kuulostat ihan minulta. Voi meitä.
Yksi samanlainen vielä ilmoittautuu. :D Mulla kylläkin alahuuli on suht täyteläinen mutta ylähuuli kapea. Ja silmät ei ole oikeastaan pienet mutta vahvojen lasien takana näyttää siltä.. Muut tuntomerkit sopii täysin.
Eesti humni kirjoitti:
Suomesta ei sellaisia löydy.
Vietäpä päri kuukautta ulkomailla normielämässä, takaan että mielesi muuttu kun laskeudut hki-vantaalle, jos yhtään vaaleat naiset miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
tiedän moniakin. ei siihen tarvita tummia ripsiä ja kulmia vaan kasvon piirteet on sellaiset luustoltaan että valo heijastelee eri tavalla eri kulmista ja iho on kauniin värinen ja niin ohut että heijastaa valoa ja siinä on sävyjä luonnostaan, kuten rusotusta, pisamia jne. eikä liian lihava jolloin luusto peittyy eikä liian laiha jolloin on uurteinen.
No siis mullahan on ohuen ohut iho mutta eihän se mitään valoa heijasta, vaan näkyy läpi. Sinertävät ja violetit verisuonet risteilevät siellä täällä, blaah.. Pisamiakin kyllä on.
Mikään muu ei seisokaan sitten kun veri.