Oletko upea myös ilman meikkiä? Siis oikeasti veret seisauttava suuren luokan kaunotar?
Enkä tarkoita meikittömyydellä sitä, että on huulitäytettä ja fillereitä naama täynnä. Jos itselläsi ei ole, niin tunnetko ketään, jonka geenit ovat hyvin jalostuneet?
Kommentit (64)
Tulee olla aika nuori ja ihon tulee olla täydellinen. Tulee myös olla klassisen kaunis siten, että on meikittömänä kauniimpi kuin meikeillä. Lisäksi tulee olla hyvässä kunnossa, ei liian, vaan pitkät lihakset ja solakka varsi. Aerobinen. Lisäksi tulee olla erittäin pitkä. Sen lisäksi tulee olla älykäs, tyhmä ei voi olla kaunis. Hyvä koulutus täytyy olla. Eikä saa olla ylpeä.
Jos tuo 2015 missi ei kelvannut ilman meikkiä niin ei kukaan. Ei sellaista naista löydy, joka luonnostaan näyttää siltä kuin olisi ripsaria ja huulipunaa. Ripsari kun tekee aika paljon muutakin kuin värjää ripset.
Sitä paitsi nuo on kauneusihanteita, että on paljon meikkiä ja tietynlainen kroppa. Niistä ei kaikki ole samaa mieltä.
Mitä itseeni tulee, niin tottakai olen todella upea heti herättyäni. Tietysti olen.
Ap on vaan mieltynyt wt-meikkaukseen ja on pettynyt aina uusiin tyttöystäviin, koska ne ei näytä samalta ilman meikkiä. Uutinen ap:lle, kukaan ei ole wt-meikatun näköinen ilman meikkiä. Kauneus on jotain aivan muuta. Sun on vaan hankittava riittävät tulot, että voit ylläpitää naisesi kauneutta ja tarpeeksi tyhmä nainen, jotta suostuu näihin leikkeihin.
Ei kaunottariksi kehutuillakaan oo symmetriset kasvot.
Miehet yleensäkin. Kivalta näyttävä mies on heti aamustakin ja saunan jälkeen katseltava.
veret seisauttava :D joo, olen sen verran kalvakka, silmissä on usein punaisia suonia herkkyyden takia ja kulmahampaatkin löytyy. kyllä siinä veret seisahtaa helposti katsojalla.
tiedän moniakin. ei siihen tarvita tummia ripsiä ja kulmia vaan kasvon piirteet on sellaiset luustoltaan että valo heijastelee eri tavalla eri kulmista ja iho on kauniin värinen ja niin ohut että heijastaa valoa ja siinä on sävyjä luonnostaan, kuten rusotusta, pisamia jne. eikä liian lihava jolloin luusto peittyy eikä liian laiha jolloin on uurteinen.
Hyvä pigmentti = oranssinruskeaksi paahtunut syöpävaroitusta vilkuttava olento
Tummat kulmat = 2 siittiötä otsalla
Tummat ripset = Karvajalkamato ja hämähäkki silmän päällä
Minusta on ihan hassua, että jonkun mielestä ihmisen piirteiden tummuus määrittelisi hänen "kauneutensa". Joku hyvin vaalea eloveena on aivan ihanan näköinen valkoisissa ripsissään ja "ilman kulmia". Yleensä kuka tahansa on myös nuoremman näköinen ilman meikkiä. Kova meikki erityisesti vanhentaa ihmistä. Siitä syystä nuoren kannattaa meikata, jos yrittää alaikäisenä ravintolaan. Ja vanhemman leidin kannattaa vähentää meikkiä, kun ikää tulee.
Mä oon kuulemma todella kaunis ilman meikkiä. Isot tummanvihreät silmät, paksuhkot huulet, suora nenä, vaaleat kulmat ja vaaleat ripset. Toisaalta olen kuullut olevani myös ruma, joten mun ulkonäkö jakaa mielipiteitä ihan kunnolla.
Tunnen. Luokallani oli sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuulemma todella kaunis ilman meikkiä. Isot tummanvihreät silmät, paksuhkot huulet, suora nenä, vaaleat kulmat ja vaaleat ripset. Toisaalta olen kuullut olevani myös ruma, joten mun ulkonäkö jakaa mielipiteitä ihan kunnolla.
Saimi! Mitä kuuluu :)
Mä en käytä meikkiä kun joskus viikonloppuisin, ja ainoan ison muutoksen tekee ripsiväri, joka saa mun silmät näyttämään hitusen suuremmilta. Mulla on naamassa myös yleensä pari finniä, jotka peitän peitevoiteella, mutta muuta meikkiä en välttämättä tarvitse.
Mulla on tummat silmät, samoin tummat kulmat, joten en näytä heti elokuvan pahikselta ilman kulmaväriä tms. Ihoni on myös suht tasaisen värinen ilman meikkivoidetta.
Sanoisin, että en näytä LIIAN kamalalta ilman meikkiä, ja meikillä näytän tavallisesta tallaajalta.
Mulle sanotaan usein, että olen paljon kauniimpi ilman meikkiä. Olen ristiverinen, ripset ja kulmat ovat tummat, mutteivat pikimustat. Todella tummat ihmiset ovat ehkä selkeämmän ja erottuvamman näköisiä kasvoistaan. Kyllä monet todella vaaleat, lähes albiinotkin voivat olla silti omalla tavallaan kauniita meikittäkin.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään sellaista. Kaikki tuttavani ovat värjäämättömiä taviksia, enkä pyöri missään persetyrkkypiireissäkään.
Itsekin olen kuin katastrofialueelta paennut olmi.
Katastrofialueelta paennut olmi xDD mä en kestä...
No en nyt tiedä veret seisauttava, mut on ulkonäköä kehuttu yllättävissä tilanteessa usein. Ja just tolla ap.n kuvailemalla tavalla tumma, symmetrinen ym. Joskus luultu, et meikkiä, vaikka ei ole ollut. Tosin tunnen yhden vieläkin luonnon kauniimman hoikempi, pitempi, tummempi, paksummat huulet ym. Luulen, että monikaan ei uskoisi, että hän on ilman meikkiä. Näyttää jopa siltä, kuin olis kajaalia, kun on niin tummat ripset ja silmät.
Voi kun oliskin jotenkin luonnonkaunis. Mulla on hyvät meikit enkä häpeä sanoa että kyllä mun minäkuva ja itsetunto on niistä kiinni. En menisi minnekään jos ei voisi meikata.
Mun naama on ihan kirjava, kun on rasvoittuva sekä herkkä iho. Aina punottaa jostain ja näyttää rasvaiselta puhtaanakin.
Kulmakarvat kasvavat "täplikkäästi" miten sattuu, toinen puolet ohuempi ja ihan eri malliset.
Silmäripsiä ei näy, pienet silmät. Nenä leveä. Huulet ohuet ja suupielet alaspäin. Hiukset laittamattomana aivan kamalat, epäsiisti luonnonkihara jota ei ole edes kaikkialla. Välillä mietin mistä tämmöiset geenit edes tulee? Kuka sika pani ja ketä koiraa millä vuosisadalla?
Meikeillä varusteltuna taas olen perusmassaa ja Instakaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Ja lisään narsisti se haluaa kaikessa verrata ja päihittää muut.
Veretseisauttava kyllä, kaunotar en :D
T. maailman mustimmat silmänaluset (näytän kun olisin saanut turpaani)
En tunne ketään sellaista. Kaikki tuttavani ovat värjäämättömiä taviksia, enkä pyöri missään persetyrkkypiireissäkään.
Itsekin olen kuin katastrofialueelta paennut olmi.