Lue keskustelun säännöt.
muita 3vuorolaisia paikalla???
Kommentit (2)
Minusta tää on aika ihanaa toisaalta, harvoin tulee 5 päivän putkia työssä ja vapaita osuu usein enemmän kuin 2. Tosin rankkaakin välillä, mutta aika vaihtelevaa. Itse en jaksaisi 8-16 työtä pelkästään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Perseestä kolmivuorotyö, ei sovi mulle.