Amikset aina luulee, että akateemisuus = rahoilla brassailua
Sitten jos akateemisella ei olekaan rahaa, niin kerrotaan, että kikkelis kokkelis, mullapa onkin. Kai kaikki amikset ymmärtää, että kuka tahansa akateeminen pystyisi hommaamaan itselleen duunariammatin, jos se kiinnostaisi?
Mulla ei ole rahakasta työtä, mutta olen saanut syventyä, harrastaa ja älyllisesti paneutua minua kiinnostaviin asioihin, saanut laajan vertaisen ystäväpiirin yliopistosta ja pystyn antamaan lapselleni avaran maailmankatsomuksen, sivistystä ja käytöstävat.
Jos minua kaiken tuon sijaan kiinnostaisi raha, niin kaipa olisin sitä tekemässä.
Miehille vinkiksi, jotka kimpaantuu kun nainen "korostaa" akateemisuuttaan. Vaan toinen akateeminen ymmärtää, mikä sen merkitys on. Ja se ei ole raha.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
yleensä akateemisten ongelma on, että koulutuksen aikana ja jälkeen ei ole ollut aikaa seurata ympäröivää maailmaa. Nykyään melkein kuka vaan saa tiettyjen koulutusten tiedot luettua internetistä 30 minuutissa..
Lisäksi miksi niin harva itseään koulutettuna pitävä tietää edes periaatteet kuinka auto toimii ja huolletaan? Ainakin ne jotka ajavat päivittäin 20km.
Koska sen voi ulkoistaa amispatelle, jonka suhtautuminen autoihin on intohimoisempaa?
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki amikset ymmärtää, että kuka tahansa akateeminen pystyisi hommaamaan itselleen duunariammatin, jos se kiinnostaisi?
Hyvin sanottu ja taitaa koskee myös taviskroppaisia ja "fitnesskissoja".
Kun äly ei riitä edes lukioon niin amk:laisten pitää käyttää kaikki konstit jotta pääsevät kurmottamaan turhaumiaan.
Vierailija kirjoitti:
suvakkiSaara kirjoitti:
Akateemisuus = leikkiä tyhmää luvan kanssa
Teeskennellä älykästä luvan kanssa, pikemminkin.
Kaikista ei vain ole tutkimus ja johtotehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suvakkiSaara kirjoitti:
Akateemisuus = leikkiä tyhmää luvan kanssa
Kaikista ei vain ole tutkimus ja johtotehtäviin.
Mikä pätee etenkin sosiaalialan akateemisiin. Pärjäävät hommissa joissa vain löydään kumileimasinta paperiin ja järjenkäyttö on kielletty, mutta mihinkään järkeä vaativiin hommiin siitä porukasta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikki amikset ymmärtää, että kuka tahansa akateeminen pystyisi hommaamaan itselleen duunariammatin, jos se kiinnostaisi?
Hyvin sanottu ja taitaa koskee myös taviskroppaisia ja "fitnesskissoja".
haluanpa nähdä kun sä kyykkäät