Kuka oli ensimmäinen julkkisihastuksesi?
Kuka julkkis oli ensimmäinen julkkisihastuksesi? Minkä ikäinen olit ja mitä vuosikymmentä elettiin?
Itselläni Richard Dean Anderson (Ihmemies). 80-luvun loppua mentiin ja olin noin 13-vuotias.
Kuka tyttö nyt ei haluaisi miestä, joka pelastaa maailman klemmarilla ja purkkapaketilla :)
Kommentit (26)
Minun ihastukseni oli ensimmäinen ihastukseni koskaan, eikä hän silloin ollut vielä julkkis. Olin lapsi ja samoin hän, hänestä tuli julkkis vasta noin 20 vuoden päästä siitä.
Toni Nieminen, joskus sillon 90-luvun alussa, olin ala-asteen ensimmäisillä luokilla :D
Vierailija kirjoitti:
Toni Nieminen, joskus sillon 90-luvun alussa, olin ala-asteen ensimmäisillä luokilla :D
Mä oli kakarana aivan ihastunut Matti Nykäseen. Nyt kyllä vähän nolottaa :D
Kirka.
Elettiin 80-luvun loppua ja olin 8-9-vuotias.
Donny Osmond 70-luvun alussa. Olin noin 7v.
Timo T. A. Mikkonen. Joskus 1970-luvulla ollessani ehkä vähän yli 10v.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni Richard Dean Anderson (Ihmemies).
River Phoenix 80- luvun alkupuolella. Oli silloin sarjassa seitsemän veljeksen morsiamet niin kuin tuo andersonkin.
Mikko Alatalo, olin neljä tai viisi
Ritari Ässä eli David Hasselhoff 1980- luvulla. Ja olin n. 10 - 12v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni Richard Dean Anderson (Ihmemies).
River Phoenix 80- luvun alkupuolella. Oli silloin sarjassa seitsemän veljeksen morsiamet niin kuin tuo andersonkin.
Lisään vielä että olin niin suuri fani että kirjoitin monta kirjettä kultapossukerho-lehteen että tehkää juttua sarjasta. Eivät koskaan tehneet.Kasettimankalla nauhotin ne äänet sarjasta kun ei ollu vielä sillon meillä vhs-nauhuria.
XL5:n laulaja. Olin 1-2 luokalla.
Kurt Russell nuorena intinaanina tv-sarjassa Veljekset vuonna 77.
Vierailija kirjoitti:
Kirka.
Elettiin 80-luvun loppua ja olin 8-9-vuotias.
Minullakin ensi-ihastus oli Kirka joskus 70-luvun alussa. Taisin olla 6-vuotias, kun telkkarissa joku pikkutyttö pääsi antamaan Kirkalle kukkia esiintymisen jälkeen. Olin niin mustasukkainen, olisin halunnut olla sen tytön paikalla. Kirka oli laulanut niin kauniisti ja oli kaunis itsekin.
Kurt Cobain. Ihailen edelleen. N28
Backstreet Boysin Nick :D Sillä oli semmonen helmi patatukka
Pave Maijanen. Olin 10 vuotias. 😊
Europen Joey Tempest. Olin jotain 12v. 80-luvulla. Mulla oli Europen bändipaidasta tehty tyynyt, jossa oli Joeyn kuva ja sitä sitten halin haaveillessani.