Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselen mielenkiinnosta

05.04.2006 |

kauanko teillä on mennyt synnytyksen alkamiseen kun paikat on jo kypsyneet ja vähän auki+vauveli on laskeutunut?

Eli minulla sellainen tilanne et paikat on kypsyneet erittäin hyvin, kohdunkaulaa jäljellä 1,5cm ja kohdunsuu 2cm auki.

Vauveli on laskeutunut, lääkärillä oli vähän vaikeuksia pään ultraamisessa kun se oli jo niin alhaalla.

Viikkoja olisi nyt kasassa 37+4.

Nyt odottelen malttamattomana milloin synnytys oikein alkaa, toivottavasti ei tarvitse odottaa useita viikkoja...

Lukisin mielelläni muiden kokemuksia...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli itse olin innoissani tuossa pari viikkoa sitten kun lääkäri totesi että kohdunkaula on kadonnut ja -suu kahdelle sormelle auki. Silloin arvio oli että päästäisiin synnyttämään nopeastikin, vaan täällä sitä edelleen ollaan vaikka eräpäivä oli ja meni...

Toisaalta monelle on sanottu että tuskin alkaa mitään tapahtumaan pitkään aikaan, ja lapsi onkin syntynyt vielä saman päivän aikana. Että mene ja tiedä sitten... Kannattanee kuitenkin henkisesti varautua siihen ettei synnytys ihan heti ala, niin ei käy odotus ihan niin tuskaiseksi.

Tsemppiä viime metreille!

Suhni & Toukka (rv 40+5)

Vierailija
2/2 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei noista aukeamisista ynm. vielä pysty arvioimaan että milloin se synnytys alkaa, mutta täytyy kuitenkin haaveilla...

Koitetaan vaan jaksella paksusti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla