Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin kilpailussa!

Vierailija
05.04.2006 |

Eräästä myymälästä soitettiin, että olen voittanut kilpailusta palkinnon! Vielä en tiedä mikä se on. Kerrankin minä, joka ei ole ikänä yhtään mitään voittanut!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noita kilpailuja kaupoissa täytettyä ja nyt en saa päähäni mikä se vois olla...

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin olisi sellainen onni.

Tuttavani voitti kerran kauppakeskuksessa olleen hienon urheiluauton käyttöönsä päiväksi. Ongelmana vaan oli se, että ensin olisi pitänyt liittyä sen vuokrauspaikan jäseneksi ja jäsenyys olisi maksanut 2000e. No saipahan tuttavani kuitenkin ilmaisen kahvikupillisen toisella puolen helsinkiä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman mitään jäsenmaksuja;)

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kun kaiken maailman lappusia täyttelen aina, niin luulin voittaneeni jo jotakin hienoakin :) Ajelin sitten bussilla Citymarketiin ja kysyin asiakaspalvelusta palkintoani - ja se oli Lambi-avaimenperä :) Ei ehkä ihan sen bussimatkankaan arvoinen (2,50 ¿).

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ulkomaanmatkan 4 henkilölle, kalliin merkkirepun, marimekkotuotteita, videokasetteja, rahaa, jne.

Varmaan voitto on ihan mukava, oli se sitten minkä arvoinen tahansa. Aina se piristää kuitenkin.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en meinannut millään uskoa, että joku ne autot ihan oikeasti arvotaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän