Kaikki sanovat minua emännäksi
Mies sanoo, ystävät/tuttavat sanovat. Mistä johtuu kun meillä ei ole maatalouden kanssa mitään tekemistä? Millainen nainen on emäntä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis näytät emännältä. Ei ole muuta mahdollisuutta. Paitsi se, että ympäristösi on täynnä moukkia.
Miltä emäntä näyttää?
Tietääkseni pohjoisessa yleinen tapa.
Kyllä muaki mies sanoo emännäksi. Siinä mitään pahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Sanooko naisetkin?
Kyllä.
Oletko aikaansaava ja touhukas ihminen? Yleensä emännät ovat sellaisia.
Emäntä nimitys sopii jollekin ihmisille paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aikaansaava ja touhukas ihminen? Yleensä emännät ovat sellaisia.
Emäntä nimitys sopii jollekin ihmisille paremmin.
En vaan melko laiska.
Tietääkö emäntä nyt sitten että missä kaupassa mydään nauriita vai kasvatatko itse?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö emäntä nyt sitten että missä kaupassa mydään nauriita vai kasvatatko itse?
Meillä ei käytetä nauriita
Vierailija kirjoitti:
Asutko Nokialla?
En asu.
Emäntä on sellainen pyylevä ja tomera nainen. Pitkät tissit ja synnyttäjän lantio. Osaa leipoa eikä pelkää puhdistaa lattiakaivoa. Motkottaa ukolle pöydällä olevista jaloista, ja koirakin pelkää sitä vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on sellainen pyylevä ja tomera nainen. Pitkät tissit ja synnyttäjän lantio. Osaa leipoa eikä pelkää puhdistaa lattiakaivoa. Motkottaa ukolle pöydällä olevista jaloista, ja koirakin pelkää sitä vähäsen.
Mä en kyllä motkota kenellekään enkä osaa leipoa. Ulkonäöllisesti olen tuollainen.
No sellainen emäntähän sinä olet, että kyllä ansaitset tuon nimityksen. :)
Entäs jos emäntä pyöräyttää lapsen.
Etkös sinä emäntäiässä jo olekin.
Sinä siis näytät emännältä. Ei ole muuta mahdollisuutta. Paitsi se, että ympäristösi on täynnä moukkia.