Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi aluksi että haluaa olla ystävä, mutta nyt..

Vierailija
12.09.2017 |

Muutaman kuukauden jälkeen haluaakin olla parisuhteessa.

Luottaisitteko siihen, että mies oikeasti haluaa olla tuollaisessa tilanteessa parisuhteessa juuri teidän kanssa?

Miksi ei halunnut olla minun kanssa alkujaan? Toisaalta on nyt tutustunut minuun paremmin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellekään käynyt näin? Että kiinnostus herää pikku hiljaa?

Et kai ihan tosissasi kysy?

Vierailija
22/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kellekään käynyt näin? Että kiinnostus herää pikku hiljaa?

Et kai ihan tosissasi kysy?

Ihan varmasti kysyjä on tosissaan. Onhan täällä av:llä, sekä jossain muuallakin ollut näitä naisia, jotka sanoo että ensivaikutelma on tärkein. Jos ei ensimmäisen 15 sekunnin aikana mies saa tehtyä vaikutusta, niin se on täysin arvoton p*ska ja saa mennä tasoisensa roskasakin joukkoon. Ei puhettakaan siitä, että tutustuttaisiin, ihastuttaisiin ja rakastuttaisiin. Ei, heti pitää kolahtaa ihan täysiä.

No, nämä ensivaikutelman korostajat onkin sitten yleensä niitä, jotka on kahden vuoden välein viettämässä sinkkuelämää ja salamarakastumassa taas seuraavaan mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kiinnostus lähtee ihan alusta asti... jos haluaa itselleen ystävän niin voihan ystäväänkin rakastua mutta ystävät rakkaat ne on eri tunteita kun romanttiset tunteet. Monasti käy niin että ihastuu ja se ihastuminen kestää sen vuoden verran ja sitten kun se laantuu niin huomaa että on niin tottunut jo että se irtipäästäminen on vaikeaa... jos kuitenkin on rakastunut se tarkoittaa kyllä aika isoa asiaa... ja siihen menee myös aikaa ennen kuin luottaa johonkin kunnolla.... itse olen esimerkiksi nähnyt miestä... ihan nähnyt ja ollaan kyl aina ihan kiinni oltu ja tykätty toisistamme... mutta mulla meni esimerkiksi 5-10 kertaa ennen kuin pystyin luurangot kaivaan esille ihan vaan siksi että pelkäsin menettäväni... välitän ihmisestä paljon mutta luottamus on todella heikko ja se tarkoittaa vaan sitä että ollaan ystäviä tai ihastuneita.... ei mitään rakkautta tule ennen kuin näkee sen ihmisen joka päivä ja oikeesti rakastaa ihmistä ehdoitta hyväksyen ne huonotkin puolet. Ja rakkaus on oikeasti sairaus. ei nää muuta kun sen yhden ihmisen. pystyn ihan katsomaan monesti onko pari rakastunut, sen näkee. 

Vierailija
24/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein olen ihastunut kaverinaisiin. Kaverinaisen tuntee paljon paremmin kuin naisen jonka kanssa ollut vain kaksilla treffeillä.

Vierailija
25/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoh

Vierailija
26/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon kans sulle yks vaihtoehto... on helkkarin hyvännäkönen ja antaa käydä matkoilla ja oikeestaan missä vaan eikä halua mitään oikeastaan... ehkä rahaa vähän kaipailee.... ja kävelee nenä pystyssä ja on kateellinen insinööreille.... se olis sulle varmaan sopiva.... osaa mm. ihmetellä kuinka joku muu nainen on tehnyt muutakin kun roikkunut miesten perässä.

Vierailija
27/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas joku nainen luulee, että "mies haluaa olla ystävä" :D Kuule, jos hän on sinun "ystäväsi", niin oletteko tehneet asioita, joita ystävät tekee? Siis muutakin, kuin käynyt kahvilla rupattelemassa tai jossain naistenpaikassa? Oletteko harrastaneet yhdessä jotain sellaista, johon kummallakin on intohimo tjsp? Voin miehenä itse kertoa, että 99% naisista on sellaisia, joiden seura ei kiinnosta, jos ei seksiä olisi tarjolla. Ja koskee kaikkia miehiä tämä ajattelu, ollaan kyllä keskusteltu keskenämme saunaillassa. Koittakaa oikeasti nyt naiset ymmärtää se, että ei miehet ole teidän "ystäviä", ystävällisiä voidaan olla, jos sillä pääsee jonkun pöksyihin. Ja ne teidän jutut on tosi kiinnostavia ja syvällisiä; kunhan vaan sitä seksiä olisi tiedossa, muuten niitä ei kuuntele Erkkikään :D Siis joku moottoripyöristä diggaava miehekäs mies hengailee jonkun naisen kanssa, "Ihan vaan sen takia, kun on niin kiinnostavaa kuunnella sisustusjuttuja jne." :D Oikeastiko joku uskoo, että miehet hengailee naisten kanssa, koska he ovat "kiinnostavaa seuraa"?

Vierailija
28/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos mies vielä vuoden tapailun jälkeen sanoo, että ollaan vain ystäviä? Vaikka nähdään usein ja ollaan matkusteltu yhdessä. Mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
29/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä?

Vierailija
30/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käynyt joka ikisen kaverimiehen kanssa niin että alkavat lähennellä ja ehdotella jossain vaiheessa. Miehen kanssa ei voi olla vain kaveri. Mulla ei ainakaan onnistu.

Miehen kanssa voi olla kaveri, jos se on sen yli 10v nuorempi. Eipä tuo muuten ilman seksiaatoksia tule soljumaan.

Hyväkroppainen yli 10v vanhempikaan ei sitten säily seksiaatoksilta. Tunnustan. M43

Vierailija
31/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin miehen kanssa kaveri yli kaksi vuotta,alussa  ei tullut pieneen mieleenkään, että voitaisiin olla muutakin.

Sitten jysähti ja nyt vietetty onnellista elämää yhdessä yli 23 vuotta.

Vierailija
32/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v.

Vierailija kirjoitti:

Miehen ikä?

Vierailija
33/37 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies voi olla naisen kaveri ellei ole nykyisen tyttöystävän sisko tms. Siis sellainen mihin ei todellakaan saa koskea. Mä olen ihastunut työkaveriini jolla on sisko samassa työpaikassa. Olemme 'kavereita' siskon kanssa mutta täytyy myöntää että haluan häntäkin, tosin en niin paljon kuin hänen siskoa.

Vierailija
34/37 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän tuon että joskus ne tunteet herää vähitellen mutta itse en kyllä pystyisi tuollaisen huopaamisen jälkeen lähtemään enää suhteeseen toisen kanssa. Vähän niin kuin että minut voi jättää vain kerran. Jos kerran ei niin sit ei myöhemminkään.

Vierailija
35/37 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, josta itsekin tykkäät, rakastui sinuun ja kertoi sen. Et voi luottaa sellaiseen ällötykseen. ... Kyllä on mammoilla ongelmat.

Vierailija
36/37 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies voi olla naisen kaveri ellei ole nykyisen tyttöystävän sisko tms. Siis sellainen mihin ei todellakaan saa koskea. Mä olen ihastunut työkaveriini jolla on sisko samassa työpaikassa. Olemme 'kavereita' siskon kanssa mutta täytyy myöntää että haluan häntäkin, tosin en niin paljon kuin hänen siskoa.

D:

Vierailija
37/37 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että teidän alkutilanne ei ollut se kaikkein otollisin uudelle parisuhteelle, koska kumpikin olitte tahoillanne jo suhteessa toisen kanssa. On mahdollista, että ajankuluessa tunteet/ ajatukset muuttuvat, niin kuin nyt ilmeisesti miehelle on käynyt. Sinä taidat olla nyt se kiinnostavampi! Itse en olisi tästä pahoillani, mutta jos mies olisikin töksäyttänyt, että olitkin sitten vaan pelkkä PANO, niin yäk!! Ehkä tätä moni saa kuulla useammin, valitettavasti. Toki käyhän se joillekin vaan noinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan