Mies haluaisi vauvan
Kommentit (18)
Mitä vikaa siinä on että haluaa perheen?
Yleensä puhutaan suulla mutta sinä taidat puhua enimmäkseen peräreiällä.
En usko, että on provo. Monet miehet haluavat lapsia, mutt eivät ole omasta arjestaan siihen valmiita uhraamaan juurikaan.
Ap, ihmisillä on tapana aikuistua ja hankkia perhe.
Ällöpylly kirjoitti:
Mitä vikaa siinä on että haluaa perheen?
Olen jo niin vanha etten voi enää tehdä lapsia.
Miehet onneksi pystyvät jättämään lapsia haluamattoman puolison ja tulemaan isäksi vaikka viisikymppisinä
Vierailija kirjoitti:
Miehet onneksi pystyvät jättämään lapsia haluamattoman puolison ja tulemaan isäksi vaikka viisikymppisinä
Meillä on jo lapsi ja olen liian vanha saamaan lisää lapsia. Monta vuotta halusin toisen lapsen mutta mies ei silloin halunnut.
Sanoisin että juna meni jo. Jos sinä halusit aiemmin mutta hän ei, niin saa nyt syyttää vain itseään, kun on liian myöhässä. Fakta kun on että naiskroppa ei ikuisuuksiin lapsia voi tuottaa... Keskustelua kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden miehen, joka halusi lapsia ja valehteli naisystävälleen, että hänet on tutkittu ja todettu hedelmättömäksi (ollut aikaisemmin naimisissa), ei siis tarvita ehkäisyä.
Vauva sitten syntyi pikavauhtia….
Todella uskomatonta, siinä vasta sika:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo lapsi ja olen liian vanha saamaan lisää lapsia. Monta vuotta halusin toisen lapsen mutta mies ei silloin halunnut.
Juuri tuon takia naisen ei ikinä pidä alistua miehen tahtoon. Olisit vain jättänyt ehkäisyn pois. Mies olisi ehkä jättänyt mutta jättää todennäköisesti nytkin vauvakuumeisena. Harmi että sinun toive lapsiluvusta jää toteutumatta
Vierailija kirjoitti:
Aikuistua ja aikuisena voi elää ilman perhettäkin ja perhe taas ei ole mikään aikuisuuden tae, ei edes silloin vaikka ulospäin fiksulta näyttäisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia naisen ei ikinä pidä alistua miehen tahtoon. Olisit vain jättänyt ehkäisyn pois. Mies olisi ehkä jättänyt mutta jättää todennäköisesti nytkin vauvakuumeisena. Harmi että sinun toive lapsiluvusta jää toteutumatta
En usko että jättää. Tajuaa varmasti jättää haihattelut vauvasta.
Yleensä se on vela joka pilaa normaalin lapsia haluavan elämän.
Mites miehesi yritys jaksaa? Miten se olis kerinnyt vauvaa hoitaa kun on koko ajan töissä?
Niin täälläkin. En vain ymmärrä, kuka sitä sitten hoitaisi. Mieskö? Buahhahhaa!