Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen aiemmat naisystävät mielestäni epäviehättäviä

Vierailija
11.09.2017 |

Olen stalkannut tapailumieheni entisten naisystävien kuvia netistä. Ovat mielestäni todella epäviehättäviä, jopa "rumia". Mies kehuu minua paljon mutta en pysty ottamaan sitä kohteliaisuutena ajattellessani sitä, millaisia rumiluksia ja itsestään huolehtimattomia tapauksia hän on aiemmin huolinut naisystävikseen. Alusta saakka mies ei ole minuakaan vetänyt puoleensa fyysisesti mutta koska hän on mukava ja fiksu, ajattelin antaa hänelle mahdollisuuden.

Nyt kuitenkin huomaan, etten pysty hänestä innostumaan fyysisessä mielessä. Koen laskeneeni reilusti rimaani häntä tapaillessani (monessakin mielessä) ja hän taas tuntuu olevan onnensa kukkuloilla tapaillessaan minua.

Tiedän että tämä kuulostaa pinnalliselta mutta en voi olla ihmettelemättä sitä, mitä hän on noissa naisissa nähnyt. Harrastukset eivät ole olleet kuulemma samoja ja yhteisiä mielenkiinnon kohteita ei kuulemma ole ollut. Minulle on herännyt ajatus siitä, että mies on huolinut minkä tahansa naisen vain siksi, jottei hänen itsensä olisi tarvinnut olla yksin.

Kokemuksia, ajatuksia aiheesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet stalkannut 😆 Hanki elämä.

Vierailija
2/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran huomataan, että vastoin median meille syöttämiä ja naisten vahvistamia stereotypioita, naiset ovat itse asiassa se pinnallisempi sukupuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todennäköisesti on saanut aiemmin vain rumempia. Kyllä hän varmasti on onnensa kukkuloilla saadessaan kerrankin parempaa naista. Valitettavasti se saa naisen tuntemaan että mies on beta, jos hän nostaa naisensa jalustalle.

Vierailija
4/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman näköinen exä aiheuttaa riittämättömyyden ja mustasukaisuuden tunnetta ja vähemmän viehättävä katteetonta ylemmyyden tunnetta. 😂

Vierailija
5/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on mukavia tyyppejä? En minäkään miestä koskaan aikuisiällä ole ulkonäön perusteella valinnut. Syitä on monia. Isoimpaan oma kokemus. Lukiossa sain traumoja, kun seurustelin todella suositun pojan kanssa. Yhtäkkiä huomasin, että hän liikkui muidenkin tyttöjen kanssa "ihan viattomasti". Sitten kun hän jätti, meni viikko ja oli uusi tyttö. Ja sitten taas uusi ja taas uusi.

Vierailija
6/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai ehkä sä et heteronaisena ole paras mahdollinen arvioimaan naisten viehättävyyttä.

Vierailija
7/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ota tosissani, kun mies kehuu kauniiksi, sillä tiedän hänen pitävän sammakon näköisistä lihavista mulkosilmänaisista. Sellainen toki minua peilistäkin tervehtii. Ei mitenkään mieltä ylentävää.

Vierailija
8/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies oikeasti pitää sinuakin rumiluksena, mutta kehuu vain koska sen sinä haluat kuulla.

Kaikki eivät osaa kovin hyvin objektiivisesti arvioida omaa ulkonäköään.

Ja jos sinä näytät tälläytyneenä himpun verran paremmalta kuin entiset huolittelemattomina ilman meikkiä, niin se ei ole mikään saavutus. Mistä tiedät millaisia missejä heistä kuoriutuu silloin, kun viitsivät laittautua?

Luonteesi ainakin vaikuttaa aika ikävältä, joten ei ihme, jos niillä muilla naisilla on ollut sellaista tarjottavaa, mitä sinulla ei ole.

Vierailija
9/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Olet pinnallinen kun vertaat itseäsi muihin.

Vierailija
10/10 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien miesystävieni exät ovat olleet hyvännäköisiä. Ongelman tästä tekee se, etten näe miestä enää seksuaalisesti haluttavana. Näen hänet ainoastaan sarjaseurustelijana, joka on pyörinyt vähän reppanoiden naisten kanssa (paremman puutteessa).

Mies on selkeästi huonomman näköinen kuin molemmat exäni. Ja pakko sanoa sekin, että hänen tavoissaan toimia on muutakin itselleni vierasta. En osaa tätä kauniimmin sanoa mutta olen tottunut vähän sivistyneempään tai hienostuneempaan tapaan toimia. Tuntuu että olen laskeutunut vieraalta tuntuvien ihmisten pariin. Tarjkoitan sitä, että aiempien miesystävien kanssa valitsimme ruokaan sopivan viinin Alkosta. Nyt pitäisi lorottaa jotakin halpaa (lähes aina pahaa ja mitäänsanomatonta) punkkua tonkasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä