Harmittaako? Olen missiksi kehuttu nainen, jolla on
Ihana, komea ja hyvätuloinen mies, joka auttaa lasten hoidossa ja saan nukkua yöllä..olen hyvässä työssä. Meillä on koira ja aivan uusi hieno kolmikerroksinen omakotitalo. Kolme hienoa autoa ja ulkomailla käymme lasten kanssa . Meillä on laaja ja hyvä ystäväpiiri ja ollaan oltu miehen kanssa monia vuosia naimisissa ja loistava liitto.
Kommentit (52)
Ei harmita. En siedä koiria, enkä haluaisi sellaista taakakseni (oma työnsä koiran jokapäiväisessä hoidossa).. en myöskään missään nimessä haluaisi/jaksaisi olla perheenäiti.
Kummatkin käyvät siis töissä ja mies "auttaa" lastenhoidossa?.
Noin omituista alisteista mielenlaatua ei käy tosiaan kateeksi. Meillä lastenhoito on ihan yhteistä.
Millainen koulutus sinulla on ja millaista työtä teet? mitä harrastat? Onko sinulla mukava äiti ja anoppi?
Kuulostaa ihanalta. Nauti elämästäsi. Olen itsekin tyytyväinen omaani.
Kertoo paljon ap:stä, kun hän nostaa tärkeimmäksi tekijäksi missinnäköisyyden.
Tapa, millä esitit asian niin ei kyllä harmita. Oikeasti onnellinen ihminen ei esitä asiaansa tuolla tavalla.
Miksi kaikki on nykyään hienoa? On hienot autot, hienot lomat, hienot talot ja hienot ystävät? Onko hieno joku uusi muotisana vai onko tällä palstalla vain yksi hieno-jankkaaja jolla ei ole laajempaa sanavarastoa?
Minä en ole missin näköinen, mutta minulla on mielettömän komea mies ja rahat ovat minun. Se lienee näin naisnäkökulmasta hieman kivempi kuin olla itse köyhä trophy wife rumalle, mutta hyvätulouselle miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin käyvät siis töissä ja mies "auttaa" lastenhoidossa?.
Noin omituista alisteista mielenlaatua ei käy tosiaan kateeksi. Meillä lastenhoito on ihan yhteistä.
Kirjoituksestasi paistaa läpi syvä kateus. Onnittelut AP:lle. Kaikki kommentoijat ovat kateellisia, vaikka yrittävät esittää muuta. Ei mene kovin hyvin, kun noin kovaa pitää haukkua ja yrittää esittää parempaa. Säälin.
Saattas harmittaa, mutta se, että sulla on kersoja.. no thanks, en vaihtaisi mukavaa, vaivatonta ja vapaata elämääni mihinkään "perheidylliin". Hyh.