Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako? Olen missiksi kehuttu nainen, jolla on

Vierailija
11.09.2017 |

Ihana, komea ja hyvätuloinen mies, joka auttaa lasten hoidossa ja saan nukkua yöllä..olen hyvässä työssä. Meillä on koira ja aivan uusi hieno kolmikerroksinen omakotitalo. Kolme hienoa autoa ja ulkomailla käymme lasten kanssa . Meillä on laaja ja hyvä ystäväpiiri ja ollaan oltu miehen kanssa monia vuosia naimisissa ja loistava liitto.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattas harmittaa, mutta se, että sulla on kersoja.. no thanks, en vaihtaisi mukavaa, vaivatonta ja vapaata elämääni mihinkään "perheidylliin". Hyh.

Vierailija
42/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie tuhkatkin munista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. En siedä koiria, enkä haluaisi sellaista taakakseni (oma työnsä koiran jokapäiväisessä hoidossa).. en myöskään missään nimessä haluaisi/jaksaisi olla perheenäiti.

Vierailija
44/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin käyvät siis  töissä ja mies "auttaa" lastenhoidossa?. 

Noin omituista alisteista mielenlaatua ei käy tosiaan kateeksi. Meillä lastenhoito on ihan yhteistä. 

Vierailija
45/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koulutus sinulla on ja millaista työtä teet?  mitä harrastat? Onko sinulla mukava äiti ja anoppi?

Vierailija
46/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Nauti elämästäsi. Olen itsekin tyytyväinen omaani.

Vierailija
47/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, yritä uudelleen.

Vierailija
48/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ap:stä, kun hän nostaa tärkeimmäksi tekijäksi missinnäköisyyden.

Vierailija
49/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa, millä esitit asian niin ei kyllä harmita. Oikeasti onnellinen ihminen ei esitä asiaansa tuolla tavalla.

Vierailija
50/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki on nykyään hienoa? On hienot autot, hienot lomat, hienot talot ja hienot ystävät? Onko hieno joku uusi muotisana vai onko tällä palstalla vain yksi hieno-jankkaaja jolla ei ole laajempaa sanavarastoa?

Vierailija
51/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole missin näköinen, mutta minulla on mielettömän komea mies ja rahat ovat minun. Se lienee näin naisnäkökulmasta hieman kivempi kuin olla itse köyhä trophy wife rumalle, mutta hyvätulouselle miehelle...

Vierailija
52/52 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummatkin käyvät siis  töissä ja mies "auttaa" lastenhoidossa?. 

Noin omituista alisteista mielenlaatua ei käy tosiaan kateeksi. Meillä lastenhoito on ihan yhteistä. 

Kirjoituksestasi paistaa läpi syvä kateus. Onnittelut AP:lle. Kaikki kommentoijat ovat kateellisia, vaikka yrittävät esittää muuta. Ei mene kovin hyvin, kun noin kovaa pitää haukkua ja yrittää esittää parempaa. Säälin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi