Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, eskariin matkaa 2 kilsaa ja kävekllen pitäis viedä

Vierailija
05.04.2006 |

tyttöä joka päivä? Meillä on päiväkoti ihan lähellä ja nyt sitten ai alakkaan koko eskariryhmää siellä vaan 2 kilsan päässä koululla. Hitto, että ottaa päähän. Tarvii varmaan hankkia autokin sen vuoksi, työhööni en sitä tarvitse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensi kuussa 3 vuotta täyttäväkin jaksaa sen matkan kävellä yhteen putkeen, ja käveleekin. Meiltä asemalle sen verran.

Vierailija
2/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyörälläkin voi ajaa suuren osan vuotta. Auto ei varmaan ole edes yhtään nopeampi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuskasin kahta lasta 2 km:n päähän hoitoon 5 vuotta, ja ihan kävellen kuljettiin, sitten kun oppivat pyöräilemään niin ajettiin pyörällä. Mies vei kyllä usein aamulla autolla, mutta minä hain joka päivä. Töissä kävin bussilla tai pyörällä.

Kävelymatkaan kului kyllä aikaa yli puoli tuntia, joskus tuntikin, mutta hyvin selvittiin.

Vierailija
4/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ensin pitää viedä eskari ja sitten itse tulla muiden kanssa kotiin ja taas lähteä hakemaan eskari jonkun tunnin kuluttua, niin yhtä kävelyähän tuo on, säässä kuin säässä. Ja vielä jos on pienempiä lapsia, niin ruokailut, päiväunet jne menee hankalaksi. Ymmärrän harmistukseksi ap, itselläni oli vähän samanlainen tilanne aikoinaan!

Vierailija
5/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun lähdette kävelemään, varaa alkuviikkoina paljon aikaa ja pitkä pinna, sillä saat varmaan kuulla napinaa, jos lapsesi ei ole aiemmin juurikaan kävellyt. Mä kävelen jo kaksivuotiaan kanssa noin kilometrin matkoja, ettei tulisi isomman lapsen kanssa noita ongelmia. Ja suunnilleen vuoden päästä meidän perheeseen tuleekin jo luultavasti vauva, isommalla sisaruksella on silloin käytössä vain sisaruslauta. Joten kävellä pitää osata jonkin verran.

Vierailija
6/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellen on kuljettu, ei ole liian pitkä matka eskarilaiselle ja hyvää liikuntaa päivittäin sekä äidille että lapselle.

Vierailija
7/7 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan hyvä matka kävellä. Itsellä on tuollainen työmatka siis yhteen suuntaan 4km ja hyvin se taittuu kävellen tai pyöräillen. Niin ja lapset vien ensin kyllä hoitoon, hoitopaikka on lähellä. Nyt alkaa olemaan jo hyvät pyöräily ilmatkin. Eskarilainen osaa jo hyvin pyöräillä itse, pienemmät voit kuskata omalla pyörällä. Hyvää kuntoilua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi