Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ruma nainen saisi sisäisen kauneuden näkymään?

Vierailija
11.09.2017 |

Miehelle. En voi hymyillä sillä silloin vasta ruma olenkin. Enkä kehtaa tuijottaa silmiin kokoaikaa. Miten siis?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa olemasta ruma.

Vierailija
2/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään sisäistä kauneutta ei ole olemassakaan. Ja vaikka olisikin, niin se olisi merkityksetöntä sillä se ei näy mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä iskeä joku mies. Jos onnistut niin hyvä niin. Jos epäonnistut niin kerro seuraavalle miehelle miten kävi niin saat hänet nauramaan ja tykkäämään sinusta.

Vierailija
4/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsellä herää kiinnostus, jos löytyy samoja mielenkiinnonkohteita ja nainen on ylipäätään kiinnostunut maailman menosta

Vierailija
5/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemalla, että olet kaunis ihminen ja mielenkiintoinen, arvokas persoona. Se näkyy ulospäin. Et voi vihata itseäsi ja säihkyä sisäistä kauneutta.

Vierailija
6/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuamalla että aurasi, säteilysi, miksi sitä halutaankaan sanoa, on se mikä tekee sinusta viehättävän ihmisten silmissä, ei piirteesi. (Jos piirteet ovat edes kutakuinkin normaalin rajoissa ja olet puhdas ja siisti.)

Tee asioita, joita tehdessäsi tunnet olevasi viehättävä. Tämä alkaa säteillä muuhunkin elämääsi. Minulla esim. jooga toimii hyvin, jollain toisella se voi olla vaikkapa sienestys tai crossfit tai virkkaus. Yleensä tuohon viehättävyyden kokemukseen liittyy hauskasti se että sitä asiaa tehdessään samalla tavallaan unohtaa itsensä!

Se itsen unohtaminen on muutenkin avain viehättävyyteen. Miehet viehättyvät naisista jotka ovat kiinnostuneita heistä eivätkä ajattele vain omaa ulkonäköään. Itse olen kovin persoonallisen näköinen kasvoistani mutta miehet yleensä pitävät minusta. Olen päätellyt sen johtuvan siitä että kun olen jonkun ihmisen seurassa, olen todella intensiivisesti läsnä ja tosiaan kuuntelen mitä se toinen sanoo. Sitten tarvitsenkin yksinäistä joogaa ladatakseni akkuni. :)

Viehättävyys on eri asia kuin kauneus. Kauneus on geeneissä, mutta viehättäviä me voimme olla kaikki.

P. S. Peitä peilit kotoasi vaikkapa viikoksi, tanssi, joogaa tai tee muuta fyysistä mukavaa ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
7/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä neuvoja. En ajattele tietenkään ulkonäköäni juuri siinä tilanteessa milloin näen miehen, mutta jälkeenpäin tulee mieleen että näytinpä taas hirveältä. Arkena pukeudun työn takia normaalisti ja en meikkaa. Puhdas olen aina, samoin vaatteet. Mutta silti. Jotenkin ajattelen että tulemme hyvin juttuun ja meillä on sama harrastus mutta tämä mun naama.

Vierailija
8/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja. En ajattele tietenkään ulkonäköäni juuri siinä tilanteessa milloin näen miehen, mutta jälkeenpäin tulee mieleen että näytinpä taas hirveältä. Arkena pukeudun työn takia normaalisti ja en meikkaa. Puhdas olen aina, samoin vaatteet. Mutta silti. Jotenkin ajattelen että tulemme hyvin juttuun ja meillä on sama harrastus mutta tämä mun naama.

Olen nähnyt miesten ja ihmisten ylipäätään olevan lääpällään ja ihastuksissaan jos vaikka miten kummallisten naamojen kantajista, että en olisi naamasta huolissani. Nämä ihastuttavat, säkenöivät ihmiset, jotka eivät ole naamalotossa voittaneet, vaikuttavat yleensä olevan kotonaan kaikissa tilanteissa, aitoja, osoittavat huomiota kaikille ja ovat mukavia jokaiselle. :) Jossakin sanottiin, että kun ihmisellä on hyvä olla, se näkyy ulospäin - ja muut ihmiset hakeutuvat hänen seuraansa, koska haluavat osansa siitä hyvän olon aurasta, joka häntä ympäröi.

Vierailija
9/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan varma että naamassasi ei ole mitään erityistä vikaa. Voihan olla, että olet tosiaan persoonallisen näköinen kuten minäkin mutta voit silti säteillä! Ihan varmasti voit kun kerran minäkin voin. :)

Kehotan tosiaan että olet ainakin viikon katsomatta peiliin. Se tekee ihmeitä. Kannattaa myös muistaa että emme koskaan näe itseämme sellaisina kuin muut meidät näkevät: tekemässä jotain. Peilin edessä vaan tarkkailee itseään ja valokuvissa pönöttää. Muut näkevät meidät mietteliäinä, kiinnostuneina asioista, nauravana, itkevänä, kiukkuisena jne. Itseään ei koskaan näe sellaisena, ei vaikka peiliin katsoisikin, koska peilistä ei kuitenkaan näe kehonkieltään sellaisena kuin muut sen näkevät.

t: persoonallisen näköinen numero 6

Vierailija
10/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt miesten ja ihmisten ylipäätään olevan lääpällään ja ihastuksissaan jos vaikka miten kummallisten naamojen kantajista, että en olisi naamasta huolissani. Nämä ihastuttavat, säkenöivät ihmiset, jotka eivät ole naamalotossa voittaneet, vaikuttavat yleensä olevan kotonaan kaikissa tilanteissa, aitoja, osoittavat huomiota kaikille ja ovat mukavia jokaiselle. :) Jossakin sanottiin, että kun ihmisellä on hyvä olla, se näkyy ulospäin - ja muut ihmiset hakeutuvat hänen seuraansa, koska haluavat osansa siitä hyvän olon aurasta, joka häntä ympäröi.

Tämä lähinnä masensi. Oloni on normaali ei hyvä olla eikä paha. En osaa olla tekopirteä. Olen siis sekä ruma että mulla on huono aura.

Vierailija
11/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistä miehelle, se on aina kaunis näky

Vierailija
12/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lähinnä masensi. Oloni on normaali ei hyvä olla eikä paha. En osaa olla tekopirteä. Olen siis sekä ruma että mulla on huono aura.

En minäkään varmasti houkuttele olemuksellani ketään silloin kun olen paikoissa ja tilanteissa, joissa en viihdy ja joissa minun pitää olla tekopirteä. Mene sen miesehdokkaasi kanssa vaikka keilaamaan tai tekemään, nimenomaan tekemään, jotakin missä olet hyvä tai mistä ainakin nautit. Tai sitten tekemään jotakin niin typerää, että se herättää teissä molemmissa tunteita. Mitä hyvänsä, missä ei voi keskittyä ajattelemaan, miten päin nyt on ja miltä nyt näyttää.

Vierailija
13/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kutsuisi ketään rumaksi, mutta vastaan silti kysymykseen.

Hymyile (luin kyllä aloitusviestin), ole nöyrä ja hienotunteinen. Ole lempeä ja huomioi heikomman osapuolen kokemus. Jos et ole varma, onko joku puheenvuoro tähdellinen, jätä se sanomatta. Harkitse aina ennen kuin teet jotain, mikä vaikuttaa toisiin ihmisiin. Ole oikeamielinen, mutta ole anteeksiantavainen sille joka katuu väärää tekoaan. Myönnä omat erehdyksesi ja väärät tekosi. Älä suostu osallistumaan riitaan, vaikka joku haastaisi.

Nämä tuovat mielestäni sisäistä kauneutta esiin.

Raamatun mukaan sydämen usko Jeesukseen on sisäisen kauneuden perusta.

Vierailija
14/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti rumia ihmisiä ei olekaan vain korkeintaan hassuja, sekin riippuu käytöksestä melko paljon.

Ystävällisyys tekee kauniiksi vaikka kasvoissa hiukan ryppyjä.

Vierailija
15/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi valita paikkaa ja tilanteita. Tarkoitan aloituksella sitä että kuinka ylipäätään saisin miehen ensin kiinnostumaan. Kun miehet tunnetusti tekevät tutustumis ja kiinnostumispäätöksensä silmillään, ja silloin ei valinta osu. Olen mielestäni mukava ja huumorikas ja muuta.

Vierailija
16/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä suosittelen hymyilemään ihan rohkeasti. Hymyllähän ilmaistaan ystävällisyyttä, hyväntahtoisuutta ja positiivisuutta, ei ulkonaista kauneutta. Eivät tavalliset miehet naisten hymyjä arvioi kuten tuomarit arvioivat teennäisesti hymyileviä missikandidaatteja. Tavalliset ihmiset, niin miehet kuin naisetkin tekevät hymystä ihan eri päätelmiä kuin ulkonäköön liittyviä. Vai mitä sinä itse ajattelet jos joku hymyilee sinulle? Ajatteletko että hän vaikuttaa ystävälliseltä ihmiseltä vai arvioitko ekana onko hän ulkonäöltään kaunis vai ruma?

Vierailija
17/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajalla, jolle kommentoit, oli hyvä ydinviesti kommentissaan, mutta sanoisin silti, että unohda puheet auroista. Älä takerru siihen.

Jokainen ihminen pystyy jossain määrin käyttäytymään hyvin, lempeästi ja moraalisesti, jos valitsee pyrkiä siihen vilpittömästi. Se tuo näkyville sisäistä kauneutta ilman, että tarvitsee pohtia aura-juttuja.

Jos ihmiset eivät viehäty sinusta, vaikka vilpittömästi käyttäydyt hyvin, lempeästi ja moraalisesti, he eivät osaa nähdä sisäistä kauneuttasi. Eivät kaikki osaa. Se taas ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
18/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittajalla, jolle kommentoit, oli hyvä ydinviesti kommentissaan, mutta sanoisin silti, että unohda puheet auroista. Älä takerru siihen.

Jokainen ihminen pystyy jossain määrin käyttäytymään hyvin, lempeästi ja moraalisesti, jos valitsee pyrkiä siihen vilpittömästi. Se tuo näkyville sisäistä kauneutta ilman, että tarvitsee pohtia aura-juttuja.

Jos ihmiset eivät viehäty sinusta, vaikka vilpittömästi käyttäydyt hyvin, lempeästi ja moraalisesti, he eivät osaa nähdä sisäistä kauneuttasi. Eivät kaikki osaa. Se taas ei ole sinun ongelmasi.

Entäpä kun kukaan ei näe sitä niistä mahdollisista ihmisis tai ihmisestä josta olen kiinnostunut? Ei varmaan ole lempeää ja moraalista näytellä niille joista ei ole kiinnostunut pitävänsä heistä siinä mielessä.

Vierailija
19/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoiltaa ns. ruman naisen kannattaa varoa lihomasta ja trimmata vartaloaan.Mies katsoo yhtä paljon tai varmaan enemmän naisen vartaloa kuin kasvoja joten ruma huonohiuksinen nainen voi nostaa markkina arvoaan kiinteällä vartalolla.

Vierailija
20/27 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ettet liikaa masennus näistä aura-jutuista. Unohda ne. Toimii jos on toimiakseen. Älä ota siitä ainakaan stressiä, että olet "huono ihminen, koska säteilet jotakin, jolle et juuri nyt osaa tehdä tarpeeksi mitään".

Oon ehkä vähän kyyninen, mutta mietinpä vaan, että miksi mä edes haluaisin jakaa jotakin "hyvää auraa". Kaiken sen jälkeen, kun mut jätettiin ihan yksin, mitä nyt joskus hierottiin naamaan noita aurajuttuja. Mä en välitä, millainen aura jollakin toisella on. Keskityn ihan muihin asioihin itsessä ja toisessa. Pidän aika julmana sorsia jota kuta "aurojen" vuoksi. Niin epämääräistä. Ja päälle veemäisen mairea hymy :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme