Miten ruma nainen saisi sisäisen kauneuden näkymään?
Miehelle. En voi hymyillä sillä silloin vasta ruma olenkin. Enkä kehtaa tuijottaa silmiin kokoaikaa. Miten siis?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi valita paikkaa ja tilanteita. Tarkoitan aloituksella sitä että kuinka ylipäätään saisin miehen ensin kiinnostumaan. Kun miehet tunnetusti tekevät tutustumis ja kiinnostumispäätöksensä silmillään, ja silloin ei valinta osu. Olen mielestäni mukava ja huumorikas ja muuta.
Mene juttelemaan ja ole oma itsesi. Jos jännittää, sano, että jännittää mutta pitäähän tässä nyt jollekulle puhua eikä seinille jaksa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kaiken maailman ihmekonsteilla ja vinkeillä saa yleensä kiinnostumaan sellaiset ihmiset, jotka eivät sitten lopulta olekaan kiinnostuneita _minusta_, vaan ihmisistä, jollainen yritän olla, ihmisistä, joille ne minun kepulikonstini ovat luontaista käyttäytymistä kaikkien ihmisten kanssa.
Se puhuminen kyllä sujuu. Mutta annan esimerkin: sanon miehelle Hei ja hän vastaa tai kääntä selän, jolloin poistun. Mutta nyt siis vastaa. Hymyilen ja katson silmiin. Mies kääntää aina katseensa pois ja kun seuraavan kerran nään hän on torjuvan etäinen. Sitten JOS mies alkaa puhumaan, rentoudun mutta heti tilanteesta päästyäni inhoan itseäni. Kysyin kaveriltani kerran mitä mieltä hän oli kun kerroin tämän ja mitä mies sanoi. Kaverini tulkitsi miehen sanoista, että tämä ei ainakaan haluaisi nähdä minua ikinä. Hymyily siis ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi valita paikkaa ja tilanteita. Tarkoitan aloituksella sitä että kuinka ylipäätään saisin miehen ensin kiinnostumaan. Kun miehet tunnetusti tekevät tutustumis ja kiinnostumispäätöksensä silmillään, ja silloin ei valinta osu. Olen mielestäni mukava ja huumorikas ja muuta.
Mene juttelemaan ja ole oma itsesi. Jos jännittää, sano, että jännittää mutta pitäähän tässä nyt jollekulle puhua eikä seinille jaksa. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kaiken maailman ihmekonsteilla ja vinkeillä saa yleensä kiinnostumaan sellaiset ihmiset, jotka eivät sitten lopulta olekaan kiinnostuneita _minusta_, vaan ihmisistä, jollainen yritän olla, ihmisistä, joille ne minun kepulikonstini ovat luontaista käyttäytymistä kaikkien ihmisten kanssa.
Se puhuminen kyllä sujuu. Mutta annan esimerkin: sanon miehelle Hei ja hän vastaa tai kääntä selän, jolloin poistun. Mutta nyt siis vastaa. Hymyilen ja katson silmiin. Mies kääntää aina katseensa pois ja kun seuraavan kerran nään hän on torjuvan etäinen. Sitten JOS mies alkaa puhumaan, rentoudun mutta heti tilanteesta päästyäni inhoan itseäni. Kysyin kaveriltani kerran mitä mieltä hän oli kun kerroin tämän ja mitä mies sanoi. Kaverini tulkitsi miehen sanoista, että tämä ei ainakaan haluaisi nähdä minua ikinä. Hymyily siis ei auta.
Kiinnostutko vääristä miehistä? Alitajuisesti aina niistä, joista aistit, että he eivät voi olla kiinnostuneita sinusta? Koska kyllä minustakin tuo kertomuksesi kuulosti täsmälleen siltä, että miestä ei kiinnosta. Ja silloin ei ehkä kannata pidemmälle yrittääkään. Muuten saat ehkä seksiä, muttet muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsellä herää kiinnostus, jos löytyy samoja mielenkiinnonkohteita ja nainen on ylipäätään kiinnostunut maailman menosta
Tämä. Se, että on asioista kiinnostunut, ja vieläpä avoimella kyselevällä mielellä eikä mikään opettaja-saarnaaja, on viehättävää.
Bussissa kun katsoo naisia niin osa näyttää arjen huoliinsa uppoutuneelta, osa siltä että keskittyy ulkonäköönsä ja odottaa ihailevia katseita (ilme näillä usein nyrpeähkö), osa näprää kännykkäänsä kuin nälkäisenä odottaen kehuja viimeiselle somepäivitykselleen. Ja sitten on ne harvat, jotka katselevat rauhallisen kiinnostuneena ikkunasta ulos, tarkkailevat ympäristöään. Viimeksimainitussa näkyy sisäinen kauneus ulospäin.
Ystävällisyys yhdistettynä sellaiseen omanarvontuntoon ettei mielistele muita toimii aina.
Sekin on plussaa jos pystyy olemaan rento ja aidosti hauska. Eli sellainen joka repii ilonsa muusta kuin toisten epäonnistumisille nauramisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostutko vääristä miehistä? Alitajuisesti aina niistä, joista aistit, että he eivät voi olla kiinnostuneita sinusta? Koska kyllä minustakin tuo kertomuksesi kuulosti täsmälleen siltä, että miestä ei kiinnosta. Ja silloin ei ehkä kannata pidemmälle yrittääkään. Muuten saat ehkä seksiä, muttet muuta.
Tuossa oli esimerkki useasta eri miehestä. Esim tämä viimeinen joka kyllä oli mukava ja vitsaileva mutta ystäväni mielestä ns piiloilkeä. Hänellekkin hymyilin. Kiinnostun läheellä ikääni olevista tavallisista miehistä mutta en alkoholisteista.
Ei se sisäisestä kauneudesta ole rumalle naiselle juuri mitään hyötyä miesten kanssa toimiessa. Satsaa ulkonäköön niin paljon kuin pystyt ja pysy normaalipainoisena. Silloin saattaa saada hetkellistä seuraa, mutta parisuhteesta on rumana naisena aika turha haaveilla.