Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelu Suomi, onko jonkun mielestä hauska juttu?

Vierailija
11.09.2017 |

Facebookissa on tämä trolliprofiili, jonka nimi on Asiakaspalvelu Suomi ja vastailee firmoille annettuihin palautteisiin antaen ymmärtää, että edustaa firmaa. Juu, ihan hyvin keksitty vedätys, mutta voi kyllä olla aika ikävä juttu näille firmoille, jos joku ei oikeasti ehdi hoksaamaan, että kyseessä ei olekaan firman oma asiakaspalvelija. Enkä kyllä oikein ymmärrä, mitä hauskaa on siinäkään, että kiusataan joku pettynyt asiakas raivon partaalle. Tänään tuli omassa uutisvirrassa vastaan tällainen postaus, jossa pilkattiin Nordean asiakasta oikein kunnolla.
Eli onko tuo joidenkin mielestä hauskaa ja harmitonta?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin eilen, mun mielestä ei yhtään hauskaa vaan ihan ihmisten härnäämistä ja idioottimaista touhua.

Vierailija
2/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan hauska juttu ja pääosinhan vastailee aika osuvasti.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauska. 

Vierailija
4/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan hauska juttu ja pääosinhan vastailee aika osuvasti.. :)

Juu, tästä kyllä täytyy antaa pisteet tälle trollille, mutta kyllä siinä voi olla esim Nordealla hauskuus aika kaukana, kun joku, joka ei hoksaa tätä trolliksi, soittaa sinne oikeaan asiakaspalveluun, että mitä h*lvettiä. Luulisi, että firmoille koituu melkoisesti hankaluuksia. 

Vierailija
5/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Vierailija
6/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Vierailija
8/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Tuolla Asiakaspalvelu Suomen seinällä on postattu tästä kuva. Luehan ja kerro sitten, oletko vielä samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauska.

Ja oikein hyvä opetus niille ketkä eivät tajua että nyt heitä vedätetään.

Vierailija
10/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hauska.

Ja oikein hyvä opetus niille ketkä eivät tajua että nyt heitä vedätetään.

Miksi tällaisten ihmisten pitäisi saada joku opetus? Onko siinä jotain väärää, jos uskoo asian olevan niin kuin se näyttää olevan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Tuolla Asiakaspalvelu Suomen seinällä on postattu tästä kuva. Luehan ja kerro sitten, oletko vielä samaa mieltä. 

Luin, ja siellähän oli jo sanottu että ei asiakaspalvelu suomi ole oikea nordean asiakaspalvelu? Jos olisi vain rouva ottanut silmän käteen ja lukenut kommentit ennenkuin provosoituu typerän pilailijan kommenteista.

Edelleenkään ei ole minun huumoria, eikä jaksa naurattaa. ei tässä silti mitään pahaa ole käynyt, paitsi yksi kuumakalle poltti päreensä ja varmaan soitti kaikki johtajat ja paikallislehdet läpi.

Vierailija
12/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska.

Ja oikein hyvä opetus niille ketkä eivät tajua että nyt heitä vedätetään.

Miksi tällaisten ihmisten pitäisi saada joku opetus? Onko siinä jotain väärää, jos uskoo asian olevan niin kuin se näyttää olevan? 

Koska he ovat tyhmiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska.

Ja oikein hyvä opetus niille ketkä eivät tajua että nyt heitä vedätetään.

Miksi tällaisten ihmisten pitäisi saada joku opetus? Onko siinä jotain väärää, jos uskoo asian olevan niin kuin se näyttää olevan? 

Siinä uskossa on yhtä paljon väärää kuin on siinä että puhuu puutaheinää. Ei kannata kaikkea purematta niellä, ja koulussakin sitä medialukutaitoa paljon huudellaan, netti kun ei ole mikään totuuden torvi vaan täällä kaikki saa puhua vaikka omasta aamupaskastaan ja niin palturia kuin tahtoo.

Vierailija
14/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla hauskempikin, enimmäkseen vastaukset on aika tyhmiä. Olisi ihanaa näin 13 vuotta aspahommia tehneenä päästä oikein kunnolla purkautumaan näille aaseille.

Pidän muuten todella epäasiallisena sitä, että ne julkaisee niitä yksityisviestein käytyjä keskusteluja nimineen ja kuvineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Tuolla Asiakaspalvelu Suomen seinällä on postattu tästä kuva. Luehan ja kerro sitten, oletko vielä samaa mieltä. 

Luin, ja siellähän oli jo sanottu että ei asiakaspalvelu suomi ole oikea nordean asiakaspalvelu? Jos olisi vain rouva ottanut silmän käteen ja lukenut kommentit ennenkuin provosoituu typerän pilailijan kommenteista.

Edelleenkään ei ole minun huumoria, eikä jaksa naurattaa. ei tässä silti mitään pahaa ole käynyt, paitsi yksi kuumakalle poltti päreensä ja varmaan soitti kaikki johtajat ja paikallislehdet läpi.

Eli sinä et näe mitään ongelmaa siinä, että ihmistä huijataan ja nöyryytetään ja firmalle tuotetaan turhaa harmia suututtamalla asiakkaita? 

Eihän tuo aspa itse kyllä sanonut, ettei ole oikea aspa. Ja mielestäni vielä törkeämpää tuosta tekee se, että tämä ihminen on itse poistanut tämän postauksen sieltä Nordean sivulta, mutta tämä trolli vielä julkaisi sen. Millainen koulukiusaaja pitää olla, ettei näe tässä mitään ongelmaa? 

Vierailija
16/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska.

Ja oikein hyvä opetus niille ketkä eivät tajua että nyt heitä vedätetään.

Miksi tällaisten ihmisten pitäisi saada joku opetus? Onko siinä jotain väärää, jos uskoo asian olevan niin kuin se näyttää olevan? 

Siinä uskossa on yhtä paljon väärää kuin on siinä että puhuu puutaheinää. Ei kannata kaikkea purematta niellä, ja koulussakin sitä medialukutaitoa paljon huudellaan, netti kun ei ole mikään totuuden torvi vaan täällä kaikki saa puhua vaikka omasta aamupaskastaan ja niin palturia kuin tahtoo.

Ei tuossa olekaan ongelma se, että puhuu puutaheinää, vaan se, että uskottelee olevansa oikeasti asiantunteva taho. Mistä ihmeestä henkilö, joka ei ole aiemmin tähän trolliin törmännyt, voisi tietää, ettei kyseessä ole joku oikea Nordean elämäänsä kyllästynyt asiakaspalvelija? Kysymys kuitenkin on laitettu suoraan sinne firman sivuille. 

Minusta tyhmyys on pienempi vääryys kuin ilkeys. 

Vierailija
17/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Tuolla Asiakaspalvelu Suomen seinällä on postattu tästä kuva. Luehan ja kerro sitten, oletko vielä samaa mieltä. 

Luin, ja siellähän oli jo sanottu että ei asiakaspalvelu suomi ole oikea nordean asiakaspalvelu? Jos olisi vain rouva ottanut silmän käteen ja lukenut kommentit ennenkuin provosoituu typerän pilailijan kommenteista.

Edelleenkään ei ole minun huumoria, eikä jaksa naurattaa. ei tässä silti mitään pahaa ole käynyt, paitsi yksi kuumakalle poltti päreensä ja varmaan soitti kaikki johtajat ja paikallislehdet läpi.

Eli sinä et näe mitään ongelmaa siinä, että ihmistä huijataan ja nöyryytetään ja firmalle tuotetaan turhaa harmia suututtamalla asiakkaita? 

Eihän tuo aspa itse kyllä sanonut, ettei ole oikea aspa. Ja mielestäni vielä törkeämpää tuosta tekee se, että tämä ihminen on itse poistanut tämän postauksen sieltä Nordean sivulta, mutta tämä trolli vielä julkaisi sen. Millainen koulukiusaaja pitää olla, ettei näe tässä mitään ongelmaa? 

Kyllähän se ongelmallista on, jos on luottamussuhde ja se katkeaa. Ongelmallista myös on, jos ei tajua että kun laittaa NORDEALLE viestiä, ja jos NORDEA ei vastaa, silloin pitäisi päästä kuulua hälytyskellojen ääniä ja pohtia asiaa hetken aikaa.

Ehkä rouva kuumakalle olisi voinut käydä vilkaisemassa Asiakaspalvelu Suomi profiilia? olisi ollut paljon todistusaineistoa sen puolesta, että kyseessä on täyttä palturia vääntävä trolli.

Uskotko sinä, jos sanon vauva sivustolla olevani cittarin oma aspa, ja vastailen täällä vittuillen asiakkaiden palautteisiin?

Medialukutaito on VÄLTTÄMÄTTÖMYYS some-aikakaudella.

Vierailija
18/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Niin eikös tää ollut se tapaus missä se trolliin langennut nainen oli alkanut heti ensimmäisessä vastausviestissään itse haukkumaan "asiakaspalvelijaa" :D "Kusipää akka, vanhapiika, säälin miestäs jos sulla sellainen on, vedä vittu päähäs" jne.. Ei kovin asiallista käytöstä häneltäkään.

No ei tietenkään ole. Mutta ei se kyllä mitenkään poista sitä faktaa, että tämä trolli ihan tahallaan nöyryytti tätä ihmistä ja aiheutti varmaan ikävän tilanteen myös Nordealle. Eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että tämä yksi ihminen tulee huijatuksi, vaan sen tökerön vastauksen voi nähdä moni muukin asiakas ja ihan varmasti vaikuttaa firman maineeseen, jos esim tuosta näkee ainoastaan ne pari ensimmäistä kommenttia. 

Vierailija
19/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Niin eikös tää ollut se tapaus missä se trolliin langennut nainen oli alkanut heti ensimmäisessä vastausviestissään itse haukkumaan "asiakaspalvelijaa" :D "Kusipää akka, vanhapiika, säälin miestäs jos sulla sellainen on, vedä vittu päähäs" jne.. Ei kovin asiallista käytöstä häneltäkään.

No ei tietenkään ole. Mutta ei se kyllä mitenkään poista sitä faktaa, että tämä trolli ihan tahallaan nöyryytti tätä ihmistä ja aiheutti varmaan ikävän tilanteen myös Nordealle. Eikä siinä ole kyse pelkästään siitä, että tämä yksi ihminen tulee huijatuksi, vaan sen tökerön vastauksen voi nähdä moni muukin asiakas ja ihan varmasti vaikuttaa firman maineeseen, jos esim tuosta näkee ainoastaan ne pari ensimmäistä kommenttia. 

Vähän tulee semmoinen fiilis, että oletkohan joutunut mahdollisesti tämän jallituksen kohteeksi ja nyt harmittaa..? Muuten melko vahva reaktio toisten trollailuihin.

Vierailija
20/58 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä hernettä nenään kannata vetää. Huumorimielessä tehty juttu, jonka vastauksista hyvinkin nopeaan ymmärtää, että nyt ei kyllä olekaan ihan oikea juttu.

Ei minun huumoria, enkä jaksa nauraa, ehkä vähän hymähtää. Monien näen niitä jakavan ja nauttivan juuri siitä huumorista.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja eipä tässä mitään vahinkoa saada aikaiseksi.

Jallittaminen ei ole laitonta :)

Noista en kyllä ole ihan samaa mieltä enää, kun näin sen Nordean asiakkaalle tehdyn källin. Missään vaiheessa ei kyllä tehty selväksi, että on kyse jostain muusta kuin Nordean aspasta. 

Tämmöinen jäänyt näkemättä - löytääköhän vielä keskustelua?

Tuolla Asiakaspalvelu Suomen seinällä on postattu tästä kuva. Luehan ja kerro sitten, oletko vielä samaa mieltä. 

Luin, ja siellähän oli jo sanottu että ei asiakaspalvelu suomi ole oikea nordean asiakaspalvelu? Jos olisi vain rouva ottanut silmän käteen ja lukenut kommentit ennenkuin provosoituu typerän pilailijan kommenteista.

Edelleenkään ei ole minun huumoria, eikä jaksa naurattaa. ei tässä silti mitään pahaa ole käynyt, paitsi yksi kuumakalle poltti päreensä ja varmaan soitti kaikki johtajat ja paikallislehdet läpi.

Eli sinä et näe mitään ongelmaa siinä, että ihmistä huijataan ja nöyryytetään ja firmalle tuotetaan turhaa harmia suututtamalla asiakkaita? 

Eihän tuo aspa itse kyllä sanonut, ettei ole oikea aspa. Ja mielestäni vielä törkeämpää tuosta tekee se, että tämä ihminen on itse poistanut tämän postauksen sieltä Nordean sivulta, mutta tämä trolli vielä julkaisi sen. Millainen koulukiusaaja pitää olla, ettei näe tässä mitään ongelmaa? 

Kyllähän se ongelmallista on, jos on luottamussuhde ja se katkeaa. Ongelmallista myös on, jos ei tajua että kun laittaa NORDEALLE viestiä, ja jos NORDEA ei vastaa, silloin pitäisi päästä kuulua hälytyskellojen ääniä ja pohtia asiaa hetken aikaa.

Ehkä rouva kuumakalle olisi voinut käydä vilkaisemassa Asiakaspalvelu Suomi profiilia? olisi ollut paljon todistusaineistoa sen puolesta, että kyseessä on täyttä palturia vääntävä trolli.

Uskotko sinä, jos sanon vauva sivustolla olevani cittarin oma aspa, ja vastailen täällä vittuillen asiakkaiden palautteisiin?

Medialukutaito on VÄLTTÄMÄTTÖMYYS some-aikakaudella.

Mutta tuliko mieleesi, että joku muu kuin tämä itse kirjoittaja voi myös nähdä sen tökerön kommentin ja muodostaa käsitystä firmasta sen yhden ohimennen luetun tökerön kommentin perusteella. Ei kaikki seuraa näitä keskusteluja loppuun asti tai lähde kaivelemaan jonkun aspan profiilia, jos se nyt vain yhtäkkiä uutisvirrassa sattui tulemaan vastaan eikä liity omaan elämään millään tavalla. 

Mutta okei. Teidän mielestänne on ihan toissijaista firman maine ja hyvät käytöstavat, kun medialukutaito menee kaiken edelle. Sen nimissä voi vaikka vähän kiusata, eikös? Muistan kun ala-asteella lälläteltiin "hähää, heti luuli, päässäs kasvaa punajuuri". Ihan yhtä lapsellista touhua minusta naureskella toisen hyväuskoisuudelle ja nolata toinen tietoisesti. Mutta olen ilmeisesti ainoa. Ei ihme, että koulukiusauskulttuurikin elää ja voi hyvin, kun vanhemmat ovat tällaisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän