Mikä tää miesten fetissi/fantasia punapäihin on?
Mulla on siis luonnostaan punertavat hiukset ja oon useinkin törmänny tähän... Miksi näin miehet?
Kommentit (24)
Välillä tulee eräs punapää samalla bussilla. Sanoisin MILF. Kaunis🥰
Jaa-a, nyt kun kysymyksen luki, niin olenpa aivan nuoresta lähtien tosiaan pitänyt punahiuksisia seksuaalisimpina naisina, en kyllä tiedä miksi, kun seksikokemustakaan punahiuksisesta ei ole. Mielenkiinnosta asiaa googlasin, yliopistotason tutkimus oli, jossa punahiuksisilla naisilla on muita aktiivisempi seksielämä, onko kysyntää enemmän miesten keskuudessa vai seksuaalisempia muuten, sitä ei sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, nyt kun kysymyksen luki, niin olenpa aivan nuoresta lähtien tosiaan pitänyt punahiuksisia seksuaalisimpina naisina, en kyllä tiedä miksi, kun seksikokemustakaan punahiuksisesta ei ole. Mielenkiinnosta asiaa googlasin, yliopistotason tutkimus oli, jossa punahiuksisilla naisilla on muita aktiivisempi seksielämä, onko kysyntää enemmän miesten keskuudessa vai seksuaalisempia muuten, sitä ei sanottu.
Voi tuossa olla jotain taikaa. Olen ollut oman gingerin kanssa kohta 50 vuotta ja seksiä vieläkin vähintään kerran viikossa, nuorena ekat vuosikymmenet useita kertoja viikossa säännöllisesti ilman taukoja. Raskausaikoina oli täysin kyltymätön. Muutenkin himoinnut aina omia orgasmejaan. Yli 4 vuosikymmentä sai tai otti yhdynnöissä orgasminsa. Homma meni niin, että minä hoitelin hänet lähelle orgasmia ja hän kaappasi sen jälkeen minut pihteihin, vatkasi lantiollaan ja lypsi pillullaan kulliani niin kauan että sai orgasminsa. Totuin siihen että olin vain avustavana mukana. Mutta mikään ei ole seksissä niin hienoa kuin orgasmia janoava ja ottava naaras. Sitä en osaa sanoa kuinka tavanomaista on tällainen orgasmien ottaminen, kun muuta kokemusta ei ole naisista, enkä ole kaivannutkaan. Mitä täältä ja muualta lukenut, niin taitaa olla aika harvinaista tuollainen naisen aktiivisuus.
Merkettivärillä vedetystä tasavärisestä punaisesta kypärästä putoaa kyllä arvostus lattiaan.
Mies