Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos teillä exät

Vierailija
11.09.2017 |

facebook-kavereina? Vai ootteko poistanut ja miksi? Mietin vaan, kun kun mieheni haluis et poistan. Hän on omansa poistanu joskus aikanaan- ne joiden kanssa on ollu pidempi suhde, minä en. Ei noilla exillä mitään arvoa mulle ole, jotan ihan hyvin voisin poistaakin, poistan sujuvasti muutenkin ihmisiä joiden juttuja en allekirjoita, esim. rasistiset ja muut vihapuhe-tyypit. Mites teillä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan halua että ex ukot roikkuu naamakirjassa tai muuallakaan. Itse myös poistin kun nykyinen astui kuvioihin ja suhteemme meni vakavaksi. Haluan kunnioittaa puolisoani ja vaikka ex ukot ei enää mitään merkitse silti en halua mitään mikä voisi aiheuttaa riitoja tai epävarmuutta toiselle.

Vierailija
2/2 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua jakaa elämääni entisten suhteiden kanssa. Enkä varsinkaan miehen entisten. Menneisyydelle on ihan tervettä sanoa hyvästi. Facebook mahdollistaa sen, että ne menneisyyden tyypit eivät pysy siellä menneessä. Mun miehellä oli yksi tyttöystävä jostain teini-nuoruudesta, joka lähetteli hänen sivulleen heidän yhteisiä nuoruudenkuvia ja sydämiä, dissasi aina meidän yhteiset jutut ja tykkäili sitten niistä miehen jutuista. Täysin yhdentekevää ja vaaratonta tietysti meidän suhteemme kannalta, mutta jonkinlaista ilkeyttä ja provosointiahan tuollainen on. Muistutella kuinka mieheni oli hänen kanssaan joskus vuonna käpy. Että kaikenlaisia törppöjä sitä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla