Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESKIVIIKON kujeet SYYSkuu 2004

05.04.2006 |

Pinon aloitus

Huomenta kaikille :)

Alli

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota ku olette täällä päin! :-)

jatu

Vierailija
42/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään miehen kanssa perustella itsellemme sikahintaista New Yorkin matkaa. Halvatun hotellihinnat! Ei viittis koko muuta elämää jättää väliin yhden reissun takia. Kyllä kai siihen varaa ois, mutta hirvittää vaan laittaa sellasia summia menemään. Sitä paitsi kun niitä muitakin suunnitelmia ois! Miksi ihmiset ei laita hääkutsujaan ajoissa tulemaan. Sekin häiritsee, kun häidenkin takia lähdettäis ja kutsu vaan puuttuu (olemme kuitenkin ymmärtäneet, että se on tulossa). Saamaton hääpari! :-) Nää kaikki suunnitelmat piinaa mua koko ajan. Tahtoo saada ratkaistua asiat. Höh!

Hyvä Jatu! Aika hyvän itsekurin olet kehittänyt! Mulla on suunnilleen paha olo ahmimisesta. Mun pää ei kestä tätä elämää:) Miksi tosiaan pitää koko ajan olla jotain suunnittelemassa. Mutta kun lapsenvahtikin ois jo valmiina. Seli, seli.

Oisko kellään tarjota rauhottavia mulle:)

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayap: Perse sanon mäkin!!!!!!! HUS HITTOON TAUDIT TEILTÄ JO!!!

Jatu ja Alli: Suklaasisterssit, täällä kolmas! Bestiksiä on siis nimenomaan Wiener Nougat, Budapest, toblerone (kaikki värit).

Mimmuli: Eikö olekin ihana fiilis? Vaikka allergiat onkin tosi kurjia ja ne sais kadota maan päältä, ni on mahtavaa että on olemassa tuollainen lääkäri. Aina jää hyvä, lämmin olo kun sieltä lähtee :)

No, tuota ihanaa lääkäriä on sitten mekin käyty tänään tapaamassa. Joo. Mietin et jaksanko tilittää. No, pääpiirteittäin reissun tulos on seuraava: poitsulla (siis vajaa 5v) ainakin maito- ja muna-allergiat, molemmat poistettava ruokavaliosta. Joko nuo allergiat on aiheuttaneet refluksia tai sitten syynä on refluksitauti, refluksi kulkee astman kanssa käsi kädessä. Eli hoitamaton refluksi (=takaisinvirtaus=närästys) voi aiheuttaa astmaa, siis olla syypää poitsun astmaan.. No aika näyttää mikä oli eka. Vitsit on aika vähissä.

Onneksi Sassan tilanne on nyt parempi, riittää jaksuja poitsun tilanteen selvittelyyn ja korvaavien metsästykseen...

Saapa nähdä uppoaako riisimaito tai kauramaito... Te joilla kokemusta noista kumpaa suosittelisitte kokeileen tosi-ronkelille 5v pojalle? Ja onko joku tietty merkki parempi? Lähinnä makua tarkoitan... Kalkilla ei kai väliä ku purkista joutuu ottaan kuitenkin?

Kivaa, kesä ja jäätelöt :( No, onneksi on mehujäätä... Ei-niin-viksu-äiti antoi lapsensa syödä mäkkärissä ns. viimeisen aterian. Ku poitsu on aina ottanut nuggetit, ranskalaiset ja pirtelöä. Nuggetit sis. munaa...

Nyt nukkuu, hakeen voimia huomiseen...

Jee, perjantaina TÖIHIN. Hullu ku töihin pääsyä odottaa? Hermot ihan riekaleina näiden kullannuppujen kanssa!!! Sassa muuten veti tänään sellaset mega-raivarit jollaisia poitsu sai vasta kolmen vuoden uhmassaan... Huh huh... Syynä se että käskin kerätä TAHALLEEN heittelemänsä junaradan palaset takas koriin. Vartin varmaan raivos! Kävi välillä lyömäs tahalleen päätäänki seinään et lohdutan... On mulla kovapäinen neiti!!!!

Kerppu ja aika allergiset ipanat

Vierailija
44/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa kirjoitan :)

Kerpulle, mä en enää tiedä edes mitä sanoa :( On vaan paha mieli, tuntuu niin väärältä tuo että jatkuvasti vastoinkäymisiä. Voimia-toivotuskin on lattea mutta silti toivotan voimia! Ja kyllä, nauti siitä että pääset töihin, ja että se tuntuu sinusta hyvältä! Siinä ei ole mitään hävettävää tai ihmeteltävää! (*halaus*)

Ayapin perheeseen minäkin toivon pikaista paranemista! Täällä yksi lisää joka haluaa nähdä sinut lauantaina :) (miten niin itsekkäästi ajattelen .. :))

Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia!

Alli

Vierailija
45/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, molempiin sisältyy riski, rokotukseen sekä rokottamatta jättämiseen. Äh, elämä on vaarallista. Ei se mitään, jotta meikäläisille, mutta että lapsille :( Taidan kuitenkin kuulua niihin kuuliaisiin, jotka rokottavat lapsena (vaikka autismi kuulostaa aivan kauhistuttavalta). Pähkäilen näin: mieluummin autismi kuin tappava aivokalvontulehdus (tai en kai pähkäile, kunhan heitin...)

T@hti, toivottavsti lonkka voi jo paremmin (tai sinä lonkkasi kera siis).

Lempolle hurjasti tsemppiä työhaastatteluun!

Kiitos kovasti pankkitsemppailuista :) Ehkäpä minä uskaltaudun tässä lähiaikoina pankkiin.

Onneksi minua, henkistä tuulipukukansalaista on suotu työnantajalla, joka kustantaa matkan New Yorkiin. Jäisivät muuten ihmeet näkemättä (ja oikeasti; saattaisin ehkä mieluummin jäädä kotia perheen kanssa oleilemaan, mutta kun kerran on " pakko" , niin onhan se mukavaa, että suuntana on nimenomaan NY :)) Ynis: kun olet siellä käynyt, niin onko siellä kovasti ihmeelistä, isoa ja pelottavaa? (kysyi Nasu ääni väristen)

Antsa oli tänään kovasti äidin poika :)) Hieroskeli koko illan naamaansa äidin naamaan ja kertoili päiväkotipäivästään (oletettavasti). Taisi olla isille hiukan loukkaantunut, kun oli poikasensa tarhaan päiväksi hyljännyt.

Toivoa torstaihin kaikille ja mukavaa loppuviikkoa!

SaaMa

Vierailija
46/46 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minen ole käynyt siellä isossa ompussa. Siinä se vitsi piileekin:) Koitin jo sanoa miehelle, että hankkis työmatkan sinne itselleen, ettei tarvis maksaa hotelllia. Menisköhän läpi töissä:) Vaimo tahtoo reissuun:)

Mutta kyllä kai noi kaupungit on isoja ja ihmeellisiä ja pitää tottua kulkemaan ja löytämään perille. Sikäli meillä on ihan hyvät eväät lähteä, kun maassa ollaan kuitenkin asuttu. Mies on NY:ssa kerran käynytkin ja ihasteli paikkaa kovasti.

T: Ynis