Kadonnut kukkaroni löytyi poikaystävän lipaston laatikosta...
Kukkarossa oli kolikoita n. 20€ edestä mutta se on minulle paljon koska olen opiskelija. Nyt olen kuullut kaikki selitykset maan ja taivaan väliltä. Olen sen kuulemma itse sinne kumminkin jättänyt (miksi olisin??) jos se olisi pudonnut, se olisi löytynyt lattialta. Hänen kaverinsa on varmaan varastanut sen, ottanut rahat ja piilottanut sen. (loogista, eikö?) Olen itse kävellyt hänen luonaan unissani ja siten laittanut sen sinne (vielä loogisempaa) Se kukkaro ei olekaan minun vaan hänen äidillään on samanlainen. Tähän kohtaan lopetin kuuntelemisen ja lähdin tyhjän kukkaron kanssa kotiin.
Kommentit (29)
Jos tuo on totta, niin jätä oitis noin tyhmä mies. Vain jälkeenjääneelle voisi juolahtaa mieleen piilottaa pöllimänsä lompakko samaan paikkaan jossa tytsy säilyttää kamojaan.
Samaa mieltä edellisten kanssa, ei tuollaiset ikinä jätä. Menevät vielä takaisin saamaan turpiinsakin.
Itselle kävi joskus niin että ex miesystävä varasti korvakoruni jotka tiesi arvokkaaksi. Olisi vienyt ne kaniin mutta jäi kiinni korvikseni taskussaan. Selitys oli että hän olisi antanut ne äidilleen kun ei ollut varaa lahjaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minäkin uskon jopa ihan uskomattoman selityksen, jos pysyy siinä. Kun selitykset vaihtuu se on tietenkin valhe.
Jätä tuo ilman muuta heti. Täysin epäluotettava kaikin puolin.
Miten se että poikaystävä keksii useita selityksiä vahvistaisi hännen syyllisyytensä?
Poikaystävä on nimenomaan syytön ja siksi hän keksi monta mahdollista selitystä tapahtuneelle koska ei tiedä mitä on tapahtunut ja kuka rahat vienyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta, niin jätä oitis noin tyhmä mies. Vain jälkeenjääneelle voisi juolahtaa mieleen piilottaa pöllimänsä lompakko samaan paikkaan jossa tytsy säilyttää kamojaan.
Tyttis on tainnut juodä itsensä muistamattomaan tilaan ja piilottanut kukkaronsa itse:(
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin minäkin uskon jopa ihan uskomattoman selityksen, jos pysyy siinä. Kun selitykset vaihtuu se on tietenkin valhe.
Jätä tuo ilman muuta heti. Täysin epäluotettava kaikin puolin.
Vau!
Mikä logiikka :)
Eihän poikkiksen tarvisi antaa ainuttakaan selitystä asiasta mistä ei tiedä mitään ja kun mahdollisia selityksiä keksii niin onkin siten sen perusteeella syyllinen?
Ottamatta kantaa siihen, onko tämä stoori provo vai ei, niin kyllähän tuota tapahtuu. Kaverilla oli mies, joka varasti heti kaiken rahan, mitä kaverilla oli kukkarossa. Pankkitunnukset oli pakko pitää mukana kaikkialla, koska olisi muuten tyhjännyt tilin, oli tehnyt sen jo kerran aikaisemminkin. Käsittämätöntä, että suhde päättyi kuitenkin vasta miehen jäätyä kiinni pettämisestä. Ei myöskään puhuta mistään tämän palstan jännämiehestä, päinvastoin. Sellainen saakelin reppana, joka itki kuin pikkulapsi kaikesta mahdollisesta ja oli niin lässykkä muutenkin.
Harmittaa vietävästi, että tuosta loisesta päästyään kaveri löysi heti uuden samanlaisen työtä vieroksuvan runopojan, jota elättää nyt onnellisena. Ilmeisesti joillekin naisille normaali mies vain ei ole vaihtoehto.
Rikosilmoitus. Vaikka kyse onkin vain pienestä summasta, niin kyseessä voi olla taparikollinen.
Olen törmännyt samaan. Kiva jälkeenpäin miettiä, että mihin ne kaikki kadottamani tavarat sitten oikein katosivatkaan. Kadotinko itse vai "kadottiko"joku toinen ne.