Kadonnut kukkaroni löytyi poikaystävän lipaston laatikosta...
Kukkarossa oli kolikoita n. 20€ edestä mutta se on minulle paljon koska olen opiskelija. Nyt olen kuullut kaikki selitykset maan ja taivaan väliltä. Olen sen kuulemma itse sinne kumminkin jättänyt (miksi olisin??) jos se olisi pudonnut, se olisi löytynyt lattialta. Hänen kaverinsa on varmaan varastanut sen, ottanut rahat ja piilottanut sen. (loogista, eikö?) Olen itse kävellyt hänen luonaan unissani ja siten laittanut sen sinne (vielä loogisempaa) Se kukkaro ei olekaan minun vaan hänen äidillään on samanlainen. Tähän kohtaan lopetin kuuntelemisen ja lähdin tyhjän kukkaron kanssa kotiin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että löytyi.
Löytyi - tyhjänä. Tuskin lohdutti ap:ta.
Hyvä että sait tietää millainen kumppaniehdokas oli. 20 euroa tuosta tiedosta ei ole paljon.
Mielenkiintoisempaa on se, miksi tongit poikakaverin laatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että löytyi.
Sai kuitenkin kortit yms. takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että löytyi.
Sai kuitenkin kortit yms. takaisin.
harvempi niitä kolikkokukkarossa säilyttää.
Älä enää ikinä palaa takaisin moisen tyypin luo!
Vierailija kirjoitti:
Säilytän siellä mm. Hammasharjakoteloa ja meikkejä. Nyt vaan kulmakynä sattui putoamaan laatikon pohjalle ja sieltä kaivaessa osui käteen tyhjä kukkaro. Ja siis pidän rahoja _aina_ käsilaukussani koska en voinut kaikista poikaystävän kavereista olla varma kun en tuntenut. Ap
Sama jätkä vienyt myös parkki kolikot?
Nyt jätät tuollaisen poikaystävän! Jatkossakin tulee varastamaan sinulta ja käyttämään hyväkseen.
Pää pystyyn ja kohti uutta yhtä kokemusta viisaampana.
Jätä se heti. On epärehellinen kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Millä oikeudella ja miksi pengoit poikaystävän laatikoita?!
Minä heitin erään kaverin pellolle kun lipsautti vahingossa penkoneensa yöpöytäni laatikkoa. Ja oltiin sentään tunnettu vuosi kaudet. Siinä meni luottamus!
Minulla ei ollut mitään piilotettavaa, mutta periaatteeni on se, että toisen oma on toisen omaa ja siihen ei kosketa eikä pengota. En koske itse enkä hyväksy sitä muiltakaan.
...jos nyt tuo koko kukkarojuttu on edes totta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että löytyi.
Totta,mutta ainakin hän sai nyt selville poikaystävän taipumuksen varastaa,menetti "vain" 20 €(joka toki on iso raha köyhälle). Törkeä ja tyhmä mies >:(
Mieluummin minäkin uskon jopa ihan uskomattoman selityksen, jos pysyy siinä. Kun selitykset vaihtuu se on tietenkin valhe.
Jätä tuo ilman muuta heti. Täysin epäluotettava kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Älä enää ikinä palaa takaisin moisen tyypin luo![/q
Varmasti palaa. Niin se yleensä jostain syystä tuppaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Älä enää ikinä palaa takaisin moisen tyypin luo!
Mutku se on niin ihqu ja komee muuten.
Samaa mieltä edellisten kanssa, ap tuskin jättää poikaystäväänsä. Tyypillistä käytöstä naisilta.
Liian monta selitystä... yksi oli ehkä mennyt läpi mutta nuo kaikki.
Kai jätit sen sian?