Mikä miestäni vaivaa?!
Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta.
-Nukun miehen kanssa huonosti, mies vinkuu kuinka en halua nukkua hänen kanssaan. Kun sanon etten saa nukuttua, hän inttää että hänestä vaikuttaa että nukun. Mitä **ittua...?
-jos tulen täyteen ja ruokaa jää lautaselle, mies tuputtaa syömään viimeisetkin perunat. Jopa syöttää ne haarukalla! En halua lihoa, mies on reippaasti ylipainoinen...
-pahoinvointi: ei se voi johtua lääkkeistä.
- hyppäsin pelkääjänpuolelle autossa ja hetkeksi jätin kassin miehen kuskinpenkille. Mies viskasi sen takakonttiin vaikka olen kovassa yskästä ja flunssassa ja joudun niistäkään ja juomaan jatkuvasti. Kun sanoin tarvitsevani laukkua matkan aikana hän totesi että pitää opetella elämään ilman sitä.
Jne. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka paljon. Mies tietää paremmin, kaiken. Hänellä myös tapana loukata jollain omituisella tiuskaisulla kuten laukkuepisodin jälkeen että en voi ajatella olevani maailman napa. Tämä liittyi siis siihen että eräs auto päätti jäädä odottamaan juuri meidän paikkaa vaikka tyhjää oli pilvin pimein.
Mitä tällainen käytös on?
Kommentit (18)
Kuulostatte molemmat kaheleilta :(
Mies taitaa olla rikas, kun vielä olet hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Alistamista, kohtuutonta vallankäyttöä.
Onkohan tuollainen syvällä luonteessa vai suhteen dynamiikka pielessä?oikeasti autossa ajattelin että olisin voinut hypätä ulos ja lähteä bussilla kotiin, kassin saatuani. Terapeutti aikoinaan sanonut miehelle että on liian kiltti. En tiedä missä vika on mutta hän vaikuttaa jopa v-Mäiseltä ja olen alkanut ärsyyntyä häneen... suhde tuntuu tulevan johonkin riitelyvaiheeseen. :( ap
Molemmat on varmaan oksentanut lääkkeensä nurmikolle. Ihan älytön juttu taas.
Vierailija kirjoitti:
Mies taitaa olla rikas, kun vielä olet hänen kanssaan.
Ei ole rikas. Nämä loukkaukset ja omituisuuden alkoivat ehkä puoli vuotta sitten. Ap
Yhdessä asiassa miehesi on oikeassa: ruokaa otetaan lautaselle vain sen verran kuin jaksetaan syödä. Aikuinen osaa kyllä arvioida, paljonko syö. Ja jos ei osaa, ottaa sitten vain hyvin vähän. Syötyään voi ottaa vähän lisää, jos vielä on nälkä.
Ruokaa saa jättää lautaselle vain ravintolassa, jossa ei itse voi päättää annoksensa kokoa.
Sinä olet hysteerinen neurootikko ja mies alistava isottelija. Onnea matkaan. Miksi vaivautua edes yrittämään? Voisit elää jonkun aikaa (aika kauan) yksiksesi, ja opetella olemaan ihan rauhassa oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet hysteerinen neurootikko ja mies alistava isottelija. Onnea matkaan. Miksi vaivautua edes yrittämään? Voisit elää jonkun aikaa (aika kauan) yksiksesi, ja opetella olemaan ihan rauhassa oma itsesi.
Neurootikko? Ja tämä perustuu mihin?
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä asiassa miehesi on oikeassa: ruokaa otetaan lautaselle vain sen verran kuin jaksetaan syödä. Aikuinen osaa kyllä arvioida, paljonko syö. Ja jos ei osaa, ottaa sitten vain hyvin vähän. Syötyään voi ottaa vähän lisää, jos vielä on nälkä.
Ruokaa saa jättää lautaselle vain ravintolassa, jossa ei itse voi päättää annoksensa kokoa.
Tämä koskee ihan ravintoloitakin, jos lasissa kaksi senttiä juomaa ne on juotava ennen kun voi lähteä. Kotonakin hän lappaa minulle yhtä suuren annoksen kuin itselleen vaikka on tuplasti minun kokoinen. Minusta ei ole väliä kaadanko pastan roskiin kattilasta vai lautaselta... ap
Ihan kiinnostaa, millaisista asioista saat päättää itse, ettei miehesi puutu niihin?
En tiedä, mutta mikä sua vaivaa?!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiinnostaa, millaisista asioista saat päättää itse, ettei miehesi puutu niihin?
Hän pyrkii laajasti toitottamaan omia näkemyksiään. Pukeudun väärin, unirytmi on väärä, viikkorytmi on väärä. Teen kuten haluan useimmiten mutta voin huonosti neuvomisesta ja määräilystä. Ystäviä voin nähdä kun haluan ym mutta mm yo asioihin kommentoi jatkuvasti. Ap
Kuulostaa vähän siltä että hän on alkanut kyllästyä sinuun.
Kyllä jokainen aikuinen saa ihan itse kotonaan päättää jättääkö ruokaa syömättä vai ei. En alkaisi mihinkään isä ja lapsi leikkiin.
Nyt lähde ja äkkiä. Tuo käytös ei muutu. Älä anna yhdenkään miehen kohdella sinua huonosti.
On pientä kontrollointia kuten ruoat mutta haluaa että muutan hänen luokseen, ex perheensä asuntoon jne. Ei kuitenkaan tajua että pikkuloukkaukset eivät kannusta muuttamaan, päin vastoin alan olla varuillani yhtä enemmän. Ap
Toi syöttäminen on sellainen homma, että mulla kesti pitkälle aikuisuuteen tajuta että saan kontrolloida itse omia syömisiäni. Mulla oli joskus tapana jättää ruokaa, niin sain kauhean kalabaliikin poikaystävän toimesta, miten ruokaa ei saa jättää ja niin hirveä raivo siitäkin, että pelkäsin et maailma loppuu jos jätän ruokaa. Yllättäen aikuisena tajusin et lautaseni ladattiin niin täyteen ruokaa ettei sitä jaksa kukaan syödä ja toisekseen kontrolloivan kusipään mielivallan alle ei tarvitse jäädä.
Alistamista, kohtuutonta vallankäyttöä.