Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pahansuopa ihminen saa muut puolelleen...

Vierailija
10.09.2017 |

Miten mä saan selville miksi melkein koko suku karttaa minua? Tiedän erään sukulaisen puhuvan minusta pahaa, mutta mitä? Olen ihan tavallinen ihminen, elän tasaista elämää miehen ja lasten kanssa.

Tämä sukulainen ei enää tervehdi, hänen lapsensa ( nuoria aikuisia) eivät katso silmiin, serkut karttaa jne.

Vaikea selittää lyhyesti mutta tiedän tämän ihmisen olevan minulle kateellinen ja on aina ollut kova puhumaan kaikista kaikkea kurjaa.

Olen herkkä ihminen ja kun huomasin mitä on menneillään, en oikein osannut muuta kuin perääntyä lisää. Tällä hetkellä kukaan suvusta ei ole ns tuntevinaan ja en tiedä mitä tässä nyt osaisi tehdä.

Mitään pahaa en ole kellekkään tehnyt, enkä tietääkseni puhunutkaan. Joskus suustani pääsee sammakoita mutta en juoruile joten nämä tilanteet ihan asianomainen on läsnä kuulemassa. Ei mitään iso kuitenkaan, olen aika tarkka siitä etten loukkaa ketään.

Tuntuu aika kurjalta, olen menettänyt kummilapset ja tietynlaisen yhteenkuuluvuuden tunteen mikä on suvun kesken. Minulla ei ole enää vanhempia ja nyt ei enää sukuakaan sitten. En käsitä mitä hittoa olen tehnyt tämän ansaitakseni.

Mä en yleensä noteeraa juoruja, olen miettinyt pääni puhki että mitä minusta oikein puhutaan kun reaktiot on noin voimakkaita. Jotain todella pahaa ilmeisesti? Miten saan selville että mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan annat olla?

Kun tapaat muita ja olet oma itsesi niin muut rauhoittuu.

Vierailija
2/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät itse normaalisti yhteyttä kuin mitään ei olisi tapahtunut. Synttäreidrn yms. aikaan kyselet koskas juhlat pidetään ellei kutsua muuten kuulu. Ennemmin tai myöhemmin joku puhuu.

Jos alat meuhkaamaan ja vaatimaan selityksiä ja tämä henkilö todellakin jauhaa sinusta p:tä hän on ottanut sen etukäteen huomioon ja "pohjustanut" tilanteen niin että alat näyttämään kahjulta. Tämä on ikivanha kikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla saatu kutsua kummilapsen synttäreille ikinä, oma-aloitteisesti olen muistanut ja lahjat toimittanut. Yhteyttä on vaikea pitää kun eivät vastaa. Muutaman kerran olen ns neutraalimmassa paikassa käynyt kylässä ja siellä ovat käyttäytyneet ihan ok. Jälkikäteen olen kyllä ihmetellyt miten paljon tienneet meidän asioista siihen nähden ettei olla oltu tekemisissä paljoa.

En käytä enää someakaan. En oikein voi jättää rauhaankaan kun kukaan ei ole kanssani tekemisissä. Isot synttärit ja häät oli pidetty meitä kutsumatta.

Mä olen asian kanssa aika rikki. Suku on pieni, serkkuja jokunen. Vanhempien kuolemasta ei ole kuin muutama vuosi, nyt meni ns viimeisetkin yhteydet mitä oli vahempien ajoilta. Lapseni ( vielä suht pieniä) eivät tule tuntemaan sukuaan tätä menoa.

Vierailija
4/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla saatu kutsua kummilapsen synttäreille ikinä, oma-aloitteisesti olen muistanut ja lahjat toimittanut. Yhteyttä on vaikea pitää kun eivät vastaa. Muutaman kerran olen ns neutraalimmassa paikassa käynyt kylässä ja siellä ovat käyttäytyneet ihan ok. Jälkikäteen olen kyllä ihmetellyt miten paljon tienneet meidän asioista siihen nähden ettei olla oltu tekemisissä paljoa.

En käytä enää someakaan. En oikein voi jättää rauhaankaan kun kukaan ei ole kanssani tekemisissä. Isot synttärit ja häät oli pidetty meitä kutsumatta.

Mä olen asian kanssa aika rikki. Suku on pieni, serkkuja jokunen. Vanhempien kuolemasta ei ole kuin muutama vuosi, nyt meni ns viimeisetkin yhteydet mitä oli vahempien ajoilta. Lapseni ( vielä suht pieniä) eivät tule tuntemaan sukuaan tätä menoa.

Josvsua ei ikinä ole kutsuttu mihinkään eikä viesteihin vastattu ja tämä jatkuu edelleen niin sittenhän tilanne on normaali.

Vierailija
5/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää pelastaa tilanteen kutsumalla sukulaisia luoksesi kylään. Nyt vaan näytät, että olet normaali ja haluat nähdä ja pitää yhteyttä heihin. Todistat sen yhden draamapirkon puheet vääriksi, olivat mitä hyvänsä. Kutsut tietysti hänet myös.

Vierailija
6/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottavaa, kuinka väärin kohdelluksi tuntee joutuvansa. Ja vielä kun tehdään noin ulkopuolelle jättämällä. Onko teillä jotain voimakasta uskonnollisuutta suvussa? Vahva veikkaus että kateellisuus ja huonommuuden kokemukset voi siellä vaikuttaa. Ole yhteydessä sukulaisiin ja näytä omalla toiminnallasi mitä sinä haluat heille viestiä. Voi olla että vyyhti on ehtinyt kasvaa ja luulot levitä, mutta jos sinä olet varmemmalla pohjalla kuin puheet sinusta, niin ei ole mitään hävittävää.

Vierailija
7/7 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit yrittää pelastaa tilanteen kutsumalla sukulaisia luoksesi kylään. Nyt vaan näytät, että olet normaali ja haluat nähdä ja pitää yhteyttä heihin. Todistat sen yhden draamapirkon puheet vääriksi, olivat mitä hyvänsä. Kutsut tietysti hänet myös.

Yritän. Kuten sanoin, olen nähtövästi aika herkkä tai sitten tämä asia itsessään on minulle kova pala. Tuntuu hirveälle kun joka solu tietää että tässä on jotain mätää mutta että mitä?

Tiedän senkin että aika viimeistään näyttää muille mikä minä olen sekä minulle mitä on puhuttu mutta se ei lohduta juuri nyt. Suku on aika iso osa elämää, tunne kuulua johonkin. Ihmisiä joiden kanssa jaetaan ilot ja surut.

Tästä juoruakasta tiedän että hän on aina kadehtinut minua tai vastaavasti iloinnut kun minulla menee huonosti. En ole hänelle avannut elämääni kuin siltäosin mitä nyt pakostakin saa tietää. Sehän tässä paskaa onkin kun elämä ei ole kohdellut silkkihansikkain, ei tosiaankaan. Kerrankin elämässä olisi ollut helpompi vaihe niin nyt sitten tämä.