Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehotuotteet herkälle akneiholle, vinkkejä?

Vierailija
10.09.2017 |

Mitkä voiteet (puhdistavat, kosteuttavat jne) olette koenneet olevan hyväksi akneihollenne? Onko hillinnyt näppyjen muodostumista ja rauhoittanut? Mistä suosittelemaanne tuotetta saa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin käyttämästä mitään tuotteita. Kuukauden olin pesemättä vedelläkään. Minulla siis erittäin pintakuiva akneiho. Selkeästi kaikki tuotteet vain pahensivat. Jatkossa pesen vain vedellä silloin tällöin ja kuorin kerran viikossa sitten kun tämä vielä tästä on hieman enemmän rauhoittunut.

Suosittelen kokeilemaan ainakin. Joillakin tämä näyttää toimivan.

Vierailija
2/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiduo & aqualan gel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Effaclar H pesugeeli ja voide. Ei kuivata liikaa mutta tehoaa akneen. Apteekista saa.

Vierailija
4/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn normaderm tumman vihreä yövoide on maailman paras!!! suosittelen! hillitsee oikeasti rasvaisuutta, mutta kosteuttaa ja iho on tasaisemman värinen ja näköinen aamulla, pelastanut minut ainakin:-)

Vierailija
5/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Effaclar H pesugeeli ja voide. Ei kuivata liikaa mutta tehoaa akneen. Apteekista saa.

Tuo effaclar H voide on muuten muutettu viimevuosina siten, että siinä on ainetta nimeltä ethylhexyl palmitate (en tiedä suomennosta...) Tuo on erittäin komedogeeninen aine, eli tukkii helposti ihohuokoset.

Minulla meni iho todella pahaan kuntoon tuolla voiteella...

Vierailija
6/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vichyn normaderm tumman vihreä yövoide on maailman paras!!! suosittelen! hillitsee oikeasti rasvaisuutta, mutta kosteuttaa ja iho on tasaisemman värinen ja näköinen aamulla, pelastanut minut ainakin:-)

Minulla ei ole mitään isoja paiseita , mutta kuitenkin todella rasvoittuva iho. En tiedä miten toimii jos on todella paha akne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi