Tehotuotteet herkälle akneiholle, vinkkejä?
Mitkä voiteet (puhdistavat, kosteuttavat jne) olette koenneet olevan hyväksi akneihollenne? Onko hillinnyt näppyjen muodostumista ja rauhoittanut? Mistä suosittelemaanne tuotetta saa?
Kommentit (6)
Effaclar H pesugeeli ja voide. Ei kuivata liikaa mutta tehoaa akneen. Apteekista saa.
Vichyn normaderm tumman vihreä yövoide on maailman paras!!! suosittelen! hillitsee oikeasti rasvaisuutta, mutta kosteuttaa ja iho on tasaisemman värinen ja näköinen aamulla, pelastanut minut ainakin:-)
Vierailija kirjoitti:
Effaclar H pesugeeli ja voide. Ei kuivata liikaa mutta tehoaa akneen. Apteekista saa.
Tuo effaclar H voide on muuten muutettu viimevuosina siten, että siinä on ainetta nimeltä ethylhexyl palmitate (en tiedä suomennosta...) Tuo on erittäin komedogeeninen aine, eli tukkii helposti ihohuokoset.
Minulla meni iho todella pahaan kuntoon tuolla voiteella...
Vierailija kirjoitti:
Vichyn normaderm tumman vihreä yövoide on maailman paras!!! suosittelen! hillitsee oikeasti rasvaisuutta, mutta kosteuttaa ja iho on tasaisemman värinen ja näköinen aamulla, pelastanut minut ainakin:-)
Minulla ei ole mitään isoja paiseita , mutta kuitenkin todella rasvoittuva iho. En tiedä miten toimii jos on todella paha akne.
Lakkasin käyttämästä mitään tuotteita. Kuukauden olin pesemättä vedelläkään. Minulla siis erittäin pintakuiva akneiho. Selkeästi kaikki tuotteet vain pahensivat. Jatkossa pesen vain vedellä silloin tällöin ja kuorin kerran viikossa sitten kun tämä vielä tästä on hieman enemmän rauhoittunut.
Suosittelen kokeilemaan ainakin. Joillakin tämä näyttää toimivan.