Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiesit, että miehesi oli kiinnostunut sinusta?

Vierailija
10.09.2017 |

Sellaisia ihan ensimmäisiä merkkejä, ennen kuin mitään on kerrottu ääneen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on luonteeltaan sellainen, että sanoi heti ääneen kaikki tuntemuksensa. Ei siis turhia kainostele.

Vierailija
2/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kävi myymälässä naina minun kassalla. Minulla vain meni aikaa tajuta se. hiljalleen aloimme juttelemaan enemmän ja kerran yhdessä katutapahtumassa törmäsimme. Hän tuli samaan pöytään istumaan. Silloin tiesin, ettei hän ainakaan inhonnut minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tarvinnut miettiä. Kyllä kiinnostunut mies on aina näyttänyt sen enemmän tai vähemmän suorasti.

Vierailija
4/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ollutkaan minusta kiinnostunut, vaan kaveristani. Naimisissa kuitenkin ollaan ja kituutetaan...

Vierailija
5/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitteli ahkaraan.

Vierailija
6/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi opiskelijaelämässä aina oudosti tiensä mun seuraan.

Vierailija
7/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut koko viikonloppuna kotiin, eikä vastanut puheluihin/ tekstareihin. Se lähti perjantaina johonkin saunailtaan, seuraavan kerran sitä näkyi sunnuntaina. Meillä ei paljoa puhuttu. Se sai luvan poistua lopullisesti.  Adios!

Vierailija
8/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoa pamautti heti alkuun, että mä oon sen mielestä äärimmäisen kiinnostava, upea tyyppi. Tota samaa kuulen edelleen tasaisin väliajoin näin vuosien jälkeen. Ihme tyyppi, en tiedä mitä se mussa näkee, mutta nähköön :)

Vierailija
9/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni silleen että mun kaveri ootti lasta ja se oli meillä käymäs nii synnytyd alko. Se mies, minä ja yks muu mies lähettii viemää kaveriani synnärille. Ku tultiin pois se mies jäi meille. Tapahtui yli 20v sitten tämä. Mies oli varmaa katellu mua sanomalehtensä takaa jo aiemmin.

Vierailija
10/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei katsele homo juttuja tietokoneella joten kyllä hän tykkää minusta.

Vierailija
11/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi pahalla tuulella töissä ja hän (nuorempi esimieheni) toi ruokatunnilla mulle pikkupullon skumppaa ja mansikoita lohdutukseksi.

21v yhdessä

Vierailija
12/12 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi facebookiin statukseksi parisuhteessa. Kysyin kuka tämä nainen mahtaa olla ja olinkin minä.. Olisi pitänyt tajuta lähteä karkuun ja lujaa..