Mistä tiesit, että miehesi oli kiinnostunut sinusta?
Sellaisia ihan ensimmäisiä merkkejä, ennen kuin mitään on kerrottu ääneen.
Kommentit (12)
Hän kävi myymälässä naina minun kassalla. Minulla vain meni aikaa tajuta se. hiljalleen aloimme juttelemaan enemmän ja kerran yhdessä katutapahtumassa törmäsimme. Hän tuli samaan pöytään istumaan. Silloin tiesin, ettei hän ainakaan inhonnut minua.
Eipä ole koskaan tarvinnut miettiä. Kyllä kiinnostunut mies on aina näyttänyt sen enemmän tai vähemmän suorasti.
Ei hän ollutkaan minusta kiinnostunut, vaan kaveristani. Naimisissa kuitenkin ollaan ja kituutetaan...
Löysi opiskelijaelämässä aina oudosti tiensä mun seuraan.
Ei tullut koko viikonloppuna kotiin, eikä vastanut puheluihin/ tekstareihin. Se lähti perjantaina johonkin saunailtaan, seuraavan kerran sitä näkyi sunnuntaina. Meillä ei paljoa puhuttu. Se sai luvan poistua lopullisesti. Adios!
Se sanoa pamautti heti alkuun, että mä oon sen mielestä äärimmäisen kiinnostava, upea tyyppi. Tota samaa kuulen edelleen tasaisin väliajoin näin vuosien jälkeen. Ihme tyyppi, en tiedä mitä se mussa näkee, mutta nähköön :)
Se meni silleen että mun kaveri ootti lasta ja se oli meillä käymäs nii synnytyd alko. Se mies, minä ja yks muu mies lähettii viemää kaveriani synnärille. Ku tultiin pois se mies jäi meille. Tapahtui yli 20v sitten tämä. Mies oli varmaa katellu mua sanomalehtensä takaa jo aiemmin.
Hän ei katsele homo juttuja tietokoneella joten kyllä hän tykkää minusta.
Olin tosi pahalla tuulella töissä ja hän (nuorempi esimieheni) toi ruokatunnilla mulle pikkupullon skumppaa ja mansikoita lohdutukseksi.
21v yhdessä
Vaihtoi facebookiin statukseksi parisuhteessa. Kysyin kuka tämä nainen mahtaa olla ja olinkin minä.. Olisi pitänyt tajuta lähteä karkuun ja lujaa..
Hän on luonteeltaan sellainen, että sanoi heti ääneen kaikki tuntemuksensa. Ei siis turhia kainostele.