Jutta Gustafsberg neljännen kerran kihloihin
Toivottavasti tällä kertaa onni kestää pidempään. En vaan ymmärrä itse, että mikä kiire jokaisen miehen kanssa on kihlautua.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin heidät kun saapuivat samaan aikaan espoolaisen marketin pihaan. Pitivät kamalaa meteliä ja puhuivat äänekkäästi, pomppivat auton ympärillä ja roikkuivat kiinni toisissaan. Auton takakontti oli auki niin että kaikki varmasti näki että oli täynnä Vuittonin logollisia kasseja.
Olin luullut Juttaa pitkäksi, mutta näytti noin 160-senttiseltä. Tuo mies näytti aika pitkältä.
Alkoi ihan ääneen naurattamaan tää mielikuva "pomppivat ympäri autoa ja roikkuivat kiinni toisissaan." 😂😂😂 että sellanen matalan profiilin maidonhakureissu sunnuntaille.
Niinpä. Autona oli joku pienempi maasturi-Bemari tai maasturi-Audi. Pitivät sellaista showta ja ääntä, että kaikki kääntyivät katsomaan ja olivat pysäköineet sellaiseen riviin jossa ei ollut muita autoja jotta kaikki varmasti huomaisivat. Puuttui vaan se että olisivat pistäneet autostereot soimaan täysillä.
Minä tunnistin heidät koska olen katsonut kyseisten henkilöiden tv-sarjoja, mutta mieheni ei tunnistanut ja hän kysyikin etteikö aikuisilla, jopa meitä vanhemmilla ihmisillä ole enää minkäänlaisia käytöstapoja.
Noloa paukata kihloihin jokaisen miekkosen kanssa ketä tapailee. Kyse on nelikymppisestä naisesta!! Siis jokainen tehköön mitä huvittaa mut jos mä tapaisin miehen joka olis ollut 5 kertaa kihloissa niin....:D
Vierailija kirjoitti:
Näin heidät kun saapuivat samaan aikaan espoolaisen marketin pihaan. Pitivät kamalaa meteliä ja puhuivat äänekkäästi, pomppivat auton ympärillä ja roikkuivat kiinni toisissaan. Auton takakontti oli auki niin että kaikki varmasti näki että oli täynnä Vuittonin logollisia kasseja.
Olin luullut Juttaa pitkäksi, mutta näytti noin 160-senttiseltä. Tuo mies näytti aika pitkältä.
Jutta on 170 cm pitkä. Mies on sitten pidempi kuin aika pitkä.
Se mies on ällö. Miksi pitää olla tuollaista hehkutusta? Ei tule kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta on 170 cm pitkä. Mies on sitten pidempi kuin aika pitkä.
Paljonko julkkikset pistävät pelivaraa kun ilmoittavat pituuksiaan? Minusta Jutta ei näytä 170cm pitkältä.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin ollut kahdesti kihloissa. Suhteet kestivät 6,5 ja 8 vuotta. Eli jos tapaisin nyt elämäni miehen ja haluaisin naimisiin, olisi se kolmas kihlautumiseni. Hyi minua, hurja kihlautuja!
Kihlautuminen on just hyvä. Ei tule avioeroja eikä osituksia.
Olen minäkin ollut kahdesti kihloissa. Suhteet kestivät 6,5 ja 8 vuotta. Eli jos tapaisin nyt elämäni miehen ja haluaisin naimisiin, olisi se kolmas kihlautumiseni. Hyi minua, hurja kihlautuja!