Miten Joni Soila vähensi ulosottovelkaana 800000 eurolla alle vuodessa?
Velka viime vuoden alusssa miljoonan ja syksyllä 200k. Edellisvuoden tulot oli 100k ja sitä ennen nolla tai lähellä nollaa.
Kommentit (11)
Av:llä ylittää uutiskynnyksen vain jos Sieppi saa kympin parkkisakon. #tasaarvo
Velkajärjestely leikkaa velkoja. Voihan se olla että muutenkin joku velka on kutistunut jos se on riitautettu ja oikeus tai velkoja itse on sitä pienentänyt.
Mutta en tunne tai tiedä kuka on jani soila joten tämä on yleistä arvailua.
En ole koskaan tajunnut miten nämä bb-heput tulevat toimeen sen pari kuukautta ilman mitään tuloja. Vain voittajallehan tuosta maksetaan mutta jokaisella talossa pönöttävällä pyörii vuokrat ja muita laskuja joita pitäisi jotenkin maksella.
Joku avustanut? Tai sitten mä haluan häneltä talousneuvoja ja äkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Velkajärjestely leikkaa velkoja. Voihan se olla että muutenkin joku velka on kutistunut jos se on riitautettu ja oikeus tai velkoja itse on sitä pienentänyt.
En ole koskaan tajunnut miten nämä bb-heput tulevat toimeen sen pari kuukautta ilman mitään tuloja. Vain voittajallehan tuosta maksetaan mutta jokaisella talossa pönöttävällä pyörii vuokrat ja muita laskuja joita pitäisi jotenkin maksella.
Soila ei ollut asukkaana BB:ssä vaan tuotannossa. Lehtitiedon mukaan oli siellä jo 2007, mutta itse en muista että olisi ollut jo niin aikaisessa vaiheessa. Ehkä oli joku näkymätön taustatyyppi. Joka tapauksessa tulot kolmen vuoden ajalta 2012–2014 (jolloin teki jo varmasti BB:tä) yhteensä noin kymppitonnin. Sit täällä valitetaan jotain missien 30k tuloja että eihän toi oo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niille maksettiin korvausta, ei varsinaista palkkaa mutta oisko päivärahaa tms joka periaatteessa kattoi ainakin kohtuullisen vuokran ja muut juoksevat kulut.
BB:n vajakkikatsojat raivosi aina Räisäselle kaikista kusetuksista joita ohjelmassa oli. Todellisuudessa se taisikin olla Soila joka niitä kusetuksia järkkäsi.
Se on kerännyt marjoja, tyhjiä pulloja ja tehnyt töihin omat eväät.
Vierailija kirjoitti:
Se on kerännyt marjoja, tyhjiä pulloja ja tehnyt töihin omat eväät.
ja herännyt aamulla kukonlaulun aikaan.
Eihän tuolle ole muuta selitystä kuin että joko velat on annettu anteeksi, tai sitten Soilalla piilotettua omaisuutta ulkomaisilla tileillä
2013 tulot nolla euroa. Sinä vuonna oli julkkis-BB. Soila ei saanut siitä mitään palkkaa?