Miestäni pidetään rauhallisena
Kommentit (5)
Sama juttu oli isälläni, kuten myös minulla ja veljelläni. Kulissit tärkeintä. Syy miksi en vaikka työpaikalla osallistu jutteluun vaan hymistelen muiden mukana, on että oikeasti ajattelen "voi vitun idiootti, vai pitää sun lasten käyttää pipoa, vittu vihaan ihmisiä jotka puhuu lapsistaan aamusta iltaan". Tai enhän tiedä ajatteleeko muutkin näin (muistakin aiheista).
Luin otsikon ja mielikuvani oli että miestä pidetään rauhallisena jollain lääkkeellä... tai lepositeillä?
Mitäs se sitten kotona tekee? Siivoaa, touhuaa, puhua höpöttää, jouksee pitkin pihamaita? Että rauhaton on.
Minun miestäni pidetään kilttinä ja kunnollisena, rehellisenä ja jämptinä perheenisänä, joka ei kellekään poikkipuolista sanaa sano. Haaremia pyörittänyt jo vuosia, alati jatkuva mykkäkoulu tai huuto ja minun syyllistys on todellista arkipäivää kotona. Mutta mitäpä muuta voi politiikassa toimivalta luottamushenkilöltä odottaa..
Minunkin mies on muiden mielestä ihana ja täydellinen perheenisä. Mitä nyt raiskannut minut ja lyönyt. Miksi olen tässä vielä? En todellakaan tiedä.
Niin, kyllähän ihmiset usein käyttäytyy kotonaan eritavalla kuin ihmisten ilmoilla.