Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin "kamala olla, nenä vuotaa, päätä särkee, oksettaa, ripuloittaa, pakko oli jäädä saikulle"-ihmiset

Vierailija
09.09.2017 |

Eivät satavarmasti ole oikeasti edes niin kipeitä, jotta saikku tulisi kyseeseen. Liioittelun ja kusetuksen makua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Itse luulen että osa todella on (joidenkin on pakko kertoa somessa KAIKKI), mutta jollekin se voi olla keino hakea oikeutusta sairaslomalle.

Vierailija
2/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on kipeä jos kirjoittaa "ripuloittaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ilmoittaa näin somessa kaikki poissaolonsa työstä. On kyllä jäänyt myös kiinni siitä ettei olekaan oikeasti sairastamassa sitten loppujen lopuksi. Muutenkin äärimmäisen huomionhakuinen, tykkäilee sitten sydänhymiöistä ja parane pian kommenteista.

Vierailija
4/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osalla se on kyllä semmoinen huomion- ja sympatianhaku että voivoivoivoivoiiiiii sentään kun olen niiiiiin kipeä nyt ettei kukaan ole aiemmin näin kipeä ollut ja jos onkin niin ainakin minulle pienikin kuume tekee siiiiis niiiiiin huonon olon ettette kuulkaa uskokaan siis oon vaan niinku paljonpaljon kipeempi kun muut ihmiset on ikinä, köh. 

Ja siis noita on semmosiakin jotka eivät edes ole työelämässä ettei se aina siihen saikkuun liity :D Persoonakysymys varmaan enemmänkin. Aika monella sympatiakalastajalla noita seuraa tulevina päivinä sitten myös niitä sankaritarinoita miten ihan kamalasta flunssasta huolimatta siis on tehty ruokaa ja siivottu kun pakko vaan on, ohhohhoi, praise me. Ja parhaimmilla noihin tietenkin sisältyy myös puukot rakkaalle puolisolle kuinka tämä ei taaskaan viitsinyt tehdä sitä tai tätä vaan liki kuolemansairas sankarimme joutui siis jopa roskat viemään tänäänkin. 

Toisaalta osalla on ehkä niinkin että sitten sairaana on enemmän aikaa selata sitä somea niin tulee tehtyä päivityskin. 

Vierailija
5/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin noilla oireilla aina saikulla koska ibs ja allerginen nuha...

Vierailija
6/6 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä saikusta pitää ilmoittaa somessa?!?! Miksi?!?! Eikö ne töissä tiedä ilman sitä ilmoitustakin, että olet saikulla, eikä syytä tarvitse lain mukaan edes kertoa muille. Vai oletko niin epäilyttävän usein esimerkiksi perjantaisin ja maanantaisin saikulla, että on pakko vähän todistella, että on todellakin sairaana, eikä vain vietä pidennettyä viikonloppua rakkaansa kanssa?

Voisiko joku tunnustaa tänne tekevänsä noita aloituksia vain siksi, että saa muut uskomaan sairauteensa? Kertoisitteko myös syövästä somessa?