Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikimaailmassa voisi kuvitella omistavani kultaa

Vierailija
09.09.2017 |

Kullan louhiminen teettää niin paljon tuhoa ihmisille ja ympäristölle. Timantteja on jo vuosia sertifioitu lähinnä sen takia ettei tuottajat rahoita niillä sotia. Kullalle tarvitaan joku vastaava järjestelmä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kysyn... mistä vihkisormuksesi on tehty?

Vierailija
2/9 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaa. Minä omistan kultaa. Ap:lla on joku eksistentiaaliahi ja 1st world problem.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Hyvä AP!

Vierailija
5/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä omistan kultaa. Perintönä saatu paksu bismark-kaulaketju ja siihen kuuluva ranneketju. Leveä kultainen rannekoru jossa kaiverrus kuvio. Mummon vanha leveä vihkisormus. Toinen sormus jossa iso kivi, en tiedä mikä.  Ym. pienempää sälää, myös hopeaa.

Mitään niistä en käytä. Korut vanhanaikaisia. Hyvässä tallessa ovat ja siirtyvät aikanaan tyttärelleni. Tunnearvo on korvaamaton.

Vierailija
6/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kultaa mm. koruissa ja tietokoneessa, telkkarissa, mikrossa (oikeastaan melkein kaikissa sähkölaitteissa)..

Vierailija
7/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itse kaivettua kultaa. Tykkään.

Vierailija
8/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sun tarvitse omistaa kultaa, kyllä kullalle aina löytyy ottajia. Monessa kulttuurissa nainen saa naimisiin menessä lahjaksi paljon kultaa/kultakoruja. Ovat naisen turva jos ero tulee. Kullan arvo ei laske.

Vierailija
9/9 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole kuin kaksi unssin kolikkoa. Jossain kultakuumeen kourissa hurahdin Australian lunar-kolikoihin ja olen nyt ostanut sekä tyttären että miehen kiinalaisen horoskoopin mukaiset kolikot. Ensi vuonna olisi minun vuoroni, saa nähdä saanko jostain irrotettua rahaa kolikon verran. Vähän hassuja rahareikiä nuo ovat, mutta ne on kauniita ja joskus niitä on kiva katsella. Ja tosiaan, pääsin noiden kolikoiden avulla pahimmasta kultakuumeesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi