Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka eivät kerro allergioistaan ennen ruoan ostamista...

Vierailija
09.09.2017 |

Miksi, oi miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan tee ilmaiseksi niitä uusia ruokia. Oma mokansa.

Vierailija
2/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eivät halua erityiskohtelua, minäkään en mainosta ruokailuani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos allergeenit samat niin niin on. Muuten sinun mokasi.

Vierailija
4/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos allergeenit samat niin niin on. Muuten sinun mokasi.

Olettaisin, että jokainen allergiansa tietävä ihminen kertoo itse niistä, koska toisen on aika vaikeaa niitä arvailla.

Vierailija
5/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oikein aukea tämä "ongelma". En minä kerro omista allergioistani kellekään ennen, enkä jälkeen ruokaostoksiani. Osaan olla lappamatta kärryyn niitä tuotteita joille olen allerginen.

Vierailija
6/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos kysyisit niistä ennen ostoksille menoa?

Vierailija
7/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ravintolassa? Ongelma tullee siitä, että aineosissa ei ole kerrottu ruuan sisältävän jotain tiettyä ruoka-ainetta. Kuten kaverin lehtipihvi oli päällystetty persiljalla. Ei ollut ruokalistalla mainittu asiaa ja kaveri ei kestä persiljaa yhtään. Ei sitä pysty etukäteen arvaamaan, mitä kaikkea siihen on ympätty, jos ei listalla kerrota. Lehtipihvi ja ranskalaiset on allergiselle kohtuu turvallinen valinta, mutta vaikka sanoo, että ei sitten mitään muuta, silti on sitä muuta. 

Vierailija
8/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ravintolassa? Ongelma tullee siitä, että aineosissa ei ole kerrottu ruuan sisältävän jotain tiettyä ruoka-ainetta. Kuten kaverin lehtipihvi oli päällystetty persiljalla. Ei ollut ruokalistalla mainittu asiaa ja kaveri ei kestä persiljaa yhtään. Ei sitä pysty etukäteen arvaamaan, mitä kaikkea siihen on ympätty, jos ei listalla kerrota. Lehtipihvi ja ranskalaiset on allergiselle kohtuu turvallinen valinta, mutta vaikka sanoo, että ei sitten mitään muuta, silti on sitä muuta. 

Sitten voi kysyä.

Vierailija
9/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle pitäisi kertoa allergioistaan? Ostatko ruokaa jollekin toiselle? Jos, niin miksi?

Vierailija
10/10 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi kysyä.[/quotelaitatte ainesosaluettelon ruokalistaan.paras oli kun sipulikeitossa oli paljin juustoa keskella eika sita ollut mainittu menussa.jai juusto syomatta .olisin voinut pyytaa jotakin muuta ruokaisaa tilalle.ravintola panosti palveluun mutta ei tajunnut

etta allergiselle allergioiden huomioonottaminen olisi parasta palvelua