Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaipaan ihmistä, joka satutti minua? Enkö pääse tästä koskaan yli?

Vierailija
09.09.2017 |

Takana omituinen yli 2 vuotta kestänyt ihmissuhde mieheen, jonka käytös on kerta kerran jälkeen satuttanut minua. Olen kymmeniä kertoja päättänyt, että nyt tämä saa riittää, ja lopettanut yhteydenpidon. Aina hän kuitenkin ottaa yhteyttä, uudelleen ja uudelleen.

Nyt hän taas kohteli minua huonosti, valehteli eikä pyytänyt anteeksi. Päätin, etten jaksa tätä enää, enkä ole ollut häneen yhteydessä moniin viikkoihin. Mutta - SILTI kaipaan häntä ja minuun sattuu, ettei hänestä kuulu mitään. Pääsikö hän minusta yli näin helposti? Tiedän, että välirikko olisi meidän molempien kannalta parasta.
Yhä myös käyn katsomassa hänen some-tilejään, en pysty olemaan menemättä sivuille. Vaikka siitä ei ole mitään hyötyä.

Miten pääsen tästä yli, auttakaa ne, joilla on vastaavia kokemuksia...?!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistään jännämiehestä mitään. Tiedän vain, että tämä ihminen liehitteli minua, ja sai minut ihastumaan itseensä, ja sitten kysyttäessä kuitenkin sanoi, että olemme "vain ystäviä". Koko ajan on lähetellyt viestejä, lirkutellut kaikkea ja kun olen taas "lämmennyt", niin on tehnyt oharit ja hävinnyt johonkin. Tämä sama kaava pyörinyt vaikka kuinka kauan.

Olen lukenut paljon narsisteista ja tämä suhde kyllä osuu todella lähelle. Ja varmaan hänellä on monta naista kierroksessa. Ja onkin, sain tämä selville vähän aikaa sitten.  

Vierailija
22/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani se ei ollut mies joka olisi erityisen vaikea unohtaa vaan minä, jolle on erityisen vaikeaa unohtaa.

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa tunnekoukku

Vierailija
24/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhteydet poikki, ns. takaportti kiinni, ettei voi tulla takaisin elämääsi silloin kun siltä sattuu tuntumaan ja samoin et pääse itse heikon hetken tullen selailemaan hänen nettiprofiilejaan tai kirjoittamaan viestejä. Teet itsellesi selväksi, että tästä on suunta vain eteenpäin. Keskity omaan elämääsi ilman kyseistä henkilöä, jonain päivänä vielä ihmettelet miksi edes vaivasit päätäsi koko ihmisellä. Voi tuntua vaikealta, mutta usein kerrallaan irtautuminen on kuitenkin se paras vaihtoehto. Älä anna kenenkään kohdella sinua huonosti vaan pidä pintasi. Ansaitset hyvää elämääsi.

Vierailija
25/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat jotain mitä et voi saada?

Vierailija
26/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistään jännämiehestä mitään. Tiedän vain, että tämä ihminen liehitteli minua, ja sai minut ihastumaan itseensä, ja sitten kysyttäessä kuitenkin sanoi, että olemme "vain ystäviä". Koko ajan on lähetellyt viestejä, lirkutellut kaikkea ja kun olen taas "lämmennyt", niin on tehnyt oharit ja hävinnyt johonkin. Tämä sama kaava pyörinyt vaikka kuinka kauan.

Olen lukenut paljon narsisteista ja tämä suhde kyllä osuu todella lähelle. Ja varmaan hänellä on monta naista kierroksessa. Ja onkin, sain tämä selville vähän aikaa sitten.  

Tuollainen ihminen jatkaa pompotteluasi kunnes teet itse siitä lopun. Älä huoli enää takaisin elämääsi. Hän ei oikeasti välitä sinusta. Lirkuttelee lämpimikseen.

Vierailija
27/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuestanne! Hän on käyttäytynyt minua kohtaan tavalla, jolla en itse kohtelisi ketään, saati sitten sellaista ihmistä, josta aidosti välitän. Olen ollut aivan liian kiltti, ja aina keksinyt tekosyitä hänen käytökselleen. Jopa pyytänyt anteeksi, kun hän on käyttäytynyt tökerösti....apua!

Tämä on ensimmäinen kerta oikeasti, kun pidän puoliani ja mietin itseäni, ja sitä, miten pääsen eteenpäin. Iloitsen jokaisesta päivästä, kun onnistun olemaan ottamatta yhteyttä häneen. Yritin irtiottoa aiemmin, mutta kun hän otti yhteyttä 2 viikon jälkeen, sorruin taas. Nyt tiedän jo tämän kuvion. Olen viisaampi. Haluan olla!!    

Vierailija
28/28 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, ja ko. puupää tuppasi itsensä vielä samaan duuniin... mutta on mulle kuin ilmaa, vaikka on kaikenlaista yrittänytkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi