Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos häissä saa siinä kuukausileikissä jonkun tehtävän vaikka ensi vuoden tammikuulle, niin onks sitä pakko tehä...

Vierailija
04.04.2006 |

Siis niitä kun arvotaan että " tammikuussa järjestän hääparille retken pulkkamäkeen" .

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei oikein nyt käynyt, koska olen raskaana, joten hän toi viinipullon :)

Muut eivät ole tehneet tehtäviään :(

Vierailija
2/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille järjestettiin kahdestatoista tehtävästä kuusi. Mun sukulaiset suoritti tehtävänsä, miehen suvusta ei kukaan koska koko leikki on kuulemma vain hääväen viihdyttämiseksi, sitä ei tartte ottaa tosissaan. Jää sellainen olo, etteivät paljon meistä välitä.

Mutta tee sinä toki ihan oman harkinnan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesähäissäni jakaa sellaisia tehtäviä

että

-hoitaa hääparin lapsia 6 vkoa

-remontoin heidän talonsa

-tekee ensi talven lumityöt

-järjestää hääparille ihan hemmotteluillan Pariisissa ja siihen päälle 3 viikkoa Thaimaassa

jne. Katellaan kenen huumori kestää.

Vierailija
4/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voihan se olla ihan mukavaakin. Muistaakseni meillä kaikki 12 hoitivat hommansa, vaikka eivät ihan lähikavereita olleetkaan. Kaukausemmat sukulaistäditkin muistivat tehtävänsä, joka erityisesti lämmitti...

Vierailija
5/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai käyty pakottamassa myös kaikki takarivin penkin alle piiloutuneet.

Musta väsynyt leikki, ei huvita... sori vaan.

Vierailija
6/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ei tietenkään ole.

Mä itse sain kesäkuulle tehtävän, joskin se tehtävä on vapaa, eli pitää vaan muistaa jotenkin.

Omissa häissämme vain 2 jätti muistamatta.

Vierailija
7/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta osa niistä oli oikein lämmöllä ja huolella valmisteltuja.. ihan kiva, mutta ehdottomasti pitää olla vapaaehtoiset siihen!

Vierailija
8/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tehtävistä oli lastenhoitoon liittyvää. Meillekkin sattui tehtävä, jossa luki. Toukokuussa toisena viikonloppuna pitäisi hoitaa heidän 3 lastaan, jotta vanhemmat pääsevät risteilylle. Arvatkaapa vaan hoidetaanko? Ei todellakaan.

Vierailija
9/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

savusaunassa, ja kovasti tykkäsivät erilaisista häistä

Vierailija
10/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää, kun niin moni laiminlöi tehtävänsä.

Onko se oikeasti niin kauhea homma muistaa yhden minuutin ajan hääparia vuoden aikana? Sen jälkeen ei tarvitse olla tekemisissä edes sitä minuuttia.

Vierailija
11/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki jaettavat tehtävät ovat tasoa " hoitaa 3 lastamme viikonlopun" , " tekee joulusiivouksen 180 neliöiseen taloomme" , " hoitaa puutarhamme edustuskuntoon" jne.

Seuraava muoto voisi olla että jokaiselle arvottaisiin summa, jonka joutuu maksamaan häätilille.

Vierailija
12/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä olisi varmaan mielessä jopa ystävyyden katko. Tyhmää suostua leikkiin, jos ei sitten tee tehtävää.

Vierailija
13/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vierailta edes kysytä suostuvatko, vaan tehtävät jaetaan jokaiselle. Älytöntä. Sitten ollaan nokka solmussa, jos joku ei hoida morsiusparin laspia 5 päivää!!!

Vierailija
14/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä siinä olisi varmaan mielessä jopa ystävyyden katko. Tyhmää suostua leikkiin, jos ei sitten tee tehtävää.

Vierailija
15/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi jokaisen oli itse keksittävä siinä 150hengen (vieraan minulle) painostavassa ilmapiirissä mitä antaa parille+ piti nousta seisomaan ja huutaa se kilsan päässä istuvalle parille. Että olihan nolo leikki!

Itsae kyllä lupasin kivan lahjan (teon) ja toteutin sen, mutta olipahan typerät häät, kaiken kaikkiaan).

itse meninkin sitten maistraatissa kun huomasin, että oikeasti kivoja häitä on todella vaikea järjestää jos kaikki ovat toisille enemmän vähämmän vieraita.

Vierailija
16/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi todella sellanen olo, että ei paljon kiinostanu ketään, vaikka joukossa oli läheisiäkin ihmisiä sisaruksia esim

mutta ei sitä viitttyny muistutellakkaan, et missä mun piparkakku talo on ....

Vierailija
17/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään lastenhoitoa tai siivousta, vaan tyyliin lahojoita piaparkakku talo, tai menkää pulkkamäkeen tai rairuoho purkki

idea oli tehdä jotain yhdessä, ei laittaa toisia hommiin tai siivoamaan

kyse oli siis vaan viitsimisestä eikä muusta

Vierailija
18/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon leikin tuloksena saimme kaukaiselta sukulaispojalta kukkakimpun, serkulta kynttilöitä ja kaverilta runebergin tortun. Eli ei mikään huipputulos, mutta pääasia, että joku muisti. Erityisesti mieleen jäi tuo kaukainen sukulaispoika, joka oli vaatimalla vaatinut vanhempiaan kuskiksi, että hän voi toimittaa meille lupamansa kukat, poika oli kai jotain 5 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän