Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme sai 100 euron lahjakortin...

Vierailija
09.09.2017 |

...Cittariin. Lahjakortti on palkinto vaivannäöstämme eräässä asiassa, joten mielellämme sijoittaisimme sen johonkin näkyvään, ei siis ruokaan. Kiva olisi, jos se olisi jotain yhteistä. Kotimme kuitenkin on ahdas, joten mitään jäätelökoneita ei nurkkiin haluta. Meitä on kaksi aikuista ja kaksi leikki-ikäistä poikaa. Jos muuta ei keksitä, ostetaan iso legopaketti!

Mitä te ostaisitte?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva lautapeli, jota voitte pelata yhdessä.

Vierailija
2/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan sijoitettu nimenomaan legoihin paljon. Nyt lapset ei enää paljoa leikiniillä mutta 10v ne oli ehdoton hitti. Ja me aikuisetkin leikittiin niillä lasten kanssa.

Cittarista tosin ei oleostettu juuri mitään legoja koska siellä huonot valikoimat jakalliita. Toki jonosta cittarista vaikka ruokaa lahjakortilla ja ostaa sitten säästöön jääneellä 100 eurolla sitten jostain esim legoja kun hyvä tarjous. Tai uimahallilippuja ja kaikille jää hyviä muistoja lahjauinneista ehkä jopa uimataito. Tai sitten voisi hommata vaikka koko perheelle hyvä lautapeli ja käydä ulkona syömässä porukalla. Ihan mistä vaan nautitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa perheen naispuoliselle olennolle aikuisten lelu. mieskin voi tuota kokeilla, jos uskaltaa. lopuilla rahoilla ostatte lapsille isot määrät makeisia.

Vierailija
4/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aikuisten lelu on hyvä. Missäpäin cittarissa on dildohylly?

Vierailija
5/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo aikuisten lelu on hyvä. Missäpäin cittarissa on dildohylly?

Siellä missä on kondomit, laastarit ja vanulaput.

Vierailija
6/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata myös hedelmäosasto...

Vierailija
7/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästäisin joulun alle, että varmuudella saa lahjoja hankittua kun tuloista ei etukäteen tiedä.

Jos tuhlaisin itseeni niin ostelisin kotiin tunnelman luojaksi mm. kynttilöitä ja sisustaisin parvekkeen nätiksi, jotain valoja ja kasveja.

Tai sitten sillä sais myös 55 laadukasta K-menu lonkeroa joilla olisi hauskaa pari viikonloppua.

Vierailija
8/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista! Lautapeli voisi olla hyvä, jos Cittarissa on hyvä valikoima. Peruspelejä meillä onkin, ja pelikaupasta ostettuja vähän erikoisempia myös. Aikuisten leluilla en leiki :)

T. Ap.

Vierailija
9/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut aloitukselle?

-Ap.

Vierailija
10/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin cittarissa Tom of Finland-kahvit tarjoushintaan 1,99. Niitä kun ostais koko rahalla niin olisi kahvia pitkäksi aikaa sukulaisillekin ja säästäis 275e! Olis aika komee rivi kahvihyllyllä-

Vierailija
11/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mölkky. sitä voi pelata kuinka monta ja minkä ikäiset vain.

Vierailija
12/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja jos niitä saa infosta tuolla lahjakortilla?

Vierailija
13/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma toi nyt on? Ostatte itse 100e:lla jotain itsellenne valitsemastanne kaupasta ja vastaavasti käytätte sen 100e lahjakortin Cittarissa ruokaostoksiin. Eli "vaihdatte" vaan sen satasen itse. 

Vierailija
14/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma toi nyt on? Ostatte itse 100e:lla jotain itsellenne valitsemastanne kaupasta ja vastaavasti käytätte sen 100e lahjakortin Cittarissa ruokaostoksiin. Eli "vaihdatte" vaan sen satasen itse. 

Ei ole ongelma ei :) Ajattelin vain, jos täällä olisi ideoita, mitä kivaa pientä ekstraa perheelle satasella saisi. Mitään erityisesti ei tarvita, ja omat haaveeni ovat kalliimpia. Enkä haluaisi että tämä summa häviää arjen menoihin, koska antaja toivoi meidän vähän "palkitsevan" itseämme.

-Ap.

Vierailija
15/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen: mikä alapeukuttajia harmittaa?

-Ap.

Vierailija
16/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma ei :) Ajattelin vain, jos täällä olisi ideoita, mitä kivaa pientä ekstraa perheelle satasella saisi. Mitään erityisesti ei tarvita, ja omat haaveeni ovat kalliimpia. Enkä haluaisi että tämä summa häviää arjen menoihin, koska antaja toivoi meidän vähän "palkitsevan" itseämme.

-Ap.

Okei! Minä palkitsisin vastaavassa tilanteessa itseni ja perheen ostamalla sellaisia herkkuja mitä en muuten raaski koskaan ostaa (jotain kallista lihaa, erikoisia juomia, hedelmiä, pähkinöitä, jäätelöitä..) hieman vaikea tosiaan Cittarista löytää muuta jos millekään erityiselle käyttötavaralle ei ole tarvetta. Ja kuten joku ehdotti niin lautapelejä voisin myös ostaa, niistä on iloa pitkään.

Vierailija
17/17 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan noita herkkuja (esim. ihana juustolautanen ja lapsille jotain kivaa). Ja sitten voisitte ottaa vaikka herkutteluhetkestä kuvan ja lähettää lahjan antajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan