Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juoksutrikoo porukka kuvittelee että protskupatukat ja lisäravinteet riittää?

Vierailija
09.09.2017 |

Muu kansa on hevi osastolla. Tää juoksutrikoo porukka on siellä protskulisäravintohyllyllä notkumassa. Ette kai te oikeasti kuvittele että niitä syömällä pysyy kunnossa?? Ja suurin osa tästä juoksutrikoo porukasta näyttää ihan kauhealta! Näkee että koko kroppa on aivan tukossa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, jollain otti kiukkuhermoon mun kommentti kun piti poistattaa jo toistamiseen :D :D Taas tiivistetysti: tämä ketju on lähinnä tekopyhä, kun tietää miten suomalaiset keskimäärin syövät. Eineksiä, mässyä ja muuta roskaa huuhdottuna alas limsalla, kaljalla ja sidukalla. Jos joku hurahtaa liikuntauskontoon ja alkaa käydä salilla ja syödä rahkaa ja proteiinipatukoita, se tuskin on ainakaan epäterveellisempi elämäntyyli kuin keskivertosuomalaisen. :)

Ei ne rahkat ja lisäaineproteiinipatukat sen terveempää syömistä ole.

Vaan ei taatusti yhtään epäterveellisempääkään, onko se nyt niin vaikea hyväksyä. Täällä selvästi kaksin käsin pizzaa ja suklaata ja siideriä vetävät matamit yrittävät kuvitella olevansa jotenkin parempia ihmisiä kuin trikoissa proteiinipatukoita ostavat saliharrastajat. Eläkää vaan harhoissanne, mutta antakaa toisten tehdä samoin!

Joten kaikki saavat elää harhoissaan.

Näin juuri. Kyllä suurin osa ihmisistä on ihan fucked up joka tapauksessa, näkeehän sen täälläkin. Ihmisillä on oikeitakin huolia, oikeesti mitä v*tun väliä syökö joku proteiinipatukoita tai kilon kanaa päivässä, yhtä hukassa täällä ollaan. Jos se nyt sen trikootyypin onnelliseksi tekee, että se syö rahkaa ja patukoita, miksi hänelle ei sitä onnea suo. Eiku joo anteeksi, kaikesta pitää nillittää keskustelupalstalla ihan vaam nillittämisen ilosta. Köyhä on elämä, oikeesti!

Vierailija
42/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, jollain otti kiukkuhermoon mun kommentti kun piti poistattaa jo toistamiseen :D :D Taas tiivistetysti: tämä ketju on lähinnä tekopyhä, kun tietää miten suomalaiset keskimäärin syövät. Eineksiä, mässyä ja muuta roskaa huuhdottuna alas limsalla, kaljalla ja sidukalla. Jos joku hurahtaa liikuntauskontoon ja alkaa käydä salilla ja syödä rahkaa ja proteiinipatukoita, se tuskin on ainakaan epäterveellisempi elämäntyyli kuin keskivertosuomalaisen. :)

Se rahka om hyvälaatuista proteiinia siinä missä vaikka vähärasvainen liha, eli ihan perusruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön proteiinipatukoita ja proteiinijuomia, koska ne ovat mun herkkua. Teho-suklaajuomaa on niiin hyvää! Ja onhan se nyt terveellisempi vaihtoehto kuin jos söisin suklaalevyjä. Mitä kyllä joskus teenkin, sillä olen vain ihminen...

Vierailija
44/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se rahka om hyvälaatuista proteiinia siinä missä vaikka vähärasvainen liha, eli ihan perusruokaa.

Vähärasvainen ei ole hyvälaatuista proteiinia, ei kyllä ole perusruokaa.

Vierailija
45/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan käyttänyt mitään muffinssitaikinoihin lisättäviä protskujauheita ja silti olen mielestäni jo liiankin lihaksikas harrastaessani tunnin verran liikuntaa kuudesti viikossa. Syön monipuolisesti ja se riittää.

Vierailija
46/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, siinä missä kanakin. Saa rahkaa tietysti vaikka kuinka rasvaisena, jos haluaa, mutta voi ne rasvat muualtakin ottaa.

Vierailija
47/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen harrastaja ei tarvii protskulisiä. Ammattiurheilussa siitä on hyötyä. Tämä on faktaa.

Vierailija
48/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän opiskeluporukassa kaikki proteiinipatukoita syövät ovat enemmän tai vähemmän epäurheilullisen näköisiä, osa ylipainosiakin. Nyt kun opinnot alkoivat, kaikki nämä kertoivat esittelyssä lenkkeilyn ja salitreenaamisen henkireiäkseen. Kukaan heistä ei näytä siltä, että juokseminen tai voimaharjoittelu olisi kiinteä osa heidän elämää. Luulen, että joillekin nämä ovat vain statusjuttuja.

Vierailija
49/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen harrastaja ei tarvii protskulisiä. Ammattiurheilussa siitä on hyötyä. Tämä on faktaa.

Ei keho tiedä ollaanko ammattilaisia vai harrastajia. Itse olen tosin yksissä kisoissakin ollut, joten olen nyt ilmeisesti vähintään oikea urheilija.

Rahkaa ja heraa käytän ihan lihan ohessa proteiinilähteenä. Joku 400g jauhelihaa, kanaa tai vastaavaa päivässä menisi mielestäni jo vähän överiksi.

Vierailija
50/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mitä shaissee LOL 😂

Vierailija
51/52 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lol, et voi päätellä yksittäisen ihmisen ostoksista mitään.

Jos pikaisesti käyn ostamassa vaikka välipalaksi jugurtin, kuvitteleeko joku av-apina etten syö mitään muuta kuin sitä jugurttia? :D

Tai jos olen kotona leipomassa ja huomaan, että sokeri on loppunut ja haen kaupasta lisää - elän siis pelkällä sokerilla. Logiikkanne on pettämätön.

Miksi sinun pitää joka päivä leipoa sokerilla kyllästettyjä leivonnaisia? Etkö ymmärrä ettei meillä ole varaa hoitaa sinun sairauksia mitä saat kun joka päivä ostat sokeria ja leivot? Ja varmaan sitä sokeria lipsahtaa suuhun siitä paketista aina muutama ruokalusikallinen ns. vahingossa?

Vierailija
52/52 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arctic Nutrition, mulla on VIP-asiakkuus just käytössä edustaja-kaverille. Saan tuotteet 3 kk:n välein automatic postiin ja maksan kuukausittain osa-maksua. 

Tutustu sinäkin: https://arcticnutrition.com/ref/HS818K