Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
1/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kertoi ihan suoraan paljonko hänen viime tilinsä oli ja alkoi esittelemään merkkivaatteitaan päällään. Teki tuota samaa koko illan eri pöydissä.

Vierailija
2/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaaminen kaikissa muodoissaan. Miten voi olla, että aikuiset miehet eivät ymmärrä sitä, että silkka kiusaaminen ei todellakaan herättele haluja lähempään tutustumiseen? Jos on kiinnostunut ja/tai pitää minusta aidosti, niin silloin pitää myös olla riittävästi pokkaa näyttää se niin selkeästi, että mitään epäselvyyksiä ei jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukuttu mm ulkonäköni ja olemukseni ja hetken päästä sama ihminen olettanut pääsevänsä suutelemaan kanssani.

Vierailija
4/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on se, kun ensin koko illan yrittää iskeä mun kaveria, ja kun ei onnistu, kääntyy just ennen kotiin lähtöä mun puoleeni ja toteaa, että voisin mä sultakin huolia... Juuei.

Vierailija
5/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh..

Vierailija
6/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutti lanteitaan "naisellisesti" ja lähetti lentosuukon :D

Vierailija
7/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua mikä mielikuva :D

Vierailija
8/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen muistiinpanoja mitä EI pidä tehdä. Päähän kyllä sattuu näitä lukiessa.

M

Vierailija
9/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Vierailija
10/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jo sinulla kävi hyvä flaxi.

Vierailija
11/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain muitakin peliliikkeitä kuin noloja?

Vierailija
12/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälikortti. Sanoi olevansa ainoa lapsi ja tottunut saamaan aina kaiken, minkä haluaa...

Vierailija
13/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui koko illan kaveriani kauniiksi ja koetti  laittaa käsiä ympärille ym,  hiukan ennen valomerkkiä kääntyi sitten minuun päin ja sanoi "sä oot ruma mutta on sullaki pillu että miten ois?"  Tässä' vaiheessa kaverin kärsivällisyys loppui ja kippasi siiderin jämät tyypin päähän käskien häipyä, ennen kuin...

Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.

Vierailija
14/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä rahoilla kehumiset ja negaamiset ym tehdään ihan siitä syystä koska miehet uskoo että ne toimii.

Jos naiset osoittaisivat ihan tekojen kautta että kunnollinen hyväsydäminen mies voisi omana ystävällisenä itsenään olla kiinnostava naisille niin tällaiset "peliliikkeet" loppuisivat koska ne olisivat turhia.

Vierailija
15/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen kaikissa muodoissaan. Miten voi olla, että aikuiset miehet eivät ymmärrä sitä, että silkka kiusaaminen ei todellakaan herättele haluja lähempään tutustumiseen? Jos on kiinnostunut ja/tai pitää minusta aidosti, niin silloin pitää myös olla riittävästi pokkaa näyttää se niin selkeästi, että mitään epäselvyyksiä ei jää.

Just tää.

Olisin ollut valmis tapailemaan miestä, mutta tällä oli niin monta säätöä että sanoi että jos tapailtaisiin harvemmin. Soitti parin kuukauden päästä, kun oli vissiin muilta saanut pakit. Sanoin etten nyt ehdi. Soitteli vielä pari kertaa perääni, mutta sai kylmää takaisin. Ottakoon jonkun tyhmän lahnan.

Vierailija
16/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä jo aikamoista tarinointia.

Jos vihjailet että liiottelen tai valehtelen, niin en.   Minulla on silmälasit, töpselinenä ja ihottumaa silmäluomissa,  eli kedon kaunein kukkanen en ole ja kun vieressä vielä oli 180cm blondi luonnonkiharoilla, niin...

se "ruma jolla on pillu"

Vierailija
17/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi esitti naisten keskuudessa suosittua. Etsi kalenterista aikaa, milloin ehtisi tavat mut, kun on noita muitakin deittejä ja vientiä. Laitoin (tämä oli kolmas tapaaminen) tapaamisen jälkeen viestin, että kiitos näistä kahvitteluista tähän asti ja onnea muiden deittejen kanssa, että en ole halukas lähtemään kisaan mukaan. Sitten alkoi pommitus, että ei kun itse asiassa ketään muuta ei olekaan, vaan halusi tehdä mut kiinnostuneeksi/mustasukkaiseksi, että innostun hänestä.

Vierailija
18/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.

Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?

En siis juonut, mutta nyökkäsin kiitokseksi tuolle päälle ruuhkassa.

Kohta tuo Pertsa roikkui pöytämme laidalla ja odotti jotakin hehkutusta elkeestään. Sanoi, että olen koko paikan kaunein ja plaa plaa. Kysyi, onko hyvä juoma. Odotti jotakin kai tästä suuresta elkeestään. Annoin juoman sille ja totesin, etten juo teräviä, kiitos vaan. Lähti sitten suuttuneena pois.

Mitä hittoa mä sille olin velkaa? Silti jäi vähän tympeä maku. Luuliko se, että annan sille jonkun viiden euron juoman tähden?

Vierailija
19/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein keskittymistä vaativaa projektia yksin neukkarissa. Kollega tuli sinne soittamaan kännykästään jotain hempeilymusiikkia ja istui kaikista mahdollisista paikoista viereeni. Pyysin hiljaisuutta jolloin hän sanoi että soittaa vielä yhden biisin, koska haluaa että kuulen sen. Siinä vaiheessa lähdin itse pois.

En tähän päivään asti tiedä että oliko tuo iskuyritus vai mitä ihmettä tapahtui.

Vierailija
20/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nämä rahoilla kehumiset ja negaamiset ym tehdään ihan siitä syystä koska miehet uskoo että ne toimii.

Jos naiset osoittaisivat ihan tekojen kautta että kunnollinen hyväsydäminen mies voisi omana ystävällisenä itsenään olla kiinnostava naisille niin tällaiset "peliliikkeet" loppuisivat koska ne olisivat turhia.

Aidosti kunnollinen ja hyväsydäminen mies ei harrasta tuollaisia peliliikkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme