Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IRMA saapuu Floridaan - seurantaketju

Vierailija
09.09.2017 |

Myrsky on voimistunut taas huippuunsa, ihmiset on hamstranneet kaupan hyllyt tyhjiksi ja laittaneet laudat ikkunoihin. Bensa ja vesi on loppunut monesta paikasta. Nyt on enää myöhäistä lähteä pakoon.

Kommentit (996)

Vierailija
761/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M29 ja latino kirjoitti:

Mä ymmärrän miksi tuonne on helppo jäädä omaan kotiin. Hurrikaanikausi on joka vuotinen vaiva. Ihmiset eivät silti välttämättä ymmärrä, että tämä saattaa olla muita myrskyjä hurjempi ja tuhoisampi.

Dios proteja de P.R. y Cuba y a todos los que viven en la Florida. Muchas Bendiciones para todos. Mucha fe. Fuerza y cuídense. Continuamos encadena de oración.

Eikös muuten Floridassa ja Kuubassa ja lähiympäristössä ole jo pitkään odoteltu juuri sellaista isoa hurrikaania? Vähän niinkuin Kaliforniassa odotellaan sitä "the Big Onea", valtaisaa maanjäristystä?

Vierailija
762/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

goaliemomma kirjoitti:

Jaahas... mä rupeen nyt laittaan taloo myrskykuntoon. (No tuun mä vilkuileen tänne välillä) Huomenna alkaa meillä ja nyt oikeesti toivon että laantuis kunnolla.

Missäs päin sinä asut? Ilmeisesti vähän pohjoisemmassa. Mites muuten vakuutukset korvaa sielläpäin myrskytuhoja?

Vierailija
764/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

goaliemomma kirjoitti:

Jaahas... mä rupeen nyt laittaan taloo myrskykuntoon. (No tuun mä vilkuileen tänne välillä) Huomenna alkaa meillä ja nyt oikeesti toivon että laantuis kunnolla.

Voi ei :/ Millainen sää teillä on? Tsemppiä! Olet ajatuksissa!

765/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

goaliemomma kirjoitti:

Missäs päin sinä asut? Ilmeisesti vähän pohjoisemmassa. Mites muuten vakuutukset korvaa sielläpäin myrskytuhoja?

Metro-Atlantan alueella

Ihan tarkkaan en tiedä vakuutusehtoja, mies on niitä hoidellu.

Toivottavasti ei tarvitse nytkään tutustua. Meillä ei ole uhkaa tulvasta (flash flood varoitus on sateen takia, mutta tontti on sellainen ettei ihan heti tulvi sisään). Suurin vaara on tuulessa kaatuvat puut ja irtoilevat oksat. Siinäkin ollaan onnellisessa asemassa että ihan lähellä ei ole isoja puita. Suurin ongelma todennäköisesti meille tulee olemaan sähkökatko, mutta tiheästi asutulla alueella nekään ei ole yleensä hirveän pitkiä. Meillä on onneks kaasuhella joten ruokaa saa vaikka sähköt meniskin.

766/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

goaliemomma kirjoitti:

Voi ei :/ Millainen sää teillä on? Tsemppiä! Olet ajatuksissa!

Tällä hetkellä: aurinko paistaa, pilvetöntä, tuulista ja lämpötila on n. 25°C. Hiukan tavanomaista viileämpi päivä.

Vierailija
767/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen voidaankin jännätä, minne Jose jatkaa. Näkyy kääntyvän ennusteiden mukaan kohti Nykiä.

Vierailija
768/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.periscope.tv/w/1MnGnmNQrAyKO?channel=featured-broadcasts

Marco Island ja "Jeff" selostaa ajaessaan pois myrskyn alta.

Vierailija
769/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

goaliemomma kirjoitti:

En ole tuo, jolta kysyt, mutta törmäsin feman tiedotteeseen, jossa mainittiin valtion korvaukset.

Vierailija
770/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysähtynyt odottelemaan kun myrskyn silmä on osumaisillaan auton kohdalle. 

Vierailija
771/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin mukaan sieltä Tampa Baystakin on vesi "kadonnut" rannasta

Vierailija
772/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis seuraavan 20 - 30 minuutin kuluessa... Joutuu vaihtamaan sijaintia päästäkseen pois ennenkuin tuulen suunta muuttuu ja alkaa osua nykyiseen sijaintiin. Tuulet oli ajomatkalla 100mph eli 160km/h  eli jotakin 45m/s. 

Ei kovin terve harrastus hänellä. Jos kuolee niin kuolee suorassa lähetyksessä...

Vierailija
773/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis seuraavan 20 - 30 minuutin kuluessa... Joutuu vaihtamaan sijaintia päästäkseen pois ennenkuin tuulen suunta muuttuu ja alkaa osua nykyiseen sijaintiin. Tuulet oli ajomatkalla 100mph eli 160km/h  eli jotakin 45m/s. 

Ei kovin terve harrastus hänellä. Jos kuolee niin kuolee suorassa lähetyksessä...

Jatkuu livenä täällä: https://www.periscope.tv/Jeff_Piotrowski/1LyxBEydlDnJN?

Vierailija
774/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen voidaankin jännätä, minne Jose jatkaa. Näkyy kääntyvän ennusteiden mukaan kohti Nykiä.

Windyn ennusteen mukaan viikon päästä maanantaina olisi merellä Bostonin edustalla.

Vierailija
775/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live selostuksen mukaan storm surge saapuu juuri nyt Miamiin...

Vierailija
776/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo Jeff ajaa? 

Vierailija
777/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo vesi palaa, se tulee todella kovalla voimalla...

Vierailija
778/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän tuolle frorida keyssille edes tapahtunut mitään? Odotin jotain suurempaa tuhoa kaiken hössötyksen jälkeen.

Vierailija
779/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo vesi palaa, se tulee todella kovalla voimalla...

Tampassa infsraktuuri on vanhaa ja talot rakennettu lähelle rantaa, tulee pahaa jälkeä kun vetäytynyt vesi palaa voimalla. Vaikeaa tulee olemaan.

Vierailija
780/996 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, miten paljon pankkiryöstöjä ja muita murtoja tapahtuu tuolla nyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi