IRMA saapuu Floridaan - seurantaketju
Myrsky on voimistunut taas huippuunsa, ihmiset on hamstranneet kaupan hyllyt tyhjiksi ja laittaneet laudat ikkunoihin. Bensa ja vesi on loppunut monesta paikasta. Nyt on enää myöhäistä lähteä pakoon.
Kommentit (996)
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-ilta näemmä kerää tänne laitoksista lomille päässeitä :D
Psykopaattilääkärit on sellaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo New World Order kultti tappaa
Tapahtuu se aina in THREES eli KOLME SARJAA
Ja näitä on 3 hurrikaania.
Huomaa kyllä että sulla ei ole tarpeeks oikeaa tekemistä. Nyt ne lääkkeet!
Kohta siltä otetaan koneet pois. Iltapuurokin syöty jo.
Sullahan on kokemusta:)!
http://www.vauva.fi/keskustelu/2969524/avohoitopotilaiden-salaliittoteo…
Menkää tuonne, foliohatut.
Näyttäs tosiaan siltä että 18. päivä Jose alkas olemaan aika liki Washingtonia. Ehtii nuo tuulet tosin muuttua monta kertaa tänä aikana.
goaliemomma kirjoitti:
Linnut on häipyneet Tampasta.
Lentäneet tuulen mukana
Kohta taitaa rytistä lisää. Irma liikkui Kuuban pohjoisosassa vauhdilla, saman verran varttitunnissa kuin 3 tunnissa yhteensä. Keskus muuttui nopeasti pystysuuntaisesta ellipsistä vaakasuuntaiseksi. Siirtyy länteen päin.
https://www.windy.com/22.533/-78.942?22.518,-80.068,8,m:eiIadXA
Mallory squarella Key Westissä porukkaa koiria ulkoiluttamassa ja patsastelemassa rannalla, aika kova tuuli
Live - kamerasta
Vierailija kirjoitti:
Mallory squarella Key Westissä porukkaa koiria ulkoiluttamassa ja patsastelemassa rannalla, aika kova tuuli
Live - kamerasta
Ei ne olleetkaan koiria vaan maassa pyöriviä roskia.
Olen tyhmä mutta .... näkyykö se "pyörylä" selvästi niinkuin elokuvissa, kun ne ajelee autolla karkuun sitä ...
Vai .. ?
😔
Vierailija kirjoitti:
Olen tyhmä mutta .... näkyykö se "pyörylä" selvästi niinkuin elokuvissa, kun ne ajelee autolla karkuun sitä ...
Vai .. ?
😔
Sekotat nyt tornadon ja HURRIKAANIN..
No mikä se hurrikaani ei kai liity hurreihin? Mikä on hurrikaani?
Vierailija kirjoitti:
Vai .. ?
😔
Kuvailemasi on tornado, sellanen pylväs. Hurrikaani on tosi kova tuuli, sade ja ukkonen, ei mikään tuollainen näkyvä pyörylä.
Tossa Windyssä kun katsoo tuulen nopeutta niin tuuli on voimakkaammillaan siellä aika kaukana itse myrskyn silmästä, luulin että tuuli on kovempaa mitä sisemmällä siinä myrskyssä on mutta ei se niin ollutkaan. Esim. nyt siinä keskellä vaan 13 kt mutta kauempana jopa 101kt. Vai tulkitsenko tätä karttaa oikein :s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai .. ?
😔
Kuvailemasi on tornado, sellanen pylväs. Hurrikaani on tosi kova tuuli, sade ja ukkonen, ei mikään tuollainen näkyvä pyörylä.
No mutta kyllähän sekin kyllä pyörii ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai .. ?
😔
No mutta kyllähän sekin kyllä pyörii ..
Juu, mutta niin isolla mittakaavalla ettei sitä pyörylää näe kuin satelliitilla.
Coriolis voiman takia pyörii vastapäivään, mutta pyöriikö päiväntasaajan tuolla puolen myötäiseen?
Vierailija kirjoitti:
Tossa Windyssä kun katsoo tuulen nopeutta niin tuuli on voimakkaammillaan siellä aika kaukana itse myrskyn silmästä, luulin että tuuli on kovempaa mitä sisemmällä siinä myrskyssä on mutta ei se niin ollutkaan. Esim. nyt siinä keskellä vaan 13 kt mutta kauempana jopa 101kt. Vai tulkitsenko tätä karttaa oikein :s
Kyllä ne tuulet on voimakkaimmat siinä pyörteen reunalla, myrskyn silmässähän on aina ihan tyyntä.
Reunat pyörivät kovimmin jos laitatte hyrrään tikut niin keskellä tikun vahti on hitain ja siellä ulkona suurin meno!
Vierailija kirjoitti:
Hukkuuko ne koteihinsa, kun meri nousee? Miten se suomalainen saunaperhe?
Hukkuvat elleivat ole alynneet ottaa mukaan kirvesta ja moukaria milla saisi hakattua reian kattoon ja sita kautta yrittaa pakoon tai pelastettavaksi. Tosin viranomaiset ovat ilmoittaneet etta hatanumeroon on turha soittaa hurrikaanin aikana, kukaan ei tule pelastamaan. Kehoittavat kirjoittamaan kasivarteen nimen ja henkilotunnuksen.
Hukkuuko ne koteihinsa, kun meri nousee? Miten se suomalainen saunaperhe?