Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka eivät tule toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa

Vierailija
09.09.2017 |

Itse saan pahan allergian kovaäänisistä itsensäkorostajista. Miten oppia sietämään sitä huutamista? Ahdistaa töissä joka ikinen päivä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siedä typeriä ihmisiä.

Vierailija
2/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en siedä typeriä ihmisiä.

No voit avata siitä oman ketjun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Tarkoitan tällä, että sopeudun esim. toimimaan ja työskentelemään samassa tilassa ja samassa yhteisössä kaikenlaisten ihmisten kanssa. On ihmisiä, joiden läsnäollessa esim. luovuuteni ja rohkeuteni esittää omia mielipiteitäni rajoittuu ja suoritustasoni alentuu, mutta tulen silti toimeen heidänkin kanssaan. En ikinä aloita riitaa, en jatka sitä enkä käynnistä välirikkoa.

Nuorena koin tämän taipumukseni lamaantumiseksi ja heikkoudeksi, kyvyttömyydeksi taistella omasta tilasta, mutta nyt vanhemmiten taipumus on kypsynyt luonteenvahvuudeksi.

Siten toimeen tulemiseni kaikkien kanssa venyy tarvittaessa jopa niin pitkälle, etten anna edes suoranaisen ilkeilyn ja riidan haastamisen muuttaa sitä, että olemme saman yhteisön jäseniä ja toimimme siinä. Sellaisissa tilanteissa minusta tulee vain äärimmäisen passiivinen. Jos riidan haastaminen jatkuu vielä siitäkin eteenpäin, omaksun nonchalant-suhtautumisen. Riidanhaastaja joutuu tekemään ratkaisevan siirron – minä en sitä tee.

Vierailija
4/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää monestakaan, mutta aika pellejä on ne aikuiset jotka ei voi tehdä töitä jonkun kanssa koska ei "tykkää".

Vierailija
5/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta turhaudun kyllä nopeastikin mielestäni ärsyttäviin ihmisiin ja pyrin välttelemään heitä, jos mahdollista.

Sellaisia ihmisiä on mm. epärehelliset ja oman egonsa vangit.

Vierailija
6/42 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä tulen toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa. Siviiliminä taas rajaa vaikeaksi koetut ihmiset. Toimin niin mieluummin, kuin harrastan esim. takana päin haukkumista.

Vierailija
7/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSENSÄ KEHUJA - PARHAIMMILLAAN JA PAHIMMILLAAN....

Vierailija
8/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen sosiaalisten kanssa.

Vierailija
9/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa toimia muistisairaiden/vanhoillisten/muuten vaan sekaisin olevien vanhusten, kehitysvammaisten, lasten tai typerien ihmisten kanssa. Yritän silti, kun kasvatus kuului aina kotona, että kaikkien kaveri ei tarvitse olla, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen. Teen parhaani ja koitan selvitä pakollisista hommista näiden ihmisten kanssa, mutta en heidän kanssaan ole vapaa-ajalla tekemisissä.

Vierailija
10/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti en, kun muutaman kuukauden jälkeen haukuin asiakkaamme ja kielsin ottamasta enää muihin kuin esimiehiini, jos on valitettavaa. Rehellisyys on itselle tärkeämpää kuin toisen pepun nuoleminen. Toista kertaa en olisi edes suostunut ottamaan samaa tahoa asiakkaaksi.

Vierailija
11/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Tulen toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Tarkoitan tällä, että sopeudun esim. toimimaan ja työskentelemään samassa tilassa ja samassa yhteisössä kaikenlaisten ihmisten kanssa. On ihmisiä, joiden läsnäollessa esim. luovuuteni ja rohkeuteni esittää omia mielipiteitäni rajoittuu ja suoritustasoni alentuu, mutta tulen silti toimeen heidänkin kanssaan. En ikinä aloita riitaa, en jatka sitä enkä käynnistä välirikkoa.

Nuorena koin tämän taipumukseni lamaantumiseksi ja heikkoudeksi, kyvyttömyydeksi taistella omasta tilasta, mutta nyt vanhemmiten taipumus on kypsynyt luonteenvahvuudeksi.

Siten toimeen tulemiseni kaikkien kanssa venyy tarvittaessa jopa niin pitkälle, etten anna edes suoranaisen ilkeilyn ja riidan haastamisen muuttaa sitä, että olemme saman yhteisön jäseniä ja toimimme siinä. Sellaisissa tilanteissa minusta tulee vain äärimmäisen passiivinen. Jos riidan haastaminen jatkuu vielä siitäkin eteenpäin, omaksun nonchalant-suhtautumisen. Riidanhaastaja joutuu tekemään ratkaisevan siirron – minä en sitä tee.

Ihan kuin olisin kirjoittanut itsestäni. Kyyneleet tuli silmiin, kun tajusin, että voi olla joku muukin samanlainen. En vaan ole osannut ilmaista asiaa noin hienosti.

Vierailija
12/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pomo sanoi että hän ei ole koskaan mikään mielipide vaikuttaja edes omassa työssään missä on pomona. Se miten hän sanoi voit löytää sen ikuisesta epärealistisesta hiljaisuudesta. Kyllä pomon pitäisi osata puhua eikä työntekijöiden. Puhun suulla puhumisesta enkä kehonkielellä tai turhilla mielivaltaisilla tavoilla mitkä ovat olleet läsniä. What ever.

Vierailija
13/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Ihan kuin olisin kirjoittanut itsestäni. Kyyneleet tuli silmiin, kun tajusin, että voi olla joku muukin samanlainen. En vaan ole osannut ilmaista asiaa noin hienosti.

Täällä kolmas samanlainen! Minusta tuntuu, että olen ihmissuhteissani pitänyt yllä rauhaa omalla kustannuksellani . Nyt nelikymppisenä opettelen rajojen laittamista ihmisille.

Vierailija
14/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen mielivaltaisten idioottien kanssa.

Vierailija
15/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule toimeen mielivaltaisten idioottien kanssa.

Idiootit ovat viellä olemassa. En ota sitä niin mutta jos puhutaan siitä kumminkin nyt miten nähdään asiat.

Vierailija
16/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kyllä tulla toimeen jos on ihan pakko, mutta ennen kuin on pakko, pyrin välttelemään tiettyjä ihmisiä.

Vierailija
17/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule toimeen ihmisten kanssa, jotka kovaan ääneen korostavat omaa sosiaalisuuttaan ja sitä että tulevat toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Usein tällaiset "kaikkien kanssa toimeen tulevat" ovat juuri niitä, jotka sosiaalisissa tilanteissa jyräävät (tai sivuuttavat) ne, jotka eivät sovi heidän määrittelemiinsä standardeihin. He ovat pulppuileva normi, ja hiljaisemmat ovat vihamielisiä kummajaisia jotka eivät tule ihmisten kanssa toimeen, toisin kuin nämä pälpättäjät.

Vierailija
18/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Täällä kolmas samanlainen! Minusta tuntuu, että olen ihmissuhteissani pitänyt yllä rauhaa omalla kustannuksellani . Nyt nelikymppisenä opettelen rajojen laittamista ihmisille.

Minä tunnen kaksi kaltaistanne ja en tule heidän kanssaan toimeen kovin hyvin. Minulle tuo näyttäytyy jämäkkyyden puutteena ja kyvyttömyytenä vetää omia rajojaan. Hajuttomuutena ja mauttomuutena. En muutenkaan välitä ihmisistä, joilla ei ole mielipiteitä ja jotka eivät osaa puolustaa niitä. En hae draamaa, mutta kunnon keskustelu, jopa väittely, on kivaa ja ei sellaista voi käydä aina hillityn ja hallitun ihmisen kanssa. Väittely on eri asia kuin riita, mutta nämä välttelee kaikkia konflikteja.

Vierailija
19/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Minä tunnen kaksi kaltaistanne ja en tule heidän kanssaan toimeen kovin hyvin. Minulle tuo näyttäytyy jämäkkyyden puutteena ja kyvyttömyytenä vetää omia rajojaan. Hajuttomuutena ja mauttomuutena. En muutenkaan välitä ihmisistä, joilla ei ole mielipiteitä ja jotka eivät osaa puolustaa niitä. En hae draamaa, mutta kunnon keskustelu, jopa väittely, on kivaa ja ei sellaista voi käydä aina hillityn ja hallitun ihmisen kanssa. Väittely on eri asia kuin riita, mutta nämä välttelee kaikkia konflikteja.

Jos on tarpeeksi nuijittu niin on oppinut välttämään konflikteja. Ja tuo nelikymppinen sanoi opettelevansa laittamaan rajoja ihmisille. Sulla on nyt joku ihminen mielessä, joka on hajuton ja mauton eikä osaa sanoa mielipiteitään. En itse kuitenkaan ole sellainen.

Vierailija
20/42 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että jos tulee ihmisten kanssa toimeen eikä halua riitaa niin haukutaan mielistelijäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi