Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien tulee herätä kukonlaulun aikaan

Vierailija
08.09.2017 |

Ei vetele, että he nukkuvat puoleenpäivään, kun me työssäkäyvät joudumme heräämään aikaisin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko iltavuoroista kuullut koskaan?

Vierailija
2/34 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tietää, että hyvin monissa töissä mennään vuoroon eli aina ei suinkaan herätä kukonlaulun aikaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää sää siellä Porvoossa kukonlaulun aikaan. Pelle!

Vierailija
4/34 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu, jollekin aamuherätys on on ihan luontainen tapa eikä mikään kärsimys. Samoin toisille taas iltavuoro/yövuoro on helppo, ihmisillä on erilaisia rytmejä nääs, oli ne sitten työssä tai ei. Samoin ihan työkin on monesta mukavaa, vaikka se ap_lle vaikea ajatus ehkä onkin. Monet saa töissä tehdä mielenkiintoisia asioita, tavata mukavia ihmisiä ja siitä maksetaan ihan ok palkkaa... 

Vierailija
5/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vierailija
6/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työttömänä herätään aamulla aikaisin JUOMAAN!

Vierailija
7/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset 15v kolmivuorotyötä pääasiassa 14-22 tai 17-08 vuoroilla. Ainoat kerrat tuona ajanjaksona on n. kerran kolmeen viikkoon, kun sattu se harva aamuvuoro, olen herännyt ennen klo 10.

Nyt työttömänä 5kk ja en kyllä herää kun kerran viikkoon korkeintaan ennen klo11. Hiiren verran jääny työelon rytmit päälle. Itseasiassa viikonpäivillä ja kellonajoilla ei ole juurikaan ollut merkitystä enää ainakaan 10 vuoteen.

Vierailija
8/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ennen seitsemään ookoo?

t. työtön 6:58 herännyt

Vierailija
9/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kaapista kylmä krapulabisse, tubesta hyvää musaa, aamutoimet, suihku ja eikun ysiltä kantabaariin JUOMAAN.

Vierailija
10/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nykyään työttömänä tulee herättyä oikeastaan aiemmin ja virkeämpänä kuin töihin kun illalla menee ihan mieluusti ihmisten aikaan nukkumaan. Ei ole tarvetta venyttää päivää.

Vierailija
11/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan elämässäni edes nukkunut klo 9 saakka! Nytkin olen ollut kohta tunnin hereillä vaikka on viikonloppu ja tehnyt sämpylätaikinan valmiiksi. Kahvikin on jo valmiina.

En ole vapaaehtoisesti työtön joten pidän normaalin työrytmin myös kotona ollessani.

Vierailija
12/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan elämässäni edes nukkunut klo 9 saakka! Nytkin olen ollut kohta tunnin hereillä vaikka on viikonloppu ja tehnyt sämpylätaikinan valmiiksi. Kahvikin on jo valmiina.

En ole vapaaehtoisesti työtön joten pidän normaalin työrytmin myös kotona ollessani.

Mikä on normaali työrytmi? Väitän, että ainakin puolet töistä on jo muuta kuin arkena 8-16.

Vierailija
13/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä! Saat mitalin.

Vierailija
14/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä! Saat mitalin.

Ja sä "työläinen" sait orgasmin.

Vierailija
15/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vetele, että he nukkuvat puoleenpäivään, kun me työssäkäyvät joudumme heräämään aikaisin.

Miksi et ole töissä vaan sekoilet kännissä netissä?

Vierailija
16/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ei saa pitää kukkoa.

Vierailija
17/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkävijöiden pitäisi hankkia työ jossa on kivat työajat ja hyvä palkka, jos nykyisessä ei ole. Senkun menee vaan semmoiseen työhön. Jos ette tienneet, töitä saa kun menee vaan. Myös parempia töitä.

Vierailija
18/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koskeeko kehoitus myös naapurin somaliperhettä, joka valvoo yöt huutaen ja herää iltapäivällä taas huutamaan?

Vierailija
19/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miksi pitäisi herätä aamutuimaan? Mukavampi on herätä miehen kanssa samaan aikaan, kymmeneltä on yleensä hänellä herätys. Jos heräisin aamulla ja odottelisin miehen heräämistä tuntitolkulla, en näkisi häntä illalla ollenkaan, kun en jaksaisi valvoa niin myöhään. Nyt on mukavaa yhteistä aikaa ennen kuin mies lähtee töihin ja jaksan vielä kuppelehtia hänen kanssaan kun hän tulee töistä kotiin. 

Kun välillä pääsin töihin ja jouduin heräämään aikaisin, niin en nähnyt miestä muuten kuin aamulla nukkumassa. Jouduin itse nukkumaan ennen kuin mies tuli töistä, että jaksoin herätä. En oikein näe järkeä siirtyä tuollaiseen systeemiin nyt kun olen töissä, mieluummin elän miehen rytmissä ja näen häntä hereillä joka päivä.

Vierailija
20/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rapussa herätyslaulusta pitää huolen naapurin juopot karaokellaan. Hoilotus alkaa kun könyävät kapakasta kahden aikaan kotiinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme