Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien tulee herätä kukonlaulun aikaan

Vierailija
08.09.2017 |

Ei vetele, että he nukkuvat puoleenpäivään, kun me työssäkäyvät joudumme heräämään aikaisin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan elämässäni edes nukkunut klo 9 saakka! Nytkin olen ollut kohta tunnin hereillä vaikka on viikonloppu ja tehnyt sämpylätaikinan valmiiksi. Kahvikin on jo valmiina.

En ole vapaaehtoisesti työtön joten pidän normaalin työrytmin myös kotona ollessani.

Meillä normaali työrytmi, vuorot siis on 6-14, 14-22, 22-6. Eli normaali vuorokausirytmi on siis...?

Vierailija
22/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi herätä kukonlaulun aikaan, kun on valvonut koko yön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sinulla on täysi vapaus ryhtyä työttömäksi, niin voit sinäkin nukkua puolille päivin. Kyllä paikallesi töihin on tulijoita.

Vierailija
24/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräilen noin 12-18 välillä välittämättä sinunlaistesi ihmisten mielipiteestä. "Kaikkien pitää nukkua niinkuin mä sanon byyhyy".

Vierailija
25/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä heräänkin, varmaan jo ennen kukonlaulun aikaa joka aamu jotta ehdin töihin. Ja olen siis "virallisesti" työtön, koska teen keikkatöitä nollasopparilla.

Vierailija
26/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan kukko laulaa? Mistä löytäisin kukon? Asun Helsingissä. Löytyykö ehkä Korkeasaaresta?

Vierailija
27/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin työttömänä klo 16 asti 😃 nyt kotihoidontuella,3 lasta,ei paljon nukuta. Mutta että työtön edelleen,ehkä laitan nuorimman hoitoo ja tulen kotiin 3h päiväunille

Vierailija
28/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tuhannet 'pakolaiset' ja 'turvapaikanhakijat' jotka hengailee päivällä kadulla kun suomalaiset on töissä saisivat herätä kukonlaulun aikaan ja etsiä myös töitä, Ei vetele, että he nukkuvat puoleenpäivään ja vetevät parempaa tukea kun omat työttömät, kun me työssäkäyvät joudumme heräämään aikaisin.

Vaihda sellaiseen työpaikkaan jossa saat tehdä iltavuoroa.

Paljon mukavampi herätä aikaisin, iltavuorossa menee päivä nukkuessa ja sit valvot kun suurin osa ihmisistä nukkuu. Myöskään kotona ei voi tehdä mitään, kun ei asu omakotitalossa ja naapurit ei tykkää että yöllä vaikka siivotaan tai pestään pyykkiä.

Vierailija
29/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herännyt ennen 6:30 jo kahdeksan vuotta, ja aion jatkossakin. Miten vitussa, sori hitossa, sori, miten se minun herääminen vaikuttaa Suomen nousuun. Suami mua ensin?

Haen. Haen työkokeiluihin. Ei mua kukaan kaipaa. Kukaan, eikä mikään firma halua maksaa mulle senttiäkään, kysymättä mitä mä osaan, tai mihin mä pystyn. Mut TUU VITTU HERÄTTÄÄN MUT KUKONLALUN AIKAAN JA katotaan sitten kumpi lähtee töihin

Vierailija
30/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ja sitten nukkumaan! Aamulla taas reippaana marjanpoimintaan ja sunnuntain hesarista työpaikkoja katselemaan.

Vierailija
31/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ja sitten nukkumaan! Aamulla taas reippaana marjanpoimintaan ja sunnuntain hesarista työpaikkoja katselemaan.

En lähde rapulassa metsään.

Vierailija
32/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tai työtön, aina herätys klo 5-6 välillä ilman herätyskelloa. Terveisin pätkätyöläinen. Mut naapurin kukko laulaa milloin sattuu, yleensä aamupäivällä. En jaksa niin pitkään nukkua. 

Vierailija
33/34 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sina rasisti. Mina nukkua paiva, koska sipila kutsu minut suomi.Mina elä yö , nuku paivalla. Sina kunioita minun kultuuri. Mina saa pillu eneman kun sina.

Vierailija
34/34 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkokiekuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä