Miehet, voisitteko ihastua/rakastua lihavaan naiseen?
Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti.
Ihan totta muuten. Näin teen itsekin, 170/70. Olen joo dieetillä nyt, mutta se miehen kosketus inhottaa silloin kun tietää olevansa tuhti. En kyllä voivottele ääneen vaan työnnän käden pois.
Mä oon saman pitunen ja painan saman verran, mutta mä oon kyllä tyytyväinen kroppaani, tosin suuri osa painosta rinnoissa ja pepussa (vy 68cm, lantio 93cm ja ry rintojen yläpuolelta 94cm). Miehelle kerran mainitsin, jos laihduttaisin 10kg ja totes, että miks ihmeessä, kun oon just täydellinen näin :) Mutta varmasti riippuu kropan mallista, minkä painoisena kukin näyttää lihavalta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja siitä, että kaikki miehet oikeastaan pitää hiukan pyöreimmistä naisista. Mikä mahtaa olla totuus.
Huomionarvoista on, että nimenomaan täällä ja vain täällä. Maalaillaan mielikuvaan miten huomattava osa miehistä oikeasti haaveilee reilusti ylipainoisista. Jännä miten tämä totuus tulee julki vain av-palstalla.
Suurin osa sekä naisista että miehistä pitää sellaista normaalipainoista sporttista kroppaa kaikista eniten seksuaalisesti haluttavimpana. Tätä tosiasiaa tuskin kukaan haluaa lähteä kiistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti.
Ihan totta muuten. Näin teen itsekin, 170/70. Olen joo dieetillä nyt, mutta se miehen kosketus inhottaa silloin kun tietää olevansa tuhti. En kyllä voivottele ääneen vaan työnnän käden pois.
Mä oon saman pitunen ja painan saman verran, mutta mä oon kyllä tyytyväinen kroppaani, tosin suuri osa painosta rinnoissa ja pepussa (vy 68cm, lantio 93cm ja ry rintojen yläpuolelta 94cm). Miehelle kerran mainitsin, jos laihduttaisin 10kg ja totes, että miks ihmeessä, kun oon just täydellinen näin :) Mutta varmasti riippuu kropan mallista, minkä painoisena kukin näyttää lihavalta.
Sehän se, kropan malli vaikuttaa mihin rasvakudos kertyy; kapealanteisella naisella kertyy ensin yläkroppaan; vatsaan, rintoihin, käsivarsiin ja selkään kun kapeaharteisella ja leveälanteisella reisiin ja pakaroihin kun yläkroppa pysyy rasvattomampana eli ylikiloisen viehättyvyys vs.kilojen määrä vaihtelee suuresti.
Oman terveyden ja hyvinvoinnin kannalta kannattaa kuitenkin huolehtia itsestään, ei sitä kukaan muukaan tee. Kaikella hyvällä.
Mikset ap tuon miettimisen sijaan laihduttaisi? On oikeasti loppujenlopuksi aika helppoa, kunhan pysyy henkisesti lujana.
Itse olin vielä alle kuukausi sitten 66,5kg (ja pituus siis 165cm), mutta nyt vaaka näytti aamulla 61,9kg ja tavoite päästä reippaasti alle kuudenkympin.
Ja mitä olen tehnyt? Pois kaikki ylimääräinen (karkit, sipsit, jätskit yms.) ja tilalle kasvispainotteisempi ruokavalio. Jos iskenyt välipalanälkä, niin sokeriton rahka.
Lisäksi olen n. 5 kertaa viikossa kävellyt ~7km lenkin. Ei siis mitään hikipäässä juoksemista, vaan itselleen sopivan tuntuista vauhtia. Kuulokkeet vielä korviin ja joku hyvä ääni kirja pyörimään :D
Av:lta olen oppinut, että miehelle kelpaa kyllä nainen kuin nainen, kunhan vaan on reikä. Naiset ovat nirsoja, ne saavat aina, kaikki naiset saavat miehen niin halutessaan. Naiset vain kiusaavat miespoloja.
Totuus taitaakin olla tarua ihmeellisempää...
Omaan makuuni heti alkajaisiksi turhan pitkä. Kyllä tuo paino kuitenkin pahempi juttu on kuin pituus. Itse olen hoikka ja hyvävartaloinen, joten odottaisin myös, että pääsen nauttimaan toisesta samanlaisesta, eikä tarvitsisi "tyytyä" tuhtiin. Eikä me kyllä kivalta näytettäis parina. Vaadin vain sen verran kuin on itselläkin tarjota. Vähän pullukka saa olla, mutta ei niin että on maharenkaat seistessäkin ja vartalon/ kasvojen muoto perunamuusia. Jos plussaa haetaan, niin yleensä tissit kasvaa samaa mukaa kuin mahakin, eli kyllähän ne isot luomut olisi iso plussa vaimolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu. Täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja siitä, että kaikki miehet oikeastaan pitää hiukan pyöreimmistä naisista. Mikä mahtaa olla totuus.
En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta ainakin itse antaisin aika montakin liikakiloa anteeksi jos nainen uskaltaa itse tehdä aloitteen ja osoittaa todella haluavansa minua. Mieluummin vaikka 10 kiloa ylipainoinen nainen, joka haluaa minua niin paljon että lähestyy itse minua ja on seksinkin suhteen jatkuvasti aloitteellinen ja aktiivinen, kuin "ihannepainoinen" nainen joka on sitä mieltä että miehen kuuluu tehdä aloite ja seksinkin suhteen odottaa miehen tekevän useimmiten sen aloitteen ja olevan se aktiivisempi osapuoli aktissa jne.
.
Ei se ulkonäkö minua haittaisi, mutta jos luonne on herkutteluun ja löhöilyyn taipuvainen, me ei sovittaisi yhteen. En arvosta ihmisiä jotka ei pidä kropastaan huolta. Ei tarvitse näyttää fitness-mallilta, mutta ylipaino kertoo huonoista elämäntavoista ja laiskuudesta ylipäätään.
Uskoisin, että voisin, jos olisi nätti naama... ja ruokavalio suhteellisen terveellinen
Mahakas vaan ei juoppo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se, kropan malli vaikuttaa mihin rasvakudos kertyy; kapealanteisella naisella kertyy ensin yläkroppaan; vatsaan, rintoihin, käsivarsiin ja selkään kun kapeaharteisella ja leveälanteisella reisiin ja pakaroihin kun yläkroppa pysyy rasvattomampana eli ylikiloisen viehättyvyys vs.kilojen määrä vaihtelee suuresti.
Oman terveyden ja hyvinvoinnin kannalta kannattaa kuitenkin huolehtia itsestään, ei sitä kukaan muukaan tee. Kaikella hyvällä.
Niin no mulla on ns. tiimalasivartalo. Olen käytännössä koko ikäni painanut tämän verran, paitsi raskaudet tuoneet hetkellisesti 15-25kg lisää, mutta raskauden jälkeen paino palannut melkeen kun itestään 70kg. Ei myöskään tarvitse juurikaan tarkkailla syömisiä ja herkutellakin saa ja paino pysyy samassa.
Ruokavalio on terveellinen ja käyn 3-5kertaa viikossa 8-20km juoksulenkillä, lisäks koiran lenkkeilytystä säännöllisesti ja töihin menen aina kun mahdollista kävellen/pyörällä, työmatka yhteen suuntaan 4km.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että voisin, jos olisi nätti naama... ja ruokavalio suhteellisen terveellinen
Suhteellisen terveellisellä ruokavaliolla 170 senttinen ei paina 105 kiloa.
Täällä on myös usein provoilua ylipainosta ja lihavuudesta. Muistettava aina, että kymmenen anonyymiviestiä ei tarkoita että viestit edustaisivat jotenkin yleistä mielipidettä. Ne voivat edustaa yhden aktiivisen kirjoittajan mielipidettä. Samainen kirjoittaja rantautuu eri keskusteluihin avautuen aiheesta.
LihavaN kirjoitti:
Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?
En. Olet punkero. En tiedä mitä kanssasi tekisin. Oma naiseni on 170/57 eli puolet sinun painostasi. Suosittelen että vähennät syömistä ja lisäät liikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on myös usein provoilua ylipainosta ja lihavuudesta. Muistettava aina, että kymmenen anonyymiviestiä ei tarkoita että viestit edustaisivat jotenkin yleistä mielipidettä. Ne voivat edustaa yhden aktiivisen kirjoittajan mielipidettä. Samainen kirjoittaja rantautuu eri keskusteluihin avautuen aiheesta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2968508/mitat-170cm-ja-70kg-laihduttaisi…
Vierailija kirjoitti:
Ne ketjut ovat valheita, tavoite parantaa lihavien naisten mielialaa. Ihanne bmi naiselle on tutkitusti 18-20. Ollut viimeiset 50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
LihavaN kirjoitti:
Oma kultani on sinua reilusti painavampi eikä se estänyt minua rakastumasta. Painosta on toki haittaa joskus ja se aiheuttaa terveyshaittoja mutta ei se mikään este rakastumiselle ole kun oikea ihminen sattuu kohdalle. Pinnalliset tapaukset se tietenkin pitää loitolla, mutta tähän keskusteluun vastanneiden "miesten" kanssa tuskin haluaisit muutenkaan olla tekemisissä.
Niin että ei ole mies eikä mikään jos ei punkero kelpaa.
Voisin ihastua, mutta lopettaisin yhteydenpidon, koska pelkäisin mennä yhteen lihavan naisen kanssa. Alkuhuuman jälkeen olisin varmasti pettynyt valintaani. Ihastuessaankin voi tehdä järkiratkaisuja ja usein teenkin.
Työympyröissä tunnen kaksi isoa naista. Molemmat ovat tosi kauniita kasvoilta, iloisia, toiset huomioon ottavia ja älykkäitä. Kolmas iso tyttö jonka tunnen on täysin päinvastainen. Vihainen nivelrikosta ja diabeteksesta.
Voisin hyvinkin olla suhteessa ison tytön kanssa. Tässä iässä kokonaisuus ratkaisee enemmän kuin muut seikat. Jos tunnen oloni hyväksi niin mitä muiden ajatuksilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LihavaN kirjoitti:
Oma kultani on sinua reilusti painavampi eikä se estänyt minua rakastumasta. Painosta on toki haittaa joskus ja se aiheuttaa terveyshaittoja mutta ei se mikään este rakastumiselle ole kun oikea ihminen sattuu kohdalle. Pinnalliset tapaukset se tietenkin pitää loitolla, mutta tähän keskusteluun vastanneiden "miesten" kanssa tuskin haluaisit muutenkaan olla tekemisissä.
Niin että ei ole mies eikä mikään jos ei punkero kelpaa.
Ei kun on pinnallinen mies. Se on tietenkin ihan sallittua samalla lailla kuin on sallittua olla pinnallinen nainen. Jotkut ovat siitä ominaisuudestaan jopa ylpeitä. Ulkonäkö on aina ollut tärkeä parinvalinnan peruste. Siksi riikinkukotkin ovat pyrstönsä kehittäneet ja siksi elokuvatähtien perään kuolataan.
Itse en tule toimeen pinnallisten ihmisten kanssa kun joudun koko ajan varomaan puheitani. Pinnallisuus tuntuu rajoittavan huumorintajua, joka taas minulle on elämänkumppanissa varsin oleellinen asia.
En voi puhua kaikkien miesten puolesta, mutta ainakin itse antaisin aika montakin liikakiloa anteeksi jos nainen uskaltaa itse tehdä aloitteen ja osoittaa todella haluavansa minua. Mieluummin vaikka 10 kiloa ylipainoinen nainen, joka haluaa minua niin paljon että lähestyy itse minua ja on seksinkin suhteen jatkuvasti aloitteellinen ja aktiivinen, kuin "ihannepainoinen" nainen joka on sitä mieltä että miehen kuuluu tehdä aloite ja seksinkin suhteen odottaa miehen tekevän useimmiten sen aloitteen ja olevan se aktiivisempi osapuoli aktissa jne.