Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko ihastua/rakastua lihavaan naiseen?

LihavaN
08.09.2017 |

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton kokoinen ei varmasti harrasta aktiivisesti liikuntaa ja syö ihan väärin. En voisi ihastua sellaiseen. Ulkonäkö ei siinä ole se pääasia vaan elämäntyyli.

Hassua miten tässä keskustelussa tulee ilmi ihmisten stereotypiat. Etteikö ylipainoinen voisi harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti. Itse olen elänyt erittäin traumaattisen lapsuuden ja silloin ainut lohtu oli ruoka (eikä kukaan kotona "opettanut" miten syödään oikein eikä tosiaan ollut koskaan ruokaa laittamassakaan). Olin ylipainoinen lapsi ja yläasteella sairastuin syömishäiriöön, erittäin vakavaan sellaiseen. Laihduin toki ja miehiä pörräsi ympärillä kuin kärpäsiä (silloin varmaan näytin että minulla on terveelliset elämäntavat vaikka ne oli kaukana siitä). Tulin raskaaksi ja lopetin oksentamisen ja itseni näännyttämisen ym. Ja kiloja kertyi reilusti. Nyt siis painoa on yli 100kg, mutta olen jo yli vuoden tehnyt ammattilaisten avulla pysyvää elämäntapamuutosta. Syön säännöllisesti ja terveellisesti, liikun viikossa 5-8 tuntia. Olen edelleen reilusti ylipainoinen ja joku sinunkaltaisesi joka kadulla tulisi vastaan voisi ajatella että makaan vaan sohvalla ja syön herkkuja, mikä ei voisi mennå enempää väärin (syön terveellisemmin ja liikun enemmän kuin moni minun normaalikokoinen ystäväni). Olen aina rakastanut liikkua ja urheilla oli minulla ylipainoa enemmän tai vähemmän. Että ei kannata yleistää ja tää hyvä lause pätee edelleen "jos et tunne, älä tuomitse"

Vierailija
62/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 176cm ja 125kg. Hyvin on miehiä riittänyt ja onnellisesti olen jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavana naisena mielipiteeni on, että kukaan mies ei voi oikeasti rakastaa esim. ap:n mitoissa olevaa naista. Tyytyä voi paremman puutteessa, mutta ei rakastaa. Ei samalla tavalla kuin kaunista/hoikkaa rakastetaan, palavasti ja tunteella. Ennemminkin se on sellaista pakon edessä tapahtuvaa sopeutumista ja kiintymistä miehen osalta. Lisäksi en usko että mies voi kokea lihavaa naista aidosti seksuaalisesti haluttavana, vaikka muuten saattaisi olla jollain tapaa ihastunut. Tällöin mies keksii jotain sopeutumiskeinoja seksin suhteen, esim. muiden ihmisten ajattelu, haluttomuus, pettäminen, aikuisviihde... jne.

Vierailija
64/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton kokoinen ei varmasti harrasta aktiivisesti liikuntaa ja syö ihan väärin. En voisi ihastua sellaiseen. Ulkonäkö ei siinä ole se pääasia vaan elämäntyyli.

Hassua miten tässä keskustelussa tulee ilmi ihmisten stereotypiat. Etteikö ylipainoinen voisi harrastaa liikuntaa ja syödä terveellisesti. Itse olen elänyt erittäin traumaattisen lapsuuden ja silloin ainut lohtu oli ruoka (eikä kukaan kotona "opettanut" miten syödään oikein eikä tosiaan ollut koskaan ruokaa laittamassakaan). Olin ylipainoinen lapsi ja yläasteella sairastuin syömishäiriöön, erittäin vakavaan sellaiseen. Laihduin toki ja miehiä pörräsi ympärillä kuin kärpäsiä (silloin varmaan näytin että minulla on terveelliset elämäntavat vaikka ne oli kaukana siitä). Tulin raskaaksi ja lopetin oksentamisen ja itseni näännyttämisen ym. Ja kiloja kertyi reilusti. Nyt siis painoa on yli 100kg, mutta olen jo yli vuoden tehnyt ammattilaisten avulla pysyvää elämäntapamuutosta. Syön säännöllisesti ja terveellisesti, liikun viikossa 5-8 tuntia. Olen edelleen reilusti ylipainoinen ja joku sinunkaltaisesi joka kadulla tulisi vastaan voisi ajatella että makaan vaan sohvalla ja syön herkkuja, mikä ei voisi mennå enempää väärin (syön terveellisemmin ja liikun enemmän kuin moni minun normaalikokoinen ystäväni). Olen aina rakastanut liikkua ja urheilla oli minulla ylipainoa enemmän tai vähemmän. Että ei kannata yleistää ja tää hyvä lause pätee edelleen "jos et tunne, älä tuomitse"

Kyllähän sinäkin laihdut tuolla terveellisellä elämäntyylillä, eli et ole kauaa ainakaan pahasti ylipainoinen.

Mut se sijaan, kyllä vaan monesti se ulkomuoto kertoo ihmisestä. Harvempi urheilullisen vartalon omaava viettää vapaapäivät sohvalla sipsikulho kainalossa, näin esimerkkinä. Samoin kun ylipainoinen suuremmalla todennäköisyydellä syö huonosti ja liikuntaa liian vähän/ei ollenkaan.

Vierailija
65/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinäkin laihdut tuolla terveellisellä elämäntyylillä, eli et ole kauaa ainakaan pahasti ylipainoinen.

Mut se sijaan, kyllä vaan monesti se ulkomuoto kertoo ihmisestä. Harvempi urheilullisen vartalon omaava viettää vapaapäivät sohvalla sipsikulho kainalossa, näin esimerkkinä. Samoin kun ylipainoinen suuremmalla todennäköisyydellä syö huonosti ja liikuntaa liian vähän/ei ollenkaan.

Olet oikeassa, olen laihtunut jo yli 10kg vuodessa. Mutta tarkoitinkin sitä että jos näet jonkun lihavan, et voi automaattisesti olettaa että hän on laiska sohvaperuna. Tällä tahdilla minulla kyllä kestää vielä muutama vuosi etten ole enää ylipainoinen 😊

Vierailija
66/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LihavaN kirjoitti:

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

En. Olet punkero. En tiedä mitä kanssasi tekisin. Oma naiseni on 170/57 eli puolet sinun painostasi. Suosittelen että vähennät syömistä ja lisäät liikkumista.

Minä olen juuri kuin ap ja kummasti mun fitness mies keksii mun kanssa tekemistä, viime yönäkin kahteen otteeseen halusi ja on vielä mustasukkainenkin ja tosiaan olisi niitä muitakin komeita ottajia. Katsoa kun makuja on monia.

Vierailija
67/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuomitse, puhun vain totuuden. Ja se totuus on se, että yli satakiloinen nainen ei mitenkään voi olla sekä aktiiviliikkuja että terveellisen ruokavalion noudattaja. Paino ei pysy yli sadassa, jos energiansaanti on kunnossa. Sellaista sairautta ei olekaan, joka pitäisi painon noin korkeana.

Vierailija
68/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.

Onko vastauksessani jotakin vikaa?

Vierailija
69/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavana naisena mielipiteeni on, että kukaan mies ei voi oikeasti rakastaa esim. ap:n mitoissa olevaa naista. Tyytyä voi paremman puutteessa, mutta ei rakastaa. Ei samalla tavalla kuin kaunista/hoikkaa rakastetaan, palavasti ja tunteella. Ennemminkin se on sellaista pakon edessä tapahtuvaa sopeutumista ja kiintymistä miehen osalta. Lisäksi en usko että mies voi kokea lihavaa naista aidosti seksuaalisesti haluttavana, vaikka muuten saattaisi olla jollain tapaa ihastunut. Tällöin mies keksii jotain sopeutumiskeinoja seksin suhteen, esim. muiden ihmisten ajattelu, haluttomuus, pettäminen, aikuisviihde... jne.

Olen 172cm 53kg nainen, mutta kukaan ei rakasta minua

Vierailija
70/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lihavat naiset ovat kasvoiltaan kauniita. Vähän elämäntapoja muuttamalla ja liikuntaa lisäämällä rupeaa miehet kiinnostumaan :)

Vierailija
71/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, mutta en usko, että niin kävisi. Olen itsekin lievästi ylipainoinen, mutta en usko että noin lihava nainen olisi silmissäni haluttava. Ihannenaistyyppini on hyvin hoikka ja pienirintainen, mutta olen kyllä ihastunut hyvin monen muotoisiin naisiin. En kuitenkaan koskaan lihaviin.

Onko vastauksessani jotakin vikaa?

Sanoit olevasi ylipainoinen, ja kaikkien ylipainoisten velvollisuus on viehättyä toisista ylipainoisista.

Vierailija
72/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Ulkonäköön ihastutaan ja lihava ei voi olla millään tavalla kaunis.

Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan ja jälkimmäinen on sulla susiruma.

Vierailija
73/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä meillä on pesun kestävä narsisti, joka ei edes tiedä mitä sana rakkaus tarkoittaa. Putositko vauvana hoitopöydältä?

Vierailija
74/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin reilusti ylipainoisena miehenä kiihotun isotissisistä ja hyppyripyllyisistä naisista.

Vierailija
75/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja siitä, että kaikki miehet oikeastaan pitää hiukan pyöreimmistä naisista. Mikä mahtaa olla totuus.

Huomionarvoista on, että nimenomaan täällä ja vain täällä. Maalaillaan mielikuvaan miten huomattava osa miehistä oikeasti haaveilee reilusti ylipainoisista. Jännä miten tämä totuus tulee julki vain av-palstalla.

Suurin osa sekä naisista että miehistä pitää sellaista normaalipainoista sporttista kroppaa kaikista eniten seksuaalisesti haluttavimpana. Tätä tosiasiaa tuskin kukaan haluaa lähteä kiistämään.

Et ole sitten iltalehtien kommenttiosioita sattunut lukemaan. Kaikki normaalipainoiset on sairaita luuviuluja ja reippaasti ylipainoiset "oikeita" naisia...

Vierailija
76/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista motiivia ei ole, mikä sut oikeuttaisi tähän, mitä sä harrastat. Tuo on vaan ja ainoastaan puhdasta pahuutta ja ilkeyttä.

Vierailija
77/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista motiivia ei ole, mikä sut oikeuttaisi tähän, mitä sä harrastat. Tuo on vaan ja ainoastaan puhdasta pahuutta ja ilkeyttä.

??? Tuliko tää viesti väärään ketjuun vai mitä ihmettä tarkoitat?

Vierailija
78/83 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pojat ihastua ylipainoseen tyttöön? Oon 162.7-165cm ja 75kg, käyn salilla 2-4 kertaa viikossa ja harrastan taekwondoa ja ratsastusta. En tykkää paljoa herkuista ja roska ruuasta. Teen lihaskuntoa joka päivä 15-30 min ja oon laihduttamassa vielä et painaisin 45-55kg. On lähteny 5kg jo

Vierailija
79/83 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystyis. Jos on vähän chubby niin sehän on ihan jeppis mut kyl tommonen 40kg ylipaino on liikaa

Vierailija
80/83 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, toki. Mun kokemukseni mukaan ylipainosta on eniten haittaa naisen itsetunnon kautta. Seksissä peitellään mahaa ja ei anneta koskea vaikka lusikassa, kun "mun maha/kyljet/mikävaan on ihan kamala tässä asennossa". Ja voivotellaan sitä omaa ulkonäköä ääneen jatkuvasti. 

Ihan totta muuten. Näin teen itsekin, 170/70. Olen joo dieetillä nyt, mutta se miehen kosketus inhottaa silloin kun tietää olevansa tuhti. En kyllä voivottele ääneen vaan työnnän käden pois.

Naurettavaa, ethän ole edes mikään erityisen tuhti, ihan normi sinä olet!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi