Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko ihastua/rakastua lihavaan naiseen?

LihavaN
08.09.2017 |

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt kuulostaa ihan järkyttävältä jopa omiin silmiin mutta tuollainen sadan kilon keijukainen ei edes voi pukeutua hyvin. Korkeintaan verhota niitä rasvojaan kaapuihin.

Anteeksi. 

Vierailija
22/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Lievä ylipaino ei haittaa, mutta tuo on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin lihavaan naiseen. En itse ole lihava vaan pikemminkin laiha. Ollaan oltu yhdessä nyt jo yli 20 vuotta.

Vierailija
24/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LihavaN kirjoitti:

Naisella pituus 170 cm ja paino 105 kg. Huolehtii hygieniastaan hyvin ja pukeutuu siististi. Luonteeltaan mukava ja sinua miellyttävä. Ei oikeastaan muuta vikaa kuin se ylipaino. Voisitko ihastua tällaiseen naiseen vai onko turn-off?

En voisi. Edes kauniit kasvot eivät auttaisi. Läski on totaalinen turn off.

Vierailija
25/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin

Vierailija
26/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ylipainoisia naista ihan joka päivä ja hetki! 158 cm ja ehkä n. 85 kg.

Vierailija
27/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LihavaN kirjoitti:

Totta kai voisin. Mutta hieman kyllä pistää aatteluttamaan, että mitä mahdat tarkoittaa sanaparilla sinua miellyttävä. - Kyllä minä toivon, että naisellani on lähtökohtaisesti omat mielipiteet. Tietysti on erinomaista, jos ne osuvat yksiin omienikin kanssa. Mutta en oikein perusta kumppanista joka on aina, että "joo -joo tai kyllä kyllä päätä sä tai kyllä sä tiedät paremmin. Ja toki hivenen kiinnostaa myös, että miksi ylipaino? Oletko oikeasti sinut sen kanssa, vai oletko yrittänyt tehdä asialle jotain? - Tai yleisemmin, mitä pidät muutoin liikunnasta ja liikkumisesta? En haluaisi kumppania, joka vain nysvää tai puuhastelee vain neljänseinän  sisällä.

Sanaparilla "sinua miellyttävä" tarkoitin sitä, että nainen on luonteeltaan ja persoonaltaan, joka sinua miellyttää, siis josta sinä pidät. En tarkoittanut sitä, että nainen pyrkisi erityisesti myötäilemään mielipiteitäsi tms.

Olen kyllä laihduttanut lukuisia kertoja elämäni aikana, ei se ole kovin vaikeaa. Se mikä minulle on osoittautunut mahdottoman hankalaksi, on pysyä hoikkana. Minulle ei sovi mies, jolle puolison lihavuus on turn-off, koska vaikka laihtuisinkin, en välttämättä edelleenkään kykenisi pitämään siitä kiinni. Olen sitä paitsi muutenkin totaalisen kyllästynyt ikuiseen jojoilu-kierteeseen.

Vierailija
28/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tähän mennessä vastanneille! Lisää vastauksia odotellessa!

Vierailija
29/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LihavaN kirjoitti:

Oma kultani on sinua reilusti painavampi eikä se estänyt minua rakastumasta. Painosta on toki haittaa joskus ja se aiheuttaa terveyshaittoja mutta ei se mikään este rakastumiselle ole kun oikea ihminen sattuu kohdalle. Pinnalliset tapaukset se tietenkin pitää loitolla, mutta tähän keskusteluun vastanneiden "miesten" kanssa tuskin haluaisit muutenkaan olla tekemisissä.

Vierailija
30/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen vähän pyöreitä muotoja omaava nainen on ihan söpö ja seksikäs. Mutta kun mennään painoindeksissä tuonne lähemmäs 30 ja yli, niin se on yksinkertaisesti vaan vastenmielistä. Tulee väkisinkin mieleen, että miksi nainen on itsensä päästänyt tuohon kuntoon? Ei se vaadi kuin itsekuria jättää ne herkut pois ja liikkua edes vähän. Ei kukaan lihoa, jos ei syö enemmän kuin liikkumalla kuluttaa.

Vierailija
31/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tuskin edes osaisin rakastua hoikkaan sohvaperunaan. 

Vierailija
32/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mihin minun viestini hävisi? Juuri äsken sen lähetin. Sisältö oli lyhyesti se, että lievä pyöreys on ok, mutta kunnon liikalihavuus ei.

Poistiko joku oikeasti tuollaisen ihan asialliseen sävyyn kirjoitetun viestin :D Minkä ihmeen takia?

Vierailija
33/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko näissä viesteissä joku julkaisuviive?

Vierailija
34/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien poistatus näköjään käynnistyi juuri. Viesteissä on joskus lähetysviivettä mutta tuossa muutama minuutti sitten alkoi keskusteluita hävitä. Sensorit aloittivat aamuvuoronsa.

Vierailija
35/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen painaa 20kg enemmän kuin minä niin kenties mieleni voisikin ihastua mutta penikseni tahtoo olla vain ystäväpohjalla.

t. 185/85 mies

Vierailija
36/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja siitä, että kaikki miehet oikeastaan pitää hiukan pyöreimmistä naisista. Mikä mahtaa olla totuus.

Vierailija
37/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Täällä on vaikka kuinka paljon ketjuja siitä, että kaikki miehet oikeastaan pitää hiukan pyöreimmistä naisista. Mikä mahtaa olla totuus.

BMI 36 ei ole "hiukan pyöreämpi".

Vierailija
38/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ikinä ole vientiä 170/90. Yks vaikuttaa kiinnostuneelta, muttei kai ole kun olen niin paksu.

Eli veikkaan et ei.

Vierailija
39/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kurveja niin tykkään kyllä vähän muhkummasta.

Vierailija
40/83 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lihavampi. Löysin rakkauden ulkomaalaisen miehen kanssa, joka pitää minusta huolimatta kiloistani.Suomalaiset miehet eivät minua huolineet.

Olisikohan kuitenkin niinpäin että halusit miehen tekeävän aloitteen ja ainoa joka teki lopulta aloitteen oli ulkomaalainen. Monen naisen kohdalla tilanne on se, että uskaltamalla tehdä itse aloitteen on mahdollisuus aika moneenkin mieheen. Vaihtoehtoja paljon enemmän.

Mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän