Suoli24
Rakkaalla lapsella on monta nimeä Suoli24 alias Suomi24.
Erehdyin uteliaisuuttani rekisteröitymään sinne.
Jotkut hlöt olleet siellä vuosia, vuosia..
Onko ihmisillä alkanut nousemaan erite päähän tuolla deittipalvelussa?
Vaatimukset on hirmuset, pitää olla vain hoikka/siro/sporttinen nainen.
Jos menet kysymään kuinka tarkat kriteerivaatimukset on: jotkut sanoo, että niissä pitäytyy, osa sanoo, että ei nyt niin tiukat.
Kuitenkin livenä, kun tapaat... tulee vastaus: ''Et ole mun tyylinen...''
Miksi sitten valehdella, että kelpaa nainen, jolla on jtn mistä kiinni ottoo? Kun totuus on toinen!?
Tuntuu, että mitä pitempää ihmiset on sinkkuja, etenkin mitä pitempää ovat S24:ssä - sitä täydellisempää ihmistä ettivät, eli todennäkösesti ovat hyvin pitkään yksin. Osa tuntuu odottavan jtn tajunnan räjäytystä ekalla näkemisellä.. o.O
Ehkä liikaa katsotaan myöskin tv-ohjelmia. josta otetaan vaikutteita.
Ja toinen ääripää tämä, kun saat esimerkiks joltain hornan tuutissa asuvalta viestin, pistät ettet ole kiinnostunut mm. matkan takia jne niin hirmu räyhääminen alkaa, kuinka ei oo vara valita tällä naamalla mun?
Ehkä sitten niin.
Itselläni on kohtuu järkevät ''vaatimukset'' eli siis vaatinut mtn hunksia tms.
Joku kuitenkin kohta kysyy, että mitäpä vaadit siellä?
Pinta raapaisullisesti voin sanoa, että esim.
-exä menneen talven lumia
-omillaan toimeen tuleva
-luonnossa viihtyvä
-keskustelutaitonen
-yhden naisen mies.
jne...
Ulkonäöllisesti en mtn vaatimuksia laittanut. En ala halkoa hiuksia jos toinen on vähän tanakka, mitä sitten? En itsekkä ole mikään höyhen.
Ps, toki jokainen saa vaatia vaikka kuun taivaalta - miksi silti pitää valehella toiselle?
Kommentit (34)
Suoli24:sessa on todella etovia ihmisperseitä hakemassa seuraa. Kuvista jo voi päätellä millainen on oikeassa elämässä. Kuvat joissa kylpee hiessä, pipo/lippis päässä sisällä, läskit tursuaa tai kaljapullo/rööki kädessä kyllä pistää kiertämään kaukaa. Osa laittaa copypastella esittelytekstin itestään ja spammaa sitä sitten jokaiselle vilkaisematta profiiliin alkuunkaan. Sitten on hyvin pieni joukko normaaleja jotka käy kerran kokeilemassa ja lähtee pois kun on vaan näitä epätoivosia/kummallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika herkku. Itse olen saanut ehkä alle10 panoehdotusviestiä puolen vuoden aikana siellä.
On totuudenmukainen profiili, jossa mun ei kerrota olevan avoin, iloinen ja sosiaalinen.
Rehellisyys ei kannata.
Rehellisyys kannattaa, mutta tottakai on niinkin, että mitä enemmän itsellä on annettavaa, sitä enemmän voi myös odottaa saavansa.
Itseäänkin voi kehittää. Ja vaikka perusluonnettaan on vaikea muuttaa, eikä tarvitsekaan, asenteelleen voi tehdä jotain.
Iloisen ja sosiaalisen ihmisen profiililla saa varmaan paljon yhteydenottoja, koska silloin ihminen on lähes kaikille sopiva. Itse en teeskennellyt olevani kumpaakaan, vaan kerroin minäkin itsestäni rehellisesti. Sain yhteydeottoja (en läheskään 600, ehkä 20 kuukauden aikana) ja otin itse yhteyttä kiinnostaviin ihmisiin. Yksikään iloinen ja sosiaalinen mies ei olisi minulle kelvannut.
En muista tuliko törkyviestejä, ehkä pari. En edes lukenut loppuun ennen kuin poistin.
Vierailija kirjoitti:
Suoli24:sessa on todella etovia ihmisperseitä hakemassa seuraa. Kuvista jo voi päätellä millainen on oikeassa elämässä. Kuvat joissa kylpee hiessä, pipo/lippis päässä sisällä, läskit tursuaa tai kaljapullo/rööki kädessä kyllä pistää kiertämään kaukaa. Osa laittaa copypastella esittelytekstin itestään ja spammaa sitä sitten jokaiselle vilkaisematta profiiliin alkuunkaan. Sitten on hyvin pieni joukko normaaleja jotka käy kerran kokeilemassa ja lähtee pois kun on vaan näitä epätoivosia/kummallisia.
Tuollainen ihmisviha poistaa ainakin sinut siitä normaalien joukosta heti kättelyssä.
Naisen tärkein ulkonäköön liittyen on hoikkuus ja se on useimmille aivan mahdoton vaatimus. Ei tarvitse olla missi, ei isoja rintoja, ei piukeaa peppua eikä pitkiä sääriä. Ei edes pitkää tukkaa tai kauniita kasvoja. Mutta ei ylipainoa.
Yksi ainoa kriteeri kirjoitti:
Naisen tärkein ulkonäköön liittyen on hoikkuus ja se on useimmille aivan mahdoton vaatimus. Ei tarvitse olla missi, ei isoja rintoja, ei piukeaa peppua eikä pitkiä sääriä. Ei edes pitkää tukkaa tai kauniita kasvoja. Mutta ei ylipainoa.
Tänään taitaa muuten olla läskiprovon aktiviteettipäivä keskusteluihin lähetettyjen viestien perusteella.
Minä törmäsin mieheen joka ei voi elää sekamelskassa että kaiken pitää olla järjestyksessä.Miten kukaan voi elää niin ettei saa olla epäjärjestystä? En tarkoita sotkua vaan että jos nyt joku vaate sattuu olemaan sohvan käsinojalla tms niin se on heti laitettava omalle paikalle kaappiin.
Jos sinne joku tavallinen ihminen eksyy, niin hänelle on kyllä ottajia kaksin käsin. Näin kävi ainakin minulla. En mikään kukkanen ole, mutta kysyntä kyllä yllätti. Nyt onneksi parisuhteessa ihan kelvollisen miehen kanssa, moni sanoisi, että hyvän saaliiin, mutta nyt vain mies oli se, joka nappasi. En minä.
Sellaisen ilmiön olen huomannut näissä nettitreffikeskusteluissa, että myös näissä ketjuissa ne fiksuimman tuntuiset ovat onnistuneet myös nettitreffailussa. Sitten taas ne, jotka haukkuvat nettitreffejä, käyttävät myös itse ala-arvoista kieltä, eivät osaa perustella mielipiteitään ja muutenkin kuulostavat vain negatiivisilta kaiken kaikkiaan. Olisko niin, että sitä saa, mitä tilaa...
Yksi ainoa kriteeri kirjoitti:
Tämä ei pidä paikkaansa, sillä täydellinenkään runko ei pelasta kasvoiltaan rumaa naista. Valitettavasti kasvojen kauneus on miehille se ykkösasia. Kasvoiltaan kaunis voi olla vähän pyöreämpikin, vaikka toki eniten ottajia on kasvoiltaan kauniilla ja hoikilla. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ilmiön olen huomannut näissä nettitreffikeskusteluissa, että myös näissä ketjuissa ne fiksuimman tuntuiset ovat onnistuneet myös nettitreffailussa. Sitten taas ne, jotka haukkuvat nettitreffejä, käyttävät myös itse ala-arvoista kieltä, eivät osaa perustella mielipiteitään ja muutenkin kuulostavat vain negatiivisilta kaiken kaikkiaan. Olisko niin, että sitä saa, mitä tilaa...
Ja nettitreffien huono maine johtuu näistä äänekkäistä valittajista. Oman pettymyksen takia haukutaan kaikki muut nettideittailijat pinnallisiksi tyhjäpäiksi jotka etsivät vain koko ajan parempaa. Ja huokaistaan perään murheellisena, että olen varmaan liian herkkä ja syvällinen tähän nykymaailmaan.
No mulla on vain huonoja kokemuksia :( Ehkä tässä pitää nyt sitten vaipua itsesääliin, kun en taida olla kovin haluttua tavaraa parisuhdemarkkinoilla. Tiesin sen kyllä jo ennen kuin liityin mutta ajattelin että jopa mä voisin löytää jotain tuolta. Ei tällainen ruma ja lihava varmaan voi mistään itselleen rakkautta löytää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla on vain huonoja kokemuksia :( Ehkä tässä pitää nyt sitten vaipua itsesääliin, kun en taida olla kovin haluttua tavaraa parisuhdemarkkinoilla. Tiesin sen kyllä jo ennen kuin liityin mutta ajattelin että jopa mä voisin löytää jotain tuolta. Ei tällainen ruma ja lihava varmaan voi mistään itselleen rakkautta löytää...
Jos joku itseään tuolla tavoin kuvailee (ruma, lihava), niin se olisi siinä ja en koko tyyppiä ajattelisi enää ikinä. Itsesääli on rumaa ja luotaan työntävää, se kertoo paljon ihmisen henkisestä puolesta.
Rehellisyys kannattaa, mutta tottakai on niinkin, että mitä enemmän itsellä on annettavaa, sitä enemmän voi myös odottaa saavansa.
Itseäänkin voi kehittää. Ja vaikka perusluonnettaan on vaikea muuttaa, eikä tarvitsekaan, asenteelleen voi tehdä jotain.