Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Typerin/hauskin/toimivin kuulemanne iskulause ikinä?

Vierailija
04.04.2006 |

Näitähän riittää, tosi ällösokerisista sössötyksistä todella " mielenkiintoisiin" ehdotuksiin. Joten, laittakaapas omia kokemuksianne! :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin jossain vaiheessa elämääni Brysselissä ja olin tyttökaverini kanssa yhdessä aikaslailla hurjassa meno-baarissa (joku ???ways, lähellä Louisaa, siellä käyneet tietää varmaan. Siellä sai luvan kanssa tanssia pöydillä ja hanasta tarjottiin Becksiä.) Niin ja olen siis nainen. Meillä oli tän mun tyttökaverin kanssa silloinen tapa kiusata paikalla olijoita pienellä " lesbian act" :tillä eli halittiin ja pussailtiin esitettiin olevamme lesboja. Tää oli ehkä paras tapa siellä päin saada mies seuraa. Mutta anyways... Yksi ilta yksi miekkonen iskeytyi meidän seuraan, nuori, ehkä noin 25, sellanen muka-juppi-parta, merkkikuteet (vaikka mitä siellä pimeässä muka näki) ja käytös vähän sellanen ylimielinen. Ja miten tää avaa keskustelun? No tietty, " I' m from Paris..."

Ja me oltiin niinku että " So" ...

Vierailija
2/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei. Olen katsellut sua pitkään koko illan tuolta huoneen toiselta puolelta. Mä olen kerännyt nyt tarpeeksi rohkeutta ja päätin, että nyt en anna tätä tilaisuutta luisua käsistäni, vaan mun oli ihan pakko tulla sanomaan sulle, että oot muuten harvinaisen ruma ämmä."

v i u h - LÄPS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pesin tänään kullini ihan sua varten

- pystytkö nielaisemaan jakkimakupalan kerralla?

- äiti sanoi, että mun pitäis välillä kokeilla muitakin naisia

- hei, olen Urjalasta

- olet tosi rohkea, kun noin julkisesti käytät naisten vaatteita

- rivitanssi rulez

- näytä luumusukat

- anna kun arvaan, kolmoset?

- harrastan sisustusta ja pieniä nisäkkäitä

- release the Dragon!! (vetoketjua avaten)

Missä menee vikaan?

Vierailija
4/18 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaiset kengät.

Vierailija
5/18 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyllä kauheesti sormuksia (kihla- ja vihkisormus sormessa),

mutta mun on pakko tulla jutteleen, kun olet niiiiiiin kaunis.

Vierailija
6/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisää..?

Vierailija
7/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä tupakka

mitäs tytöt

saanksmä tarjota sulle jotain

Vierailija
8/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lähetsä mun kaa kuselle?" .........

Vierailija
9/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt, totesi vain: En nyt jaksa tanssia, mutta voidaan me kyllä rakastella myöhemmin...

Vierailija
10/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kaksi nuorta ja nättiä, Euroopan unionin pääkaupunkiin juhlimaan päässyttä, suomalais-tyttöä kauheasti kiihotu siitä, että joku leuhka kuikelo sanoo olevansa kotoisin Pariisista...

Vierailija
11/18 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntää oluttuopin käteen, ja poistuu.

Tää muuten toimi....

Menin sitten kiittämään oluesta, ja siitä se sitten lähti. Seurusteltiin aika kauan, nyt tosin jo ex.

Vierailija
12/18 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkela sutkaus, mutta mites niihin pitäs vastata? Itse ainakin tuntisin itseni ihan idiootiksi, jos en heti keksisi jotain yhtä nasevaa. Siinä ei ois oikein fiilistä, kun tuntuis että toi pitää muo tyhmänä...

Vierailija
13/18 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä löisi naiselle oluttuoppia käteen iskutarkoituksessa.. jollei sillä nyt ihan olisi karjalalippistä ja verskoja päällä.

Vierailija
14/18 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan juon kaljaa eikä mulla ole jalassa verkkareita eikä karjala lippistä päässä. :) bisse on helkkarin hyvää !!!!!!

Vierailija
15/18 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikan huippuhetkiä! ;)

Vierailija
16/18 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan Alicelle jos näet tämän. En unohda sinua :)

Vierailija
17/18 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika pian se sitten sanoikin että sulla on tosi ihanat rinnat, hieno aloitus :) En lähtenyt sen matkaan, enkä edes kauaa jutellu koska se ei siirtänyt katsettaan mun rinnoista vaikka mä siitä huomautin. Näin sen sitten vielä ulkona kun olin lähdössä kotiin ja se meinas ihan väkisin suudella. Siis sanoi että nyt mä ainakin suutelen sua ja otti tosi tiukasti kiinni, eikä auttanu vaikka mä sanoin etten mä halua. Meinas iskeä ahdistus, mutta onneks mä pääsin rimpuilemaan pois ja siinä ympärillä oli muitakin ihmisiä jotka ois tarpeen tullen toivottavsti auttanu mua.

Ja ikää tällä miehellä oli lähemmäs 40..

Vierailija
18/18 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kysymys esitettiin tarkoituksella kielellä jota en ymmärtänyt ja vähän ajan kuluttua sitten sama englanniksi, joka oli tän kundin toinen äidinkieli.

Ei ehkä maailman paras aloitus tämäkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi