Mitä ihmettä?? Miestä ei enää kiinnosta, kun olen normaalipainoinen??
Ollaan oltu miehen kanssa reilu 4v yhdessä. Meidän suhteen alussa mun mitat oli 169cm ja 80kg. Mies ei ole koskaan valittanut ylipainostani, päinvastoin, aina kehunut ulkonäköäni ym, itseäni se on aika ajoin jonkin verran häirinnyt.
Pari vuotta sitten tein jonkinmoisen elämäntaparemontin ja sen myötä multa on lähtenyt 20kg eli painan nyt 60kg. Itestä tuntu ihan mahtavalta, mutta miehen reaktio on ollu ihan päinvastanen, vaikuttaa ihan kun sitä ei enää kiinnostais samalla tavalla kun ennen. Eikä ole ainakaan täysin oman pääni tuotetta, koska mies ei enää esim. kehu minua tai kerro mistä tykkää kuten ennen. Muutaman kerran jopa vihjaillut siihen suuntaan, että tykkäsi minusta enemmän kun olin painavampi. Enkä usko johtuvan siitä, että ihoni roikkuis tmv, yllätyin itsekin siitä, ettei iho jäänyt roikkumaan. Ite jotenkin ajattelin, että varmaan jonkin verran jää löysää ihoa.
Toki toinen nainenkin on mahdollista, mutta mikään muu ei siihen viittaa.
Kommentit (66)
Olen laihduttanut vielä ap:ta reilummastakin ylipainosta ja kyllä muualtakin alkoi tulla mielenkiintoa jo BMI 28:ssa, varmasti monikin mies pitää sellaista vartaloa haluttavana. Omani on mallia tiimalasi kaikissa painoissa.
Minun mieheni oli sekä kateellinen että mustasukkainen tästä muutoksesta. Kun laihduin normaalipainoon, sain kuulla olevani liian laiha ja kritiikkiä alkoi tulla sellaisista ulkonäköasioista, jotka eivät olleet muuttuneet. Piikittelyllä mies halusi tehdä minut epävarmaksi.
Kumpikin ketjussa esitetty teoria on siis täysin mahdollinen, tai niiden yhdistelmä, jossa mies on toisaalta epävarma ja ulkoisesti kelpaat aivan yhtä hyvin ennen ja nyt. Avainkysymys onkin, millaisista naisista mies pitää? Minkänäköisiä naisia hän ihailee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Onko 169 senttinen, 80 kiloinen ylläpidonkin mielestä niin lihava, että hänestä pitävän ihmisen täytyy olla pervo?
Onpa täällä ihmiset vieraantuneet todellisuudesta. 169-senttisen naisen pitäisi painaa 59 kiloa. 80 kiloa on aika kauheasti ylipainoinen.
Mutta pitää siis olla perverssi, että pitää sen kokoisesta naisesta?
Näistä huolestuneista kyselyistä huomaa, että osa palstan keskustelijoista on todella ylipainoisia. Sinällään olisi joskus mielenkiintoista nähdä minkänäköistä väkeä täällä kirjoittelee.
/ohis
Voi vittu nyt taas...
Kukaan ei ole väittänyt, että 169 / 80 ei olisi ylipainoinen, vaan että ei tarvitse olla pervo pitääkseen sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi miehet sanoo että halu omaan vaimoon meni kun vaimo lihoi?
Ja kuitenkin ne niiiiiiiin tykkää niistä "pehmoisista palleroista"? Jenkkakahvoista saa kivasti kiinni?
Eikö kukaan muu näe tässä ristiriitaa?
Jos on rakastunut 50-kiloiseen, näkee hänet totta kai mielellään 50-kiloisena eikä 30-kiloisena tai 70-kiloisena. Ja jos on rakastunut 80-kiloiseen, sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden jälkeen varmaan 90 %:lla pareista seksi vähenee.
Mä en tarkottanut pelkkää seksin vähenemistä, vaan myös se kaikki läheisyys ja kehut mm. ulkonäöstäni on vähentyneet minimiin eli lähes loppuneet ja tämä on tapahtunut nimenomaan sen myötä kun olen laihtunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi miehet sanoo että halu omaan vaimoon meni kun vaimo lihoi?
Ja kuitenkin ne niiiiiiiin tykkää niistä "pehmoisista palleroista"? Jenkkakahvoista saa kivasti kiinni?
Eikö kukaan muu näe tässä ristiriitaa?
Ei sulla käynyt mielessä että kyseessä olisi eri miehet?
Parin vuoden jälkeen varmaan 90 %:lla pareista seksi vähenee.