Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?? Miestä ei enää kiinnosta, kun olen normaalipainoinen??

Vierailija
08.09.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa reilu 4v yhdessä. Meidän suhteen alussa mun mitat oli 169cm ja 80kg. Mies ei ole koskaan valittanut ylipainostani, päinvastoin, aina kehunut ulkonäköäni ym, itseäni se on aika ajoin jonkin verran häirinnyt.

Pari vuotta sitten tein jonkinmoisen elämäntaparemontin ja sen myötä multa on lähtenyt 20kg eli painan nyt 60kg. Itestä tuntu ihan mahtavalta, mutta miehen reaktio on ollu ihan päinvastanen, vaikuttaa ihan kun sitä ei enää kiinnostais samalla tavalla kun ennen. Eikä ole ainakaan täysin oman pääni tuotetta, koska mies ei enää esim. kehu minua tai kerro mistä tykkää kuten ennen. Muutaman kerran jopa vihjaillut siihen suuntaan, että tykkäsi minusta enemmän kun olin painavampi. Enkä usko johtuvan siitä, että ihoni roikkuis tmv, yllätyin itsekin siitä, ettei iho jäänyt roikkumaan. Ite jotenkin ajattelin, että varmaan jonkin verran jää löysää ihoa.

Toki toinen nainenkin on mahdollista, mutta mikään muu ei siihen viittaa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näytät nyt vanhemmalta kasvoista?

Nuoruus ja hehkeus on naisen ulkonäössä kaikki kaikessa.

En näytä, vaan ehkä jopa hiukan nuoremmalta, kun vertailee kuvia. Mikään tosi hoikka en edelleenkään ole, kuten muutamat täälläkin sanoneet, mutta itse olen nyt tyytyväinen kroppaani. Kaupungillakin kyllä saanut laihtumisen jälkeen enemmän huomiota, harmi vaan, että oman miehen reaktio enemmänkin päinvastainen.

ap

Vierailija
42/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Onko 169 senttinen, 80 kiloinen ylläpidonkin mielestä niin lihava, että hänestä pitävän ihmisen täytyy olla pervo?

Onpa täällä ihmiset vieraantuneet todellisuudesta. 169-senttisen naisen pitäisi painaa 59 kiloa. 80 kiloa on aika kauheasti ylipainoinen.

Mutta pitää siis olla perverssi, että pitää sen kokoisesta naisesta? 

Sitä kutsutaan nykyään parafiliaksi mieluummin kuin perversioksi. Parafilia tarkoittaa sitä, että kiihottuu epätavallisista tilanteista, esineistä tai ihmisistä, esim tavallista lihavammista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Onko 169 senttinen, 80 kiloinen ylläpidonkin mielestä niin lihava, että hänestä pitävän ihmisen täytyy olla pervo?

Onpa täällä ihmiset vieraantuneet todellisuudesta. 169-senttisen naisen pitäisi painaa 59 kiloa. 80 kiloa on aika kauheasti ylipainoinen.

Ollakseen kaunis ja haluttava ei todellakaan tarvitse painaa noin vähän.

Vierailija
44/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää, kuinka vaikeaa joillakin on ymmärtää, että KYLLÄ, ihan oikeasti! Jotkut miehet tykkäävät pyöreämmistä naisista! AP:n tapauksessa voi kyse tosiaan olla siitä, että mies tykkäsi AP:n ulkonäöstä hieman lihavempana ja nyt miestä harmittaa kun AP laihdutti. Se ei tarkoita, etteikö mies vois tykätä edelleenkin, mutta ehkä hänen oma naisihanteesta on enemmän pyöreämmän puoleinen? Kysy siltä mieheltäs!

Etkä kyllä miltään läskiltä vaikuttanu ennenkään jos toi oli lähtöpaino. Ei miehen tarvi olla mikään läskifetissinen jos tykkää pyöreämmästä. Ei se ole sairaus tykätä muunlaisistakin naisista kuin hoikista, laihoista ja sporttisista. 

Meitä naisia ja miehiä on joka junaan ja jotkut jää vielä asemallekin! 

Vierailija
45/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kyllä itse ollut koko seurustelumme ajan normaalipainoinen ja hän on myös komea. Mä en alussa ees uskonut, et mies ois musta seurustelumielessä kiinnostunut. Itsekään en ruma ole, mutten myöskään mikään todella kaunis. Eli mies sais ihan varmasti halutessaan paljon kauniimmankin.

ap

Onko sun niin vaikea uskoa, että 80-kiloisena olit miehen silmissä kaunis ja ennen kaikkea himoittava? Varmasti hän sinua edelleen rakastaa, mutta et vaan ole enää niin herkullisen näköinen hänen silmissään.

Ei se kai niin vaikeaa ole, mutta ihmetyttää kyllä. Nykyään kun melkein kaikki ihannoi laihoja niin ehkä siksi on vaikea ymmärtää, että mies oikeasti ehkä piti enemmän aiemmasta ulkomuodostani.

ap

Vierailija
46/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, BMI 28 eli ylipainoinen.

Niin kyseessä on lievä ylipaino ja tietyllä ruumiinrakenteella ei edes näytä ylipainoiselta vaan pelkästään vähän pyöreältä.

Mä ja yks ystäväni ollaan saman pitusia ja painoakin molemmilla 80kg. Ystäväni ei näytä ollenkaan niin pahalta, koska hällä on ihan erilainen ruumiinrakenne mitä mulla. Mä näytän ihan oikeesti joltain valaalta eikä ole vaan omaa kuvitelmaa.

Kyse on kin terveydestä, ei ulkonäöstä. Vaikka BMI olisi normaalipainon puolella, voi vyötäröllä olla aivan liikaa rasvaa

Vierailija
47/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännää, kuinka vaikeaa joillakin on ymmärtää, että KYLLÄ, ihan oikeasti! Jotkut miehet tykkäävät pyöreämmistä naisista! AP:n tapauksessa voi kyse tosiaan olla siitä, että mies tykkäsi AP:n ulkonäöstä hieman lihavempana ja nyt miestä harmittaa kun AP laihdutti. Se ei tarkoita, etteikö mies vois tykätä edelleenkin, mutta ehkä hänen oma naisihanteesta on enemmän pyöreämmän puoleinen? Kysy siltä mieheltäs!

Etkä kyllä miltään läskiltä vaikuttanu ennenkään jos toi oli lähtöpaino. Ei miehen tarvi olla mikään läskifetissinen jos tykkää pyöreämmästä. Ei se ole sairaus tykätä muunlaisistakin naisista kuin hoikista, laihoista ja sporttisista. 

Meitä naisia ja miehiä on joka junaan ja jotkut jää vielä asemallekin! 

Mä myönnän, että mun on ehkä jossain määrin vaikea ymmärtää, että joku tykkää pyöreämmistä, siitäkin huolimatta, että oma mies koko sen ajan kun olin pyöreämpi niin kehui ulkomuotoani ym.

En siis ensisijaisesti laihduttanut vaan hain ratkaisua muutamaan ikävään terveysongelmaan elämäntapa/ruokavalioremontilla ja sen sivutuotteena painokin putos sen 20kg ja jämähti tähän. Enempää ei kyllä tarviskaan lähteä.

ap

Vierailija
48/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kyseessä on lievä ylipaino ja tietyllä ruumiinrakenteella ei edes näytä ylipainoiselta vaan pelkästään vähän pyöreältä.

Mä ja yks ystäväni ollaan saman pitusia ja painoakin molemmilla 80kg. Ystäväni ei näytä ollenkaan niin pahalta, koska hällä on ihan erilainen ruumiinrakenne mitä mulla. Mä näytän ihan oikeesti joltain valaalta eikä ole vaan omaa kuvitelmaa.

Kyse on kin terveydestä, ei ulkonäöstä. Vaikka BMI olisi normaalipainon puolella, voi vyötäröllä olla aivan liikaa rasvaa

No mistäs sen tietää onko vyötäröllä liikaa rasvaa?

Vierailija
49/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan nykyään parafiliaksi mieluummin kuin perversioksi. Parafilia tarkoittaa sitä, että kiihottuu epätavallisista tilanteista, esineistä tai ihmisistä, esim tavallista lihavammista naisista.

Huoh. Jos koko historian ajalta tarkastellaan asiaa niin nykyisin vallalla oleva mieltymys hoikkiin, suorastaan laihoihin naisiin on epätavallista. Eli kaiketi sitten parafiliaa sinun sanastosi mukaan.

Itse tykkään hieman rehevämmistä naisista. Mikään muodoton möhkäle ei kuitenkaan tarvitse olla. Jos aloittajalla on silloin 80-kiloisena ollut hiemankaan liikunnallinen elämäntapa ts. ei ole vaikuttanut löysältä perunasäkiltä, olisi mahdollisesti ollut nainen juuri minun makuuni. 

Mutta joo, pidä sinä minua kaikessa rauhassa parafiilina tai pervona, jos haluat. Eipä se minulta poissa ole.

Vierailija
50/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vyötärönympärys yli 80 cm niin alkaa olla terveyshaittoja

Vierailija
51/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin nykyään kun naiset ovat laiskoja ja feminismin aivopesemiä, lihavuudesta on tullut normi eikä poikkeus joten voiko enää puhua parafiliasta? Kuvottavaa joka tapauksessa, uuniin saasta

Uuniin saasta? Huhhuh...

Oot kyllä täysi pelle. Tiedoksi vaan että miehillä ylipaino on yleisempää kuin naisilla Suomessa.

Vierailija
52/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vyötärönympärys tulee olla alle 80 cm.

Vierailija
53/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Jos koko historian ajalta tarkastellaan asiaa niin nykyisin vallalla oleva mieltymys hoikkiin, suorastaan laihoihin naisiin on epätavallista. Eli kaiketi sitten parafiliaa sinun sanastosi mukaan.

Itse tykkään hieman rehevämmistä naisista. Mikään muodoton möhkäle ei kuitenkaan tarvitse olla. Jos aloittajalla on silloin 80-kiloisena ollut hiemankaan liikunnallinen elämäntapa ts. ei ole vaikuttanut löysältä perunasäkiltä, olisi mahdollisesti ollut nainen juuri minun makuuni. 

Mutta joo, pidä sinä minua kaikessa rauhassa parafiilina tai pervona, jos haluat. Eipä se minulta poissa ole.

Kyllä mulla sillon 80kg painoisenakin oli muodot, rinnat ja takamus pysyny lähes saman kokoisina, mutta muu kroppa on kilojen lähtemisen myötä pienentynyt. Liikuntaa harrastin myös ylipainoisena enemmän ja vähemmän.

Mulla on tosiaan jonkin verran vaikeuksia uskoa, että mies oikeasti pitäis enemmän vähän pyöreämmistä, vaikka esim. just oman miehenkin kohdalla lienee just näin, koska nuo kehut ja kiinnostus mm. seksiin on vähentynyt sen myötä mitä vähemmän painan.

Kysymällä tämä selviäis, kunhan "uskaltaa" kysyä.

ap

Vierailija
54/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää tuhdimmasta, niin se vain on.

Niin mutta kyllä 169cm/60kg mitoissa nainen on yleensä vielä aika kurvikas ja kaukana laihasta.

Joo, mä olen 169cm/55kg ja saanut miehiltä paljon kehuja kurvikkuudestani vaikka hoikka tietysti olenkin. Vyötärö 61cm ja lantion levein kohta 92cm.

Mulla vyötärö on nyt 63cm ja lantio leveimmästä kohtaa 90cm

ap

Vierailija
55/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vyötärönympärys yli 80 cm niin alkaa olla terveyshaittoja

Mulla oli vyötärönympärys 77cm, sillon kun painoin 80kg

ap

Vierailija
56/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pituus 170cm ja paino 79kg. Vyötärö 77cm.

Ihmiset kauhistelee, jos sanon, että 15kg pitäisi saada pois. Näytän kapean vyötärön vuoksi hyvinkin hoikalta ja vaatevalinnat hoikistaa lisää.

Vierailija
57/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku miten paljon tyhmiä ihmisiä näillä palstoila käy.

Vierailija
58/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi miehet sanoo että halu omaan vaimoon meni kun vaimo lihoi?

Ja kuitenkin ne niiiiiiiin tykkää niistä "pehmoisista palleroista"? Jenkkakahvoista saa kivasti kiinni?

Eikö  kukaan muu näe tässä ristiriitaa?

Vierailija
59/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin missi finalisti on kaunis mutta kauniimpi oli kun oli vähän pyöreä. Ei puhuta lihavista vaan kurvikkaista.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709082200380816_vd.shtml

ai vyötärön puuttuminen ja leveä naama on kaunista?

Vierailija
60/66 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve viriili mies painaa vaimoaan säännöllisesti. Se on se pakkomielle että pitää päästä tyhjäämään pussit ja vaimo on juuri tätä varten. Ei juurikaan väliä vaimon persoonalla vaan se on se reikä mihin pitää saada lykkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi