Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?? Miestä ei enää kiinnosta, kun olen normaalipainoinen??

Vierailija
08.09.2017 |

Ollaan oltu miehen kanssa reilu 4v yhdessä. Meidän suhteen alussa mun mitat oli 169cm ja 80kg. Mies ei ole koskaan valittanut ylipainostani, päinvastoin, aina kehunut ulkonäköäni ym, itseäni se on aika ajoin jonkin verran häirinnyt.

Pari vuotta sitten tein jonkinmoisen elämäntaparemontin ja sen myötä multa on lähtenyt 20kg eli painan nyt 60kg. Itestä tuntu ihan mahtavalta, mutta miehen reaktio on ollu ihan päinvastanen, vaikuttaa ihan kun sitä ei enää kiinnostais samalla tavalla kun ennen. Eikä ole ainakaan täysin oman pääni tuotetta, koska mies ei enää esim. kehu minua tai kerro mistä tykkää kuten ennen. Muutaman kerran jopa vihjaillut siihen suuntaan, että tykkäsi minusta enemmän kun olin painavampi. Enkä usko johtuvan siitä, että ihoni roikkuis tmv, yllätyin itsekin siitä, ettei iho jäänyt roikkumaan. Ite jotenkin ajattelin, että varmaan jonkin verran jää löysää ihoa.

Toki toinen nainenkin on mahdollista, mutta mikään muu ei siihen viittaa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies on pervo, joka tykkää lihavemmista.

Mikä siinä on pervoa?

Ootko tosissasi?

Oletko sinä tosissasi, että 169 senttinen 80 kiloinen ihminen on niin lihava, ettei hänestä voi pitää kuin pervo?

Huhhuh. Tällaisen kommentin jälkeen on pakko lopettaa keskustelu, ellei ollut provoilua. Siitä puheen olleen taitaa olla aloituskin provo.

Vierailija
22/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko 169 senttinen, 80 kiloinen ylläpidonkin mielestä niin lihava, että hänestä pitävän ihmisen täytyy olla pervo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää tuhdimmasta, niin se vain on.

Niin mutta kyllä 169cm/60kg mitoissa nainen on yleensä vielä aika kurvikas ja kaukana laihasta.

Vierailija
24/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin missi finalisti on kaunis mutta kauniimpi oli kun oli vähän pyöreä. Ei puhuta lihavista vaan kurvikkaista.

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709082200380816_vd.shtml

Vierailija
25/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä kuulosta kivalta, mutta ehkä hän ei ole niin varma nyt sinusta, siis ettet lähde lätkimään, kun olet hoikempi. Ehkä hän ajatteli, että sinun oli painavampana parempi tyytyä häneen, mutta nyt sinulla voisi olla enemmän valinnanvaraa. Ja hän siis pelkäisi, että jätät hänet ja kompensoi tuota sitten esittämällä välinpitämätöntä.

Mies on kyllä itse ollut koko seurustelumme ajan normaalipainoinen ja hän on myös komea. Mä en alussa ees uskonut, et mies ois musta seurustelumielessä kiinnostunut. Itsekään en ruma ole, mutten myöskään mikään todella kaunis. Eli mies sais ihan varmasti halutessaan paljon kauniimmankin.

ap

Vierailija
26/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Onko 169 senttinen, 80 kiloinen ylläpidonkin mielestä niin lihava, että hänestä pitävän ihmisen täytyy olla pervo?

Onpa täällä ihmiset vieraantuneet todellisuudesta. 169-senttisen naisen pitäisi painaa 59 kiloa. 80 kiloa on aika kauheasti ylipainoinen.

Vierailija
27/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä kuulosta kivalta, mutta ehkä hän ei ole niin varma nyt sinusta, siis ettet lähde lätkimään, kun olet hoikempi. Ehkä hän ajatteli, että sinun oli painavampana parempi tyytyä häneen, mutta nyt sinulla voisi olla enemmän valinnanvaraa. Ja hän siis pelkäisi, että jätät hänet ja kompensoi tuota sitten esittämällä välinpitämätöntä.

Mies on kyllä itse ollut koko seurustelumme ajan normaalipainoinen ja hän on myös komea. Mä en alussa ees uskonut, et mies ois musta seurustelumielessä kiinnostunut. Itsekään en ruma ole, mutten myöskään mikään todella kaunis. Eli mies sais ihan varmasti halutessaan paljon kauniimmankin.

ap

Tapahtuiko laihtumisesi kovin nopeasti?  (vaikka sinua joku tuntuu vieläkin pitävän "kaukana hoikasta" ja entistä olemustasi vain pervoja houkuttavana, mitä minä kyllä pidän loukkaavasti sanottuna) 

Vierailija
28/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän sitten vaan sattuu tykkäämään vähän "pehmusteista" ja kurveista.

Tietysti kyse voi olla siitäkin, että aikaisemmin ennen elämäntapamuutosta olit rennompi ja iloisempi ja huolettomampi (kenties?) ja mies ei jaksa jatkuvaa "tiukkismaisuutta".

Tai sitten miehelle on tullut paineita oman kroppaansa suhteen.

Kysymällähän tuo vaan selviää, mutta veikkaisin kuitenkin ekaa vaihtoehtoa.

Mulla on kyllä edelleen isot rinnat ja takamus, niistä ei pahemmin kiloja oo lähtenyt, mut muualta kropasta kyllä.

Mikään tiukkis en edelleenkään ole. Tuolla elämäntapamuutoksella en edes ensisijaisesti hakenut laihtumista vaan enemmänkin sitä, että pääsisin eroon muutamasta vaivasta. Niistä pääsinkin eroon ja kaupan päälle vielä ylimääräsistä kiloista.

Tiedän kyllä, että kysymällä sen oikean vastauksen saisi eikä näin täällä arvuuttelemalla. Pelkään vaan vastausta, jos se on sellainen, että mies haluaakin syystä tai toisesta erosta..

ap

Vierailija
29/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä ihmiset vieraantuneet todellisuudesta. 169-senttisen naisen pitäisi painaa 59 kiloa. 80 kiloa on aika kauheasti ylipainoinen.

Mutta pitää siis olla perverssi, että pitää sen kokoisesta naisesta? 

Vierailija
30/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit kutistui liikaa.

Hahhah, mutta eipä mun tissit tai takamus juurikaan pienentyny, vaikka muualta kiloja onkin lähtenyt.

ap

Vierailija
31/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu miehen kanssa reilu 4v yhdessä. Meidän suhteen alussa mun mitat oli 169cm ja 80kg. Mies ei ole koskaan valittanut ylipainostani, päinvastoin, aina kehunut ulkonäköäni ym, itseäni se on aika ajoin jonkin verran häirinnyt.

Pari vuotta sitten tein jonkinmoisen elämäntaparemontin ja sen myötä multa on lähtenyt 20kg eli painan nyt 60kg. Itestä tuntu ihan mahtavalta, mutta miehen reaktio on ollu ihan päinvastanen, vaikuttaa ihan kun sitä ei enää kiinnostais samalla tavalla kun ennen. Eikä ole ainakaan täysin oman pääni tuotetta, koska mies ei enää esim. kehu minua tai kerro mistä tykkää kuten ennen. Muutaman kerran jopa vihjaillut siihen suuntaan, että tykkäsi minusta enemmän kun olin painavampi. Enkä usko johtuvan siitä, että ihoni roikkuis tmv, yllätyin itsekin siitä, ettei iho jäänyt roikkumaan. Ite jotenkin ajattelin, että varmaan jonkin verran jää löysää ihoa.

Toki toinen nainenkin on mahdollista, mutta mikään muu ei siihen viittaa.

Mulle kävi kans noin ex-suhteessa. Mies meni vieraisiin ja petti mua isokoisen kanssa.

Mies on tosiaan ex.

Vierailija
32/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, BMI 28 eli ylipainoinen.

Vierailija
33/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tapahtuiko laihtumisesi kovin nopeasti?  (vaikka sinua joku tuntuu vieläkin pitävän "kaukana hoikasta" ja entistä olemustasi vain pervoja houkuttavana, mitä minä kyllä pidän loukkaavasti sanottuna) 

Noin vuodessa tuo 20kg lähti, ei kai mitenkään kovin nopeasti.

ap

Vierailija
34/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät nyt vanhemmalta kasvoista?

Nuoruus ja hehkeus on naisen ulkonäössä kaikki kaikessa.

Vierailija
35/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pitää siis olla perverssi, että pitää sen kokoisesta naisesta? 

Näistä huolestuneista kyselyistä huomaa, että osa palstan keskustelijoista on todella ylipainoisia. Sinällään olisi joskus mielenkiintoista nähdä minkänäköistä väkeä täällä kirjoittelee.

/ohis

Vierailija
36/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kyllä 169cm/60kg mitoissa nainen on yleensä vielä aika kurvikas ja kaukana laihasta.

Joo, mä olen 169cm/55kg ja saanut miehiltä paljon kehuja kurvikkuudestani vaikka hoikka tietysti olenkin. Vyötärö 61cm ja lantion levein kohta 92cm.

Vierailija
37/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, BMI 28 eli ylipainoinen.

Niin kyseessä on lievä ylipaino ja tietyllä ruumiinrakenteella ei edes näytä ylipainoiselta vaan pelkästään vähän pyöreältä.

Mä ja yks ystäväni ollaan saman pitusia ja painoakin molemmilla 80kg. Ystäväni ei näytä ollenkaan niin pahalta, koska hällä on ihan erilainen ruumiinrakenne mitä mulla. Mä näytän ihan oikeesti joltain valaalta eikä ole vaan omaa kuvitelmaa.

Vierailija
38/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tällainen läheisriippuvuus voi johtaa jopa siihen, että puoliso ohjaa toista syömään itsensä ylipainoiseksi.

Vierailija
39/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Onko sun niin vaikea uskoa, että 80-kiloisena olit miehen silmissä kaunis ja ennen kaikkea himoittava? Varmasti hän sinua edelleen rakastaa, mutta et vaan ole enää niin herkullisen näköinen hänen silmissään.

Vierailija
40/66 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin se menee. 

Etenkin jos ja kun aloittajan mies on kehunut hänen ulkonäköään ennen laihtumista, niin hyvin luultavasti on juuri tuhdimmasta tykkäävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme